Sara P.O.V
" Ja ovaj, pa izgleda da sam izgubio novac moram prvo kući po njega " nekako zbunjeno mi je rekao Marko. " Imam ja nešto novca kupiću ionako sam kriva jer si izgubio novac " rekla sam mu. " Ne mogu uzeti novac od tebe, ali ipak hvala. Gosti su ionako već došli pa nema smisla. Sigurno je poslala Mateju da kupi. " odgovorio mi je. " Pa naravno, zadržala sam te, žao mi je " iskreno mu kažem. Kada sam to rekla zapela sam za neki veliki kamen i pala pravo u blato. Moja plava kosa je sad bila sva blatnjava.
" Ne mogu da verujem " iznervirano ću ja. Uvek sam bila smotana ali da se ovako osramotim pred Markom, šta je sa mnom? " O Sara jesi li dobro ?" upitao me zabrinuto. " Dobro sam, samo sam sva blatnjava " sad već smirenije kažem.
Kad sam ustala zglob me zabolio te sam jauknula i pala. " Sara, šta je bilo? " upitao me opet Marko. " Mora da sam izvrnula nogu kad sam udarila u kamen i sad me boli noga " samo sam rekla. Odjednom se sagnuo do mene i uzeo me u naručje. Moje sitno telo je savršeno pristajalo njegovim velikim rukama. Kažem sitno jer sam visoka samo 155cm a imam 17 godina. Nosio me tako jedno 15 minuta kroz ulice Los Angelesa.
" Jesam li ti teška, ako jesam reci nije problem hodaću do kuće " opet sam ga pitala. " Već sam ti rekao da si lagana, nije mi problem. Retko kad imam priliku da nosim lepu curu do kuće " rekao je te sam se zacrvenila. Sva sreća pa nije mogao to da vidi jer je mrak. Došli smo pred kuću.
" Gde su ti ključevi, dodaj mi ih da uđemo " rekao je i ja sam počela tražiti ključ. " Nema ga " začuđeno ću kad nisam mogla naći ključ. " Kako ga nema, šta ćeš sad " pitao me je. Tada sam primetio ključ na zemlji u blizini vrata. " Mislim da sam ga pronašao " rekao sam joj. Gledala sam u njega pokušavajući shvatiti o čemu priča. Tada se sagnuo i podigao nešto. " Vidiš, mora da su ti ispali kad si istrčala iz kuće " nasmešeno mi je rekao.
" Nisam znala da imaš curu, baš je fina devojka " rekla sam mu. Bože sad će pomisliti da mi nešto znači ili da mi smeta. " O misliš na Emili? Da stvarno je fina devojka " rekao je dok sam ja otključavala vrata. " Pa baš mi je drago. Moram sad da idem, stvarno sam umorna a i sutra moram do tate " rekla sam pokušavajući ostati što smirenija. " Laku noć " odgovorio je, okrenuo se i otišao. Gledala sam za njim sve dok nije izašao na cestu gde ga više ne vidim.
Kada sam ušla u kuću osetila sam njenu prazninu i obuzela me tuga. Pitala sam se kako izgleda pravi dom pun ljubavi, kada uđeš u kuću a neko te dočeka s osmehom na licu i pita te kako je prošao tvoj dan onda te čvrsto zagrli i kaže volim te. Meni niko već dugo nije rekao da me voli. Zašto mi je Bog morao uskratiti ljubav.. Otišla sam u krevet i zaspala u roku od 10 minuta jer sam bila preumorna.
Alarm zvoni i izluđuje me a ja ne mogu da nađem glupi budilnik. " Jebemti sve, gde je glupi budilnik " opsujem besno i ustanem. Moram prvo otići kod tate u bolnicu pa onda u školu. Obavila sam higijenu, obukla se i polako krenula. Kada sam izašla pogledala sam prema Markovoj kući u nadi da ću ga videti ali ga nije bilo pa sam jednostavno otišla. Dok sam hodala razmišljala sam kako je moj život mogao biti drugačiji. U tom trenutku me neko sa skejtom oborio na zemlju.
" Bože da li ti gledaš kuda voziš neko će poginuti " ljutito sam rekla još uvek sedeći na zemlji. " Žao mi je nisam gledao kuda idem, sledeći put ću biti pažljiviji " rekao mi je grubi muški glas i pružio mi je ruku da ustanem. Nisam prihvatila već sam sama ustala. Tada sam se srela sa prelepim muškarcem smeđe blago razbarušene kose i tamno smeđih očiju. " Bolje da ne bude sledećeg puta " drsko sam mu rekla.
" Već sam rekao da mi je žao. Usput ja sam David " rekao mi je pruživši mi ruku. " Sara " rekla sam sad već malo smirenije i otišla sam. " Nadam se ponovnom susretu, Sara" rekao mi je uz osmeh. Nisam ništa rekla samo sam nastavil hodati. Uskoro sam došla do bolnice u kojoj leži moj tata. Otišla sam do sobe 206 ali njega tamo nije bilo.
" Doktore " počela sam da vrištim. Do mene je dotrčala jedna med. sestra. " Gospođice, jeste li uredu šta se desilo" ljubazno me upitala. " Gde je moj tata, gospodin iz sobe 206 ?" zabrinuto sam je upitala. " Gosp. Harvey je jutros izašao uz sopstveni zahtev " rekla mi je. Ostala sam u čudu. " Da li je rekao gde ide, da li je ostavio neku poruku za mene " pitala sam je. " Rekao mi je da vam dam ovo pismo kad dođete " izvadila je plavu kovertu iz đepa i predala mi je u ruke. Drhtavim rukama sam otvorila pismo, nisam znala šta mogu da očekujem. Kada sam ga otvorila unutra su bila dva papira. Izvukla sam prvi i počela čitati:
" Draga moja, moja mala bebo " započeo je svoju rečenicu. Samim tim rečima jedna je suza pobegla iz mog oka..
Šta je dalje pisalo u pismu saznaćete u sledećem nastavku. Nadam se da vam se sviđa...
YOU ARE READING
On je lek za moju dušu
RomanceFlashback Sve je pocelo kada je mene i moju sestru majka vozila kući sa časova klavira. "Sara, vrati mi to, moje je" rekla sam sestri. "Smirite se vas dve" rekla nam je majka. To je bilo poslednje sto sam čula. Nakon te veceri moj život se promenio...