İyi okumalar...
Meri⭐
Uzaktan bir ses geliyor çok cılız bir ses , tam olarak neye ait olduğunu çıkaramıyorum. Metal ve tahta sesi gibi bir şey. Sesi birkez dah duyuyorum bu sefer daha kuvvetli biranda kulağımı tırmalıyor. Gözlerimi açıp uyku sersemliğimden kurtulmaya çalışıyorum. Berk hâla uykusundaydı sanırım ben bir ses duyduğumu sanmıştım, belkide rüya görüyordum. Gözüm komedinin üstündeki saate kayıyor saat sabahın dördüydü. Tam o sırada Meat bağırıyor ve yerimden sıçrıyorum, Berk'te benimle beraber yerinden sıçrıyor.
_Berk ne oluyor?
_Bu Meat'ın sesi bir problem var galiba;
ve birden silah sesi patlar , ben yeniden yerimden sıçrarken Berk eliyle ağzımı kapayıp çığlığımı bastırır. İşaret parmağını dudaklarının üstüne koyup sus işareti yapar. Evin etrafında silahlı adam dolaşıyor ve silah patlıyor ben korkudan titrerken Berk soğuk kanlılığıyla sus diyordu.
_Şş.. Tamam , sakin ol Meri ben şimdi gidip bakacam.
Korku dolu gözlerle ona bakıp ;
_ Beni burda yalnız mı bırakacaksın?
Yataktan hızla çıkıp yan tarafındaki komidinin en alt çekmecesini açıp bir şey çıkarıyor. Elindeki şeyi karanlıkta tam seçememiştim , havaya kaldırıp kontrol ediyor ve gümüş silah elinde parlıyor.
_Senin silahın mı var?
_Sadece yanımda bulunduruyorum yani evde, korkma bir şey olmuycak , sessiz ol ve burda bekle.
_Hayır Berk , bu çok tehlikeli polise haber ver başın belaya girecek.
_Meri o kadar vaktim yok , burda kal !
_Hayır ,hayır seninle gelecem.
Yatağın ucuna gidip işaret parmağını bana doğru sallayıp ;
_ Burda kal , sakın ışıkları yakma ve sessiz ol.
Diye fısıldıyor, kapıyı açıp dışarı çıkıyor , bense karanlıkta tek başıma korkudan titriyordum. Başına kötü bir şey gelecekti içimi büyük bir korku kaplamıştı. Yatakta öylece elim kolum bağlı bekleyemezdim. , Berk'in peşinden gitmeye karar verdim. Yataktan çıkıp kapıya koştum ve sessizce koridora çıktım , Berk ortalıkta yoktu. Çıplak ayakla koridorda yavaşça yürümeye başladım , Berk ne tarafa gitmişti acaba? Balkonun kapısı aralıklıydı o tarafa doğru yürümeye başladım tam o sırada bir el ağzımı kapamaya çalıştı, debelenip kurtulmaya çalışırken bir tataftan çığlık atmıştım. Deri eldivenli büyük bir el ağzımı sıkıca kapatıp sesimi keserken başımada silah dayamıştı.
_Gıkını bile çıkarma !
diye kulağıma fısıldadı. Benden uzundu ve beni göğsüne yapıştırmış ve alnıma silahı dayamıştı, yüzünü göremiyordum , kalın bir sesi vardı , ürkütücüydü. Berk biranda salona geçip silahı bize doğru doğtulttu.
_Bırak onu.
Diye yüksek bir sesle konuştu. Berk çok öfkeliydi ve burnundan soluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA YÜKSELİŞ
Literatura FemininaEdebiyat öğrencisi olan Meri Sancaktar güzel, akıllı ve tecrübesizdir. Aynı zamanda tam bir edebiyat aşığıdır. AVCI Holdingin başında olan genç 27 yaşındaki milyader Berk Avcı ile yolları kesişince Meri için zor günler başlar. Kader onları kirli it...