İyi okumalar :)
Not, Kızın gözleri kahverengi değil ama siz öyle hayal edin. :)(Yeniden düzenlendi. )
⭐Meri...
Taksiyle yolda giderken yol sanki ayağımın altından kayar gibiydi. Lanet olsun benim gibi el bebek gül bebek büyümüş kız bütün gün temizlik yapmıştım. Neden ? Çünkü geçen hafta eve aldığım yardımcım 200 liraya aldığım elbiseyi gecelik sandığı için makineye atmış ve yüksek sıcaklıkta yıkamış , elbisem giyilmez berbat hale gelmişti. Ben o elbiseyi çok severek almıştım.
Gri renkte mini parlak kumaştan dikilmiş elbisem , mahvolmuştu. Bende yardımcımın işine son vermiştim. Şimdide babam 1 haftalığına İstanbul 'da ki iş için Dubai 'den Türkiye 'ye geliyor. Bende evi baştan başa temizlemek zorunda kaldım.
Babam çok titiz , düzenli , disiplinli ve başarılı bir iş adamı.
Büyük AVCI şirketinin ortağı. Ben aslında böyle bir adamın kızı olmaya layık biri değilim. Çünkü babamın kriterlerinden birine sahip değilim.
İşlerimde pek titiz değilim, düzenlide değilim. Kendi odam haricinde evin diğer işlerine asla dokunmam. Biraz pasaklıyımdır. Kimi kandırıyorum ben fazlasıyla pasaklı bir kızım. Kendi öz bakımım haricinde pek temiz bir insan değilim , disiplinli olmak yanımdan bile geçmez.
Her gün farklı saatte kalkar gecenin geç ve farklı saatlerinde yatarım. Derslerim iyidir , çok başarılı sayılmam ama kötüde değilim.
19 yaşında üniversite birinci sınıfım , Türk Edebiyatı üzerine okuyorum. Annemle babam ben 8 yaşlarındayken boşanmışlardı. Babam annemden sonra hiç evlenmedi ama uzun süre görüştüğü biri vardı.
2 yıl önce şirkette onunla beraber çalışan bir kadınla nişanlandı. Ama bir ay dolmadan nişanı attı. Sanırım babam dayanılmaz biri. Neyse ki benim annem dokuz yıl dayanmış.
Hatta on iki yıl evlenmeden önce üç yıl sevgili olmuşlar.Annem şuan ki eşiyle mutlu bir evliliği var. Babam 'dan sonra yeniden evlendi. Şuan Texas 'ta yaşıyor. Orası müthiş , yaz tatilinde oraya gittiğimde çok eğleniyorum. Annemin eşi eğlenceli , romantik , düşünceli ve zarif adam. Benim için özel at satın aldı ve orada olmadığımda bakımını o üstlendi.
Aslında edebiyata hayranlık duymamı sağlayanda kendisidir. Kendisi İngiliz Edebiyatı öğretmenidir. Bana edebiyatla ilgili bir çok şey öğretti ve paha biçilmez İngiliz Edebiyatına ait kitaplarla tanıştırdı.
Bir ara çok ünlü bir yazarla tanıştırmıştı. Güzel yağmurlu bir günde kafe 'de tanışmıştık.
'-Eski bir dostumla buluşacağım hadi sende bana katıl ahbap' demişti.
Böylece gerçek bir yazarla tanışmıştım. Türk edebiyatının yanında ek olarak ingiliz edebiyatı 'da okumayı düşünüyorum.
_ Efendim söylediğiniz adrese geldik.
Kafamı aşağı eğmiş , bakışlarım kucağımda ki ellerime donuk bur şekilde bakıyordum. Adamın sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp etrafıma baktım. Barın önüne gelmiştik.
_ Ücretim ne kadar?
_ 20 lira
Cüzdanımdan bir 20 'lik çıkarıp uzattım.
_ Buyurun
Kafasını sallayıp teşekkür etti.
Kapıyı açıp arabadan indim.-Gece Mavisi-
Adlı barın önünde durmuştum.
Aslında pekte gelmek istemiyordum ama babam bir hafta bende kalacak ve gece hayatına bir hafta hoş çakal demek zorunda kalacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA YÜKSELİŞ
ChickLitEdebiyat öğrencisi olan Meri Sancaktar güzel, akıllı ve tecrübesizdir. Aynı zamanda tam bir edebiyat aşığıdır. AVCI Holdingin başında olan genç 27 yaşındaki milyader Berk Avcı ile yolları kesişince Meri için zor günler başlar. Kader onları kirli it...