8⭐

12.2K 271 18
                                    

İyi Okumalar :)

Medya: Berk Avcı
Celine Dion: Loved Me Back To Life

MERİ ⭐

ATİLLA. Tanrının Kırbacı.
Atilla , Avrupa Hun İmparatorluğu hükümdarı. Atilla orta çağ batı kaynaklarında acımazsızlığı ile anılır. Bu nedenle de Avrupa'da
' Tanrının Kırbacı ' Latince: Flagellum Dei , İngilizce: Scourge Of God , İtalyanca: Flogello di Dio ,
Fransızca: Fleau de Dieu olarak tanılır.
Buna karşılık Germen (Alman ) efsanelerinde Atilla , çok büyük ve iyilik sever bir hükümdardır. Bu hikayelerde Atilla , Etzel adında büyük oteriteye sahip , barış sever ve yanlız asillere karşı kılıç kuşanan asil ruhlu bir hükümdardır.

Tarih büyük Avrupa Hun İmparatoru için bu sözleri söylemişti. Acımazsızlığı ve adaletiyle ünlü olan Atilla için Tanrının yeryüzünde ki kırbacı lakabı verilmişti.

Peki şimdi ki Atilla kimdi , kırbaç kimin elindeydi , cehennemin gerçek efendisi kimdi ?

21. Yüzyılın Atillası Berk mi babam mı?

Berk bey otoritesini korumaya çalışıyor ve kime itaat etmeleri gektiğini kurmuş olduğu son cümleyle altını çiziyordu. Odada ki gerginlik git gide artıyordu, babam sinirden köpürüyor ve bana ölümcül bakışlar atıyordu. Etrafımı sarmış olan ateş çember git gide daralıyordu ve ben yanıp tutuşacaktım. Arkasını dönüp odanın kapısından koridora çıktı , bende hemen arkasındaydım.

Asansöre doğru yürüdü ve tam önünde durup düğmeye basıp asansörü çağırdı. Asansör kapıları kayarak iki tarafa açıldı ve biz kabinin içine girdik. Odasının olduğu katın düğmesine bastı , kapılar tekrar kayarak kapandı ve asansör hareket etti. Başımı aşağı eğmiş bakışlarımı yerde sabit tutmuştum onun tarafına bakmıyordum.

_ Yanımda bir mahkummuş gibi duruyorsun Meri ,bizi gören seni esir aldığımı düşünür yoksa yanımda olmaktan rahatsızmısın ?
Tehlikeli soruydu , hayır desem basit ve klişe olurdu. Mantıklı bir açıklamaya ihtiyacım vardı , güçlü bir neden bulmalıyım. Başımı yerden kaldırıp gözlerimi gözleriyle buluşturdum .

_ Rahatsız olsaydım hiç bir güç beni burada tutamazdı Berk bey.
Dudaklarında alaycı gülümseme ve gözlerinde sinsi bakışlar vardı , aklından ne geçiyordu?
_ Tek başımızayken 'bey ' kelimesini kullanmana gerek yok. " Derin bir nefes alarak devam etti.
_ Peki seni burda tutan ne Meri , hangi güç ? Baban mı ?
Anlamsız bir yüz ifadesiyle gözlerinin içine bakıyorum neyi kurcalamaya çalışıyordu.

_ Küçük , aptalca bir hatanın getirdiği sonuç yüzünden buradayım. "
_ Yani baban seni oyuna getirdi , basit bir olayı kötü neden diye gösterdi ve seni buraya getirmek için kullandı. Neden direnmedin ?
_ Direndim ama o daha güçlüydü çabalarım boşa çıktı.
_ Çünkü direnmeni destekleyen güç yoktu o yüzden etkisizdi. Bakalım bu kadar haksız bir savaştan kim galip çıkacak.

Kurduğu cümleler kafamı karıştırıyordu , neredeyse hangi konu hakkında konuştuğumuzu unutacaktım.
_ En kısa zamanda buradan gidecem öyle yada böyle bir şekilde onu ikna edip istediğimi elde edecem bu cehennemden çıkmak istiyorum.
Gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. _ Tabi seni bu cehenneme bağlıycak yeni bir neden olmazsa.
_Ne ?
Bakışlarını kapıya çevirdi ve gülümsemesini genişletti kapıların açıdığını haber veren o 'trink' sesini duyunca bende bakışlarımı kapıya çevirdim.

Asansörden çıkıp odasına doğru yürümeye başladık ben bir iki adım arkasındaydım. Hala ne demek istediğini anlamaya çalışıyordum.
Ne demek burda kalman için yeni bir neden ! Bazen bu cehennemden hiç kurtulamıycakmış gibi hissediyorum. Kapının tam önünde birden durdu ve bana döndü son anda döndüğünü farkedince adımlarımı durdurmakta zorlandım az daha tam göğsüne tosluycaktım. Başımı kaldırıp yüzüne baktım.

KARANLIKTA YÜKSELİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin