10⭐

11.3K 266 28
                                    

İyi okumalar .... :)

Medya: Berk'in evi temsili

Alıntı : Cemal Süreya
Kanto , 8:10 Vapuru , Aşk...

Meri ⭐

Cehenneme Hoşgeldin Meri... Artık Burdan Çıkış Yok !

Cehenneme hoşgeldin...

Bu uğultulu gibi ses kulaklarımda yankılanıyordu ama anlamlandıramıyordum , zaten cehennemdeydim. Etraf karanlık sadece bu ses yankılanıyordu , ses çok tanıdıktı ama kime ait olduğunu çıkaramıyordum. Burnumun içini birden tuzlu deniz kokusu doldurdu ve oda çok aydınlıktı. Gözlerimi açamıyordum üzerinde bir ağırlık vardı sanki , bilincim açılmıştı ama gözlerim hala kapalıydı. Dalga sesleri , deniz , havada tuz kokusu hım...
Burası yabancı benim evim değildi çünkü benim evim şehrin iç kısmındaydı deniz evime yakın değildi. Ama kayalara çarpan dalgaların sesini duyuyordum , tabi ruya görmüyorsam gerçekten dalga sesleri duyuyordum. Gözlerim yavaştan aralandı görüntü bulanıktı gözlerimi bir kaç defa kırpıştırınca görüntü netlik kazandı. Yere kadar uzanmış cam ve dalgalanan beyaz perde ,perdenin ardından masmavi deniz ve gökyüzü tüm ihtişamıyla nefes kesiyordu. Dalga sesleri gerçekti, deniz gerçekti ama burası benim evim değildi. Bunu tekrar hatırlayınca yatakta birden sıçrayarak oturdum ve etrafıma dikketlice bakınmaya başladım. Odanın duvarları beyazdı , yatak beyazdı , dolaplar siyah , yerdeki tüylü halı siyahtı oda çok geniş , ferah ve temizdi. Biraz korkmuştum , neresi burası , bu ev kimin , nasılgeldim ben buraya ?

Üzerimde beyaz 'V' yakalı bol bir tişört vardı altında ise sadece iç çamaşırım. Elbisemi çıkarmıştı , lanet olsun dün ne olmuştu hatırlamıyordum her şey allak bullaktı sadece kesik kesik görüntüler vardı. Bardaydık yanımda Maya oturuyordu , Berk ve Demir şarkı söylüyordu , şarap içmiştik , Berk'le dans etmiştik sonra ? Sonrası yok sadece cehenneme hoşgeldin Meri bu ses yankılanıyordu kulaklarımda.
Yataktan yavaşça kalktım , kıyafetim yoktu mecbur bu şekilde evde dolanacaktım. Yatağın tam karşısında
beyaz bir kapı vardı oraya doğru yürüdüm banyo olduğunu tahmin ediyordum. Kapıyı açıp başımı içeri soktum , banyoydu içeri geçip kapıyı ardımdan kapattım elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalışıyordum dün geceyi tam hatırlayamıyordum. Suyu kapatıp havluya uzandım ve yüzümü kuruladım , ağzımda iğrenç bir tat vardı acımsı bir şeydi içki yüzündendi bu tadı ağzımda hissettikçe miğdem bulanıyordu aynaya bakıp yüzümü buruşturdum. Daha sonra banyodan çıkıp odaya geri döndüm odadaki diğer kapıya doğru yürüdüm kapının kolunu indirip açtım ürkek adımlarla odadan çıkıp hole girdim şuan kimin evindeydim bilmiyordum ve üzerimdekiler pekte uygun değildi.

Holün duvarlarında tablolar vardı , fazla... fazla sıcaktı. Sağ tarafta iki tablo sol tarafta iki tablo vardı. Aralarında belli aralıklarla mesafe vardı. Kadın dudakları resmedilmişti , parlak kırmızı rujlu ve alt dudağına dişlerini geçirmişti , diğeri ise yine kırmızı ruj ve dudaklarının ortasında kiraz vardı. Sol tarafta arkası dönük çıplak bir kadın portresiydi.
Üzerine beyaz boya darbeleri çekilmişti. Beyaz boya bulanık görünümü veriyordu. Yan tarafındaki tabloda yüzünün yarısı olmayan bir kadın siyaha boğulmuş gibiydi. Kıpkırmızı dudakları aralanmış sanki son bir defa derin nefes alıyordu. Sanki... sanki çaresizce karanlığa boğuluyordu.

Holün sonunda tıkırtı sesleri geliyordu ve müzik , sözler yoktu sadece piyano ve bir kaç enstruman daha. Sakin bir müzikti insanı sakinleştirip rahatlatıyordu. Holün sonuna yaklaştım ve duvarın dibine sindim. Başımı hafif öne eğdim , oturma odası olmalıydı biraz daha içeri baktığımda mutfak vardı. Sırtını dönmüş elindeki bıçakla bir şeyler doğrayan bir adam vardı. Üstü yoktu altında siyah uzun eşotman altı vardı sadece .
_ Günaydın Meri.
Adımı birden söyleyince olduğum yerde titredim beni nasıl farketmişti?

KARANLIKTA YÜKSELİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin