Hikayenin başlarından beri büyük ilgiyle takip eden her seferinde bana mesajlarıyla destek olan
gfifi19 'a ithafen...
Buaralar kayıplarda olsada...
Lütfen geri dön , seni özledim. :) ;)Ve diğer bütün okuyucularımada oy veren sessizce hikayemin kıyısında ucunda gezen okuyucularıma , hikayemi okumaya değer kıldığınız için sonsuz teşekkürler...
Hikayenin ikinci serisinde görüşmek üzere. İkinci hikayeyi benim sayfamdan direk bulabilirsiniz. İki haftasonra hikayeyi paylaşmaya başlıycam.KARANLIKTA ZİRVE
(ACI ÇIĞlLIK )Sezen Aksu /GİT...
İyi Okumalar...
Genç adam masanın başında kendinden emin bir şekilde dik ve elleri önünde birleştirmiş oturuyordu. Masanın diğer uc kısmında kendisinden yaşça daha olgun ve tecrübeli , bay Sancaktar vardı. Zaman ona o kadar çok acı vermiş ve bir yerden bir yarlere sürükleyip durmuştu. Ama o her şeye rağmen herzaman ayakta dik durmayı başarabilmişti. Şakaklarına düşen birkaç saç tutamının diplerindeki beyazlar az çok belli olmaya başlamıştı.
Onu yıpranmış ve yaşlanmış göstermenin aksine bay Sancaktar'a daha karizmatik bir hava katmıştı. Bu da onun sağlıklı beslendiğini ve düzenli spor yaptığının göstergesiydi. Orta yaştaki her kadının ilgisini çekecek bir cazibesi vardı. İlk eşinden ayrıldıktan sonra ciddi bir ilişkisi olmamış ve kısa süreli randevulara çıkmış daha sonrada tamamen bu işleri bırakmıştı. Bekar bir adam olmasına rağmen ve üstelik istediği bir adam olmasına rağmen ve üstelik istediği her kadınla birlikte olabileceği halde kendine sakin ve mütevazi bir hayat tercih etmişti. Çıktığı birkaç randevuda tercih ettiği kadınlar onun yaşına uygun 40_45 yaş civarında olan hoş bayanlardı. Çoğu ilişkiside randevudan ibaret kalmıştı. Genç adam konuşmak için asistanı Berra'nın kahvelerini masaya bırakıp odadan çıkmasını beklemişti. Bay Sancaktar artık iyice sıkıldığını ve sabırsızlandığını belirtmek için ayağını hızla salayıp rastgele ritim tutturmuştu. Genç adam dosyasının kapağını açıp kalemini iki parmağının arasına sıkıştırıp gözlerini bay Sancaktarın gözlerine dikti._Umarım sizin için hazırlattığım kontratı inceleme fırsatınız olmuştur.
Bay Sancaktar önündeki kopyası olan bir diğer dosyanın kapağını açmadan sadece bay Avcı'nın gözlerine bakıyordu.
_İnceledim.
_Eklemek istediğiniz ya da değiştirmek istediğiniz herhangi bir madde var mı ?
_Her şey en ince detayına kadar düşünülmüş , eklemek istediğim bir şey yok.
_Pekala istediğiniz gibide her ay hesabınıza 500.000 Tl yatacak. Şirkette sahip olduğunuz yarı yarıya %40 hissenizi bize ilade etmek şartıyla kızınızın %15 hissesine dokunulmuycak. Diğer harcamalarınız hariç evinizin kirası ve faturalarınız şirket tarafımdan karşılanacak. Kendinize uygun bir araba alana kadar şirketten tahsil ettiğiniz arabayı kullanabilirsiniz. Yakın bir zamanda geri iade etmek şartıyla.Bay Sancaktar arabanın anahtarını çıkarıp masanın üstüne bıraktı.
_Şimdiden ilade ediyorum, artık hiçbir şeyinize ihtiyacım yok. Sadece bu şirket için sarfettiğim emeğin karşılığını istiyorum hepsi bu.
_Pekala o zaman kontratı imzalayabilirsiniz.Her iki tarafta kontratı imzalayıp dosyayının kapağını kapattılar.
_Bana bu konuda zorluk çıkaracağınızı düşünmüştüm Kerem bey ama siz benimle uzlaşma yolunu seçtiniz.
Birkaç saniye sessizce durduktan sonra konuşmaya karar vermişti.
_Eskisi kadar genç ve enerji dolu biri değilim. Artık emekliliğe ayrılma zamanımın geldiğini düşünüyorum. Bütün gençliğimi bu şirkete ve kendime iyi bir kariyer inşa edebilmek için çabaladım. Senin bana oynamış olduğun oyunda sevdiğim insanlara ne kaar az zaman ayırdığımı ve birgün onlarla zaman geçirmek için ne kadar çok geç kaldığımı farkettim. Şimdi ömrümün arda kalan zamanı onlarla bol bol vakit geçirmek için harcayacağım.
Genç adam başını sallayıp
_Anlıyorum.
dedi. Kalemin kapağını kapatıp onun için hazırlanan yedek dosyayı eline alıp ayağa kalktı ve dışarı çıkmak için kapıya yöneldi.
_Kerem bey ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA YÜKSELİŞ
Literatura FemininaEdebiyat öğrencisi olan Meri Sancaktar güzel, akıllı ve tecrübesizdir. Aynı zamanda tam bir edebiyat aşığıdır. AVCI Holdingin başında olan genç 27 yaşındaki milyader Berk Avcı ile yolları kesişince Meri için zor günler başlar. Kader onları kirli it...