24 wrong choice - part 2

202 8 0
                                    

'Pan! Peter Pan! Waar ben je?' 'Hier. Heb je me nodig?' Met een ruk draaide Myra zich om; hoe kon het dat hij opeens achter haar stond? 'Hoe kom jij zo snel daar?' 'Magie' antwoordde Pan. Myra knikte gewoon. 'Dus, wat wil je?' 'Ik denk dat ik toch op je voorstel in zal gaan.' 'Echt?' Opnieuw knikte Myra. 'Ik wist het wel.' Hij had weer dat betweterige toontje in zijn stem. Straks, als ze Neverland had overgenomen, zou hij wel een toontje lager zingen. 'Ik zal met je meegaan' beloofde ze. 'Mag ik vragen waarom je van gedachten bent veranderd?' 'Ik zie nu in dat ik het hier zonder jou inderdaad niet lang zal overleven.' 'Heel verstandig.' Heel betweterig. Myra volgde Peter naar het kamp, waar hij haar aanwezigheid aankondigde: 'Jongens' begon hij, 'we hebben onze eerste Lost Girl!' Hij wees naar Myra. 'Hier is Myra Jones!' Meteen begonnen alle Lost Boys te tieren en te klappen in hun handen. Stiekem lachte Myra in zichzelf. Hij was zo vreselijk arrogant... Daar zou hij voor betalen. De jongens begonnen te dansen rond het vuur met stokken waarbij ze dierengeluiden maakten. Ze sloegen de stokken tegen elkaar  en sprongen in het rond. Zonder dat iemand het merkte verdween ze in de schaduwen en zag ineens een paar kooien in de bomen hangen. Er vormde zich al een idee in haar hoofd; als ze Pan in een kooi kon krijgen, zou zij het hier kunnen overnemen. Het was een geniaal plan. Maar hoe kreeg ze Peter zo ver?

Heeeeeey, ik vond dat ik al te lang niet meer aan deze ouat fanfic had geschreven en I know, megakort chapter maar ik beloof dat de volgende hoofdstukken meer dan 750 woorden gaan bevatten, okej?

Game - name the quote/description

1: believe that knowledge is the most powerful magic of all

Wie wordt hiermee bedoeld?
De winnaar krijgt 5 stemmen van mij op zijn/haar boek

Until next chapter!!

PS: ik ga een trailer maken! Ik weet niet wanneer hij online komt, maar als het zover is laat ik het wel weten 

The Villains daughterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu