✖Sprıng Breakers✖ 6 Çizgi Filim

778 42 1
                                    

" Hayır dedim Niall " diye sızlandım 

" Hadi ama Darcy , sadece bir tane " dedi dudaklarını büzerek . Kaşlarını  şekilden şekle sokarak beni ikna etmeye yarıyordu . İşe de yarıyordu .

"Kahretsin " diye sızlandım ,  Elimdeki bitter çikolatalardan birini mecburen ona doğru uzattım . " Al ama sadece bir kere başka yok " 

Sevinçle ellerini çırparak yanıma geldi , elimdeki çikolatayı hızla alarak yanağımdan öptü , daha sonra geldiği gibi yerine gitti . 

Dudaklarımı büzerek elimde kalan son çikolatamı yiyen Niall ' a baktım . En azından şu evde o mutluydu .

" Benim kara böceğimi kim üzdü bakalım " diye seslendi . Yan tarafımdaki yastığı alıp kapının girişine attım .

" Aptal " diye söylendim Kahkaha atarak yanıma geldi . Kolunu omuzuma atıp beni kendine çekti .

" Bana bak kıvırcık çek o ellerini üstümden " diye tısladım . Kolları ile beni iyice daha da sardı . 

" Hey , Bay sünger bob   beni aldatıyormusunuz ? "  diye söylendi Louis 

" Ah Bay Patrick ben sizi hiç aldatırmıyım , bu sadece , ımm küçük bir kaçamak " diye yanıtladı . Ellerