Het meisje wandelde door de jungle. Ze probeerde om die Peter Pan uit haar hoofd te zetten, maar dat wilde maar niet lukken. Hij had haar zien zwemmen, en hij had niets gedaan om haar te helpen. Met haar handen sloeg ze bladeren opzij en schopte takken uit de weg. Toen bleef ze staan. Een struik met doornige takken versperde haar doorgang. Van de grote scherpe doornen drupte een dikke donkere vloeistof af. Ze wilde haar hand er naartoe brengen om het aan te raken. Ze was gefascineerd door die stekelige doornen. 'Dat zou ik niet doen als ik jou was.' Een stem liet haar opschrikken en toen ze keek zag ze Peter tegen een boom leunen. 'Volg je me soms? Ben je me aan het stalken?' vroeg het meisje, niet bepaald op haar vriendelijkste toon. 'Natuurlijk niet.' 'Daar lijkt het wel op.' 'Je zou me moeten bedanken dat ik er ben. Je stond op het punt jezelf te vermoorden.' Het meisje keek hem even raar aan, maar negeerde hem verder. 'Ik betwijfel of ik dood ga aan wat doorntjes' zei ze. Pan kwam dichterbij. 'Het gaat niet om de doornen' zei hij. Hij wees naar de zwarte afdruipende vloeistof. 'Het gaat om het gif dat er af komt.' Het meisje keek ernaar. 'Wat is het?' vroeg ze. 'Droomschade' antwoordde Pan. 'Het vergiftigd je bloed. Als het eenmaal bij je hart komt, sterf je.' Snel trok het meisje haar hand terug. 'Je overleefd het hier nooit in Neverland' zei Peter ineens. 'Nou, dat is aanmoedigend.' 'Tenminste niet alleen' ging Pan verder. Maar het meisje negeerde hem weer. 'Kom mee.' Ze keek hem niet-begrijpend aan. 'Wat?' 'Kom met me mee naar mijn kamp. Je kunt mijn Lost Girl worden. De Verloren Jongens zullen het vast leuk vinden.' 'Verloren Jongens?' 'Mijn vrienden. Ik woon met ze, hier, in Neverland.' 'Bedankt, maar nee. Ik red het wel in m'n eentje.' Ze draaide zich om. 'Wacht' riep Pan. 'Ik weet niet eens hoe je heet.' 'Dat zijn jouw zaken niet' antwoordde het meisje terwijl ze verder liep. 'Je zult je bedenken. Ooit zul je spijt hebben dat je mijn aanbod hebt afgeslagen.' Het meisje liep door.
JE LEEST
The Villains daughter
ФанфикPeter Pan is terug van de dood en is weer de baas van Neverland. Een meisje spoelt aan en ze trekt meteen zijn aandacht. Ze is koppig en is een fantastische Lost Girl. Het meisje, genaamd Myra Jones, dreigt Neverland over te nemen. Pan kan dit niet...