21⭐

5.5K 177 68
                                    

İyi Okumalar....
Leonard Cohen "Dance Me To The End Of Love " Size Meri ile Berk'in aşkını hissettirsin.... :)

Meri ⭐

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Meri ⭐

Takvimin yaprakları tek tek kopuyor ve cehennemden kurtuluş zamanım gittikçe yaklaşıyordu . Cehennemde tam bir buçuk ay olmuştu. Tuhaf... çok tuhaf , cehennemden kurtuluş tarihim yaklaşıyordu ama beni eskisi
kadar heycenlandırmıyordu , sanki cehenneme alışmış gibiydim. Cehennem yolculuğuna korku ve büyük sancılarla yola çıkmıştım. Aslında çokta korktuğum gibi olmamıştı ama pekte güzel değildi. Berk'le geçirdiğim zamanlar hariç o her genç kızın hayalini süslüycek türden yakışıklı ve romantik hem de kalbinizin ortasına korku tohumları ekip , bir aslanın pençesinde yaşam mücadelesi vermek zorundaymış gibi hissettiren ürkütücü biriydi. Uçsiz bucaksız bir çölün ortasında meçhüle sürüklenen küçük bir toz zerresi gibi hissettirirken , Afrikada bulunan nadir bir elmas parçası gibi hissettiriyordu.
Berk'i her ne kadar terk etmiyceğime dair söz versemde Dubai için aynı söz konusu değildi. Bir daha buraya hiç dönmemek üzere kaçıp gitmek istiyordum. Burası benim gibi insanlar için uygun bir yer değildi. Burası gökdelenlerin içinde saklanıp varlığını gizleyen paranın gücü ve zehriyle , karanlığa hükmedip dünyayı kötülüğe boğan insanların ait olduğu yerdi. Ancak onlar gibi insanlar cehennemde imparatorluk kurup karanlığıyla hüküm sürerdi.

Orta sehpanın üstünde duran bilgisayarımdan bildiim sesi geliyor, gözlerimi bilgisayara doğru çeviriyorum , posta kutusunda mesajım vardı. Kafamın içindeki düşüncelerden sıyrılıp gelen mesaja odaklanıyorum.

Gönderen: DİLARA DEMİRAY
Alıcı:MERİ SANCAKTAR
01.08.2015_16:30
_Bazıları sizi öyle unutuyor ki sanki hiç var olmamış gibi hissediyorsunuz.

Ah lanet olsun DİLARA !
Kahretsin ben onu tamamen unutmuştum. En son görüşmemizden sonra bir ay geçmişti , bana ve Maya'ya çok kızmış olmalı. Elim ayağıma dolanmıştı ne yazaağımı bilmiyordum , donmuş halde ekrana bakıyordum.

Gönderen: DİLARA DEMİRAY
Alıcı:MERİ SANCAKTAR
01.08.2015_16:31
_Meri ordamısın ?

İkinci mesajla daha da tedirginleşmiştim. Birden bire kafamın içinde tehlikeli bir soru beliriyor. Yoksa öğrendi mi ? Maya ve Demir'i öğrendi ve bu yüzden bana mesaj attı. Sakin olmaya çalışıp bilgisayarı kucağıma alıyorum ve titreyen parmaklarımla cevap yazmaya hazırlanıyorum.

Gönderen:MERİ SANCAKTAR
Alıcı: DİLARA DEMİRAY
01.08.2015_16:33
_Meraba tatlım , seni özledim. Biliyorum uzun zaman oldu çok üzgünüm burda çok yoğun zamanlar geçiriyorum.

Mesajı yolladıktan sonra korkuyla gelecek bir sonraki mesajı bekliyorum.

Gönderen: DİLARA DEMİRAY
Alıcı: MERİ SANCAKTAR
01.08.2015_16:34

KARANLIKTA YÜKSELİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin