" Slobodna si možemo ići, sredio sam sve " rekao mi je David. Nisam imala snage ništa da mu kažem već sam samo krenula. " Moj auto je ovde, odvešću te kući " rekao mi je. " Hvala ti što si bio uz mene " rekla sam mu. Došli smo do auta te mi je on otvorio vrata. Samo sam sela unutra i čekala da on pređe na vozačevo mesto.
" Road 211 je ulica u kojoj živim. Jel znaš gde je to " upitala sam ga. " Stvarno, pa i ja živim u toj ulici " rekao mi je ushićeno. Nekako mi je bilo drago zbog toga. " Pa to znači da smo komšije " ponovo će David. " Izgleda da jesmo " je bilo sve što sam mu rekla. Stvarno je bilo čudno. Prvo se pojavio Marko pa sad David. Pored obojice se osećam čudno, ali pozitivno čudno ako je to moguće. " Pa stigli smo. Je li ovo tvoja kuća " upitao me. Potvrdno sam klimnula glavom i krenula da otvorim vrata. " Čekaj " uzviknuo je David te izašao iz auta i brzo prešao na moju stranu. Samo sam gledala šta radi a onda mi je otvorio vrata i pružio mi ruku da izađem. Krenula sam da se smijem jer mi je sve ovo bilo novo i nekako sam se fino osećala da mi neko pruža pažnju. " Pa gospođice izgleda da je ovo rastanak za danas. Ako ti nešto bude trebalo samo me zovi i doću " rekao je te sam ga pogledala još jednom pre nego što sam ušla u kuću.
Sva ona dobra volja, osmeh na mom licu su isčezli kada sam ušla u kuću. Celi dan sam potiskivala i odbacivala činjenicu da sam ostavljena. Pokušavala sam da zaboravim u nadi da će se vratiti ali kad sam ušla u kuću moje nade su potonule. Korak po korak sam išla na sprat i nesvesno završila u tatinoj sobi. Nisam bila tu odavno, sve je izgledalo isto kao i uvek samo njega nije bilo. Ostavio je sve svoje stvari. Sela sam na krevet i uzela sam njegov jastuk u nadi da je ostavio bar svoj miris na njemu.
" Zašto tata, zašto? " kroz suze sam ponavljala u želji da dobijem odgovor. " Zašto si me ostavio? " sad sam se već derala. Zagrlia sam njegov jastuk i legla sam na krevet. Plakala sam dugo u noć dok više ni moje oči nisu mogle izdržati pa su se sklopile.
Budi me jaka svetlost koja dopire kroz prozore. Otvaram oči i vidim da se nalazim u drugoj okolini. Tada shvatam da sam zaspala u tatinoj sobi. Polako ustajem iz toplog kreveta i krećem u svoju sobu. Još jednom bacam pogled na tatinu sobu. " Zbogom tata " tiho kažem, pustim suzu i zatvorim vrata njegove sobe te uđem u svoju.
Ljubičasti zidovi, slike moje porodice, krevet ormar, razbacana odeća i par jastuka činili su moju sobu. Otišla sam u kupaonicu i stala pred ogledalo. Uplašila sam sama sebe, podočnjaci do poda i raščupana kosa, kao da sam pobegla iz ludnice. Morala sam podhitno da se dovedem u red. Umila sam se i obavila jutarnju higijenu.
" Hvala Bogu pa je subota. Ne bih mogla ići ovakva u školu a ne smem više propustiti " pričala sam sama sa sobom. Preko noći, kada sam izbacila iz sebe sve što me mučilo, odlučila sam da vratim sjaj u svoj život. " Nema više stare Sare " ljutito sam pogledala u odgledalo i rekla svom odrazu. Odlučila sam prodati sve tatine stvari jer mu očigledno neće trebati. " Sredila si kosu, sad moraš još lice " rekla sam opet sama sebi. Uzela sam šminku i počela sa ulepšavanjem svoga lica. Kada sam završila, stala sam pred ogledalo i divila se sama sebi ( imate sliku ). Odlučila sam promeniti svoj imidž. " Počeću od kose " odlučno sam rekla. Obukla sam jaknu i izašla iz kuće.
