Yeni sezon için yarın fragmanı yayınlıyacağım . Birde Video . İyi okumalar . Votellemeyi unutmayın .
''Zayn uyan .... Zayn .. Tanrı aşkına ... kime diyorum ? ..'' diye tısladım . Tüm uçak boşalmıştı . Ama bizim ki hayla uyuyordu . Tanrım '' Zayn kalk '' diye dürtükledim . Sonunda gözlerin açıp bana baktı .
''Nevar Darcy ?''
''Kalk uçak ineli ne kadar oldu haberin varmı ?'' diye sordum . Kafasını kaldırdı ve etrafına baktı . Sonra da gözlerini bana çevirdiğinde ''Neden beni kaldırmıyorsun ?'' dedi
Ona şaşkınca bakarak ''Hı ... Ne ... Ihh.. Tanrı aşkına seninle hiç uğraşamıyacağım Zaynie . Kalk hadi !'' dedim ve ellerimi havada salladım . Onu arkamda bırakarak dışardaki çocukların yanına doğru gittim . Onlar da beni görünce kıkırdamaya başladı .
Luke her zamanki meraklılıyla ''Uyandırdın mı ?'' diye sordu . Kaşlarımı havaya kkaldırarak
''Uyandırmasam gelirmiydim ? '' dedim .
Bir kaç dakika sonra da Zayn ' de aramıza katıldı . Çocuklar kahkaha atmamak için kendilerini zor tutuyordu . Ne olduğunu söyliyeyim . James , Zayn ' nin yüzüne bimbir türlü şeyler çizince yüzü o kadar kömik ki . Ah Tanrım . Gülme ...Gülme ... Gülme !!!
''Darcy kendini neden tutuyorsun ne oldu sana '' diye sordu Zayn Ayvah !
''Yok bir şey '' dedim gözlerimi kaçırarak . Aha iyi halt yedim .
''Çok kötü bir yalancısın darcy . Ne oldu '' diye üsteledi . Çocuklara döndüğüm zaman bana söylememem için resmen yalvarıyordu . Kendimi toparlayıp sakince yüzündekileri aldırmayıp yanağına küçük bir öpücük kondurdum ''Yok bir şey . Gidelim artık buradan midem bulanıyor .'' diye olayı geçiştirdim . Oda daha fazla üstelemeden ' tamam 'diyip arabalara geçtik .
''Zayn burada ne işimiz var ?'' diye tısladım . Beni babamla birlikte yaşadığım evime getirmişti . Tabi burayı nereden bildiği de ayrı bir konu . Ama ben hayla babamı affetmedim ve affetmeyeceğim . Zayn bunu unutmuş olması işe beni delirtiyordu .
''Hadi ama Darcy . Babanı afetme zamanın gelmedi mi ? '' dedi tek kaşını kaldırarak .
''Hayır Zayn bu asla olmayacak . O bana ilk defa vurdu . Sen de oradydın . Bunu nasıl unutursun ?'' dedim aynı şekilde kaşımı kaldırarak . Yavaşça bana yaklaştı ve yanağıma minik bir öpücük kondurdu . Daha sonra beni anlamış olacak ki arabayı çalıştırdı .
''Nereye ?'' diye sordum ona dönerek .
''Madem içeri girmek istemiyorsun . O zaman bizde bir ev tutarız ve birlikte yaşarız . '' dedi Mutluluktan ellerimi çırptım ve direk olarak Zayn ' nin yanağına masum b ir öpücük kondurdum . Oda içten bir gülümseme ile bana karşılık verdi . Bir kaç dakika sonra ona ani bir dönüş yaptım .
''Ev bulmamız o kadar da kolay değil . Nasıl o kadar Çabuk bulacağız ?'' diye sordum
''Zaten o kadar çabuk bulavağımızı kim söyledi ? Bir kaç gün için de buluruz . ''
''Peki bay çok bilmiş . O bir kaç gün için ne yapacağız ?'' diye sordum tekrardan . Arsız bir gülümsemeyle bana bir bakış attı . Ah canım . Ne düşünüyor acaba ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BadBoy's Life ☠ {Tamamen Değiştirilip Düzenleniyor}
Fanficİyi kızlar Kötü Çocukları sever , tamam biliyoruz . Peki ya Daha Kötü kızlar , kötü çocukları sever mi ? Saçma mı oldu ne . SPRING BREAK