İyi okumalar :)
Meri⭐
Odama vuran güneşin ışıkları gözlerimi açmam için beni zorluyordu. Gözlerimi hafiften araladım , tam eş zamanlı telefonimun alarmı çaldı.
Telefonumu susturdum saat 6:00 'dı.
Kan ter içinde kalmıştım , üstüm terden sırılsıklamdı. Yataktan kalkıp mayışmış bir halde banyo'ya geçtim. Ilık suyu açıp hızlıca üstümü çıkarıp suyun altına girip elime şampuanı aldım. Elime biraz şampuan döküp saçımı durulamaya başladım.Saçlarımı iki defa durulayıp şampuandan tamamen arındığından emin olunca banyoya çıktım. Dolabı açıp en alt çekmeceden sade siyah bir iç çamaşırı çıkardım.
Krem renginde ipek bir gömlek alt içinde krem keten pantolon çıkardım. Üstümü giyinip saçlarımı biraz havluyla kuruladım. Hava sıcak olduğundan saçımı kurulamak için fön makinesine gerek yoktu açık bırakmam yeterliydi.
Hafif makyaj , saçlarım omuzlarımdan açık bir şekilde inmiş. Takım olan kolye , küpe ve bilekliğimi taktığımda son olarak aynaya baktım.
Hazırdım, ohoşlanmıyorum mutfağa geçtim ve hazır olan kahvaltılıklardan bir şeyler atıştırdım. Sabah çok fazla kahvaltı etmezdim , bir kaç lokmayla hemen doyarım.Kahvaltımı bitirdikten sonra kahvaltılıkları dolaba geri yerleştirdim. Odama geri dönüp çantamın içine telefonumu koyup anahtarı elime aldım ve odadan çıktım.
Dış kapıyı açıp dışarı çıktım ve kapıyı kilitledikten sonra anahtarı çantama attım. Asansörü çağırıp beklemeye başladım saat 06:40 'tı tam tamına 10 dakikam vardı. Asansör kapıları açıldı içine geçip zemin kata bastım.
_______
Şirkete 10 dakika geç kalmıştım saat 7:10 'du. Asansör durdu ve içinden çıkıp odama doğru yürüdüm. Ofise geçip kapıyı arkamdan kapattım odada sadece Defne hanım vardı , kapının açıldığını duyunca gözlerimi bilgisayarın ekranından kaldırıp bana baktı.
_ Günaydın , biraz geç kaldım.
dedim özür diler bir ses tonuyla. Defne hanım benden sorumluydu ve benimle ilgili babama rapor vermekle yükümlüydü , benim yüzümden zor durumda kalmasını istemem._ Sorun değil baban henüz gelmedi.
dedi bana gülümseyerek. Bende ona gülümseyerek karşılık verdim , masaya geçi koltuğumu popomun altına getirip oturdum. Bilgisayarı açıp hızlı bir şekilde önümdeki dosyarı bilgisayara aktarmak istiyordum , öğlene doğru daha çok artıyordu.Gözüme Berra'nın boş koltuğu çarptı. Berra her zaman vaktinde burda olurdu , acaba bay Avcı 'nın yanındamıydı. Defne hanıma sorup sormamak arasında kalmıştım ama sonra vazgeçip işime döndüm.
_ Hiç konuşamıyoruz , iş çok yoğin , buarada işin nasıl gidip gitmediğini soramadım , umarım bir sıkıntı yoktur. Biliyorsun bir sorun olursa yardımcı olamk isterim , benimle her seyi paylaşbilirsin. Biliyorsun senden ben sorumluyum.
Bana bakıp sutu ve cevap vermemi bekledi , hafif tebessüm ederek ;
_ Şuan bir sorun yok , sadec alışkın olmadığım için fazla yoruluyorum. Ama zamanla alışacam , sorduğun için teşekkür ederim._ Sevindim , buarada çok çalışıyorsun ve bence performansın gayet iyi
2 haftada bu kadar hızlı ve iyi bir uyum göstermen harika. Sen babanın kızısın , ona çok benziyorsun.
Başımı olumsuz anlamda salladım._ Aslında bakarsanız hayır benzemiyorum. Ben babamın tam tersiyim, yani nasıl desem , babam çok düzenli , disiplinli , başarılı ve kuralları olan biri. Ben bu özelliklerin hiçbirini taşımıyorum. Şuan çok çalışmamın tek sebebi bir an önce burdan gidebilmek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA YÜKSELİŞ
ChickLitEdebiyat öğrencisi olan Meri Sancaktar güzel, akıllı ve tecrübesizdir. Aynı zamanda tam bir edebiyat aşığıdır. AVCI Holdingin başında olan genç 27 yaşındaki milyader Berk Avcı ile yolları kesişince Meri için zor günler başlar. Kader onları kirli it...