" Hej Sara " čula sam da me neko doziva i okrenula sam se. Iza mene se stvorilo nasmešno Davidovo lice. " Oh Davide, šta radiš " upitala sam ga. Bilo mi je drago što sam ga videla. " Krenuo sam na trčanje, a onda sam video tebe " odgovorio mi je i pogledao me svojim smeđim očima. " Pa uživaj, drago mi je što sam te videla ali stvarno žurim. Videćemo se " rekla sam mu. " Ok pa vidimo se " rekao mi je te otrčao. Gledala sam ga malo dok se udaljavao a onda sam shvatila da buljim u njega a onda sam se okrenula i krenula.
Tada sam začula još jedno dozivanje te sam se okrenula. Iza sebe sam videla Marka. " Hej kako si, kako si spavala " upitao me zabrinuto. " E dobro sam, hvala ti na pitanju ali stvarno moram biti negde pa ćemo pričati neki drugi put " rekla sam mu okrenula se i otišla. Nisam mogla biti u njegovoj blizini znajući da ima devojku. To mi je teško padalo iako nisam znala zašto. Ušla sam u moj omiljeni frizerski salon kod nekadašnje mamine najbolje prijateljice.
" Hej teta Maria. Kako si?" upitala sam je a ona me je zagrlila. " Oh Sara, tako mi je drago što si došla nisam te videla par dana " rekla mi je nežno. Mnogo sam voljela tu umiljatu ženu. " Šta ima novo kod tebe, kako je David( oni koji ne znaju Sarin otac ) " pitala me nakon čega je moj osmeh odmah napustio moje lice. " David je otišao pre neki dan " rekla sam joj ljutito. Nisam htela ni njegovo ime da izgovaram. Da li sam spomenula da je teta Maria Miina mama?
" Kako misliš otišao, gde je otišao " zabrinuto će ona. " Ne znam gde je otišao, pokupio se iz bolnice nije ni imao snage u lice mi reći da me ostavlja već je napisao pismo " rekla sam joj već malo blaže jer mi je bilo teško pričati o tome. " Oh draga žao mi je. Nisi zaslužila ništa od toga. Gde ćeš sada biti " pitala me sa žaljenjem. Oduvek sam mrzila da me drugi sažaljevaju ali nisam mogla tome ništa jer su me uvek žalili. " Ostaću u svojoj kući. Kome bih mogla otići kad nemam više nikoga " već tužno sam joj rekla. Nije mi ništa više rekla, samo me zagrlila i bila sam joj zahvalna na tome jer je znala kako me boli pričati o tome. " Kad se Mia vrati poslaću je tebi da bude s tobom par dana. Mora da je strašno biti sama u toj kući " rekla mi je. " Nego nećemo o tome. Ja sam došla kod tebe jer hoću promenu, hoću da mi skratiš i obojiš kosu " rekla sam joj a ona je samo potvrdno klimnula glavom. " Hajde sedi ovde. Koju boju bi htela?" pitala me. " Mislila sam svetlo smeđu " nekako sam rekla kao da tražim dopuštenje. " Smeđa će biti savršena " nasmešeno će ona meni.
" Teta Maria, ti si bila mamina najbolja prijateljica oduvek i znaš sve o njoj " rekla sam i malo se zaustavila čekajući njenu potvrdu. Ona mi je samo klimnula glavom i ja sam nastavila. " Kada je David ranjen na mestu gde je ležao našla sam maminu sliku sa nekim čovekom. Mislim da se zove Nikolas Doyle " rekla sam i pogledala u nju. Njeno lice je na pomen njegovog imena promenilo boju. Njen izraz lica više nije bio blag kao inače već se mogla videti doza tuge. " Molim te ako nešto znaš reci mi. Moram znati da li je mama stvarno varala tatu " rekla sam a ona je samo klimnula glavom kao znak da će mi ispričati sve.
Šta će Sara saznati, kakvu ulogu u njenom životu ima Nikolas saznajte čitajući. Nastavak će verovatno biti tek u utorak ili najkasnije sredu.
YOU ARE READING
On je lek za moju dušu
RomanceFlashback Sve je pocelo kada je mene i moju sestru majka vozila kući sa časova klavira. "Sara, vrati mi to, moje je" rekla sam sestri. "Smirite se vas dve" rekla nam je majka. To je bilo poslednje sto sam čula. Nakon te veceri moj život se promenio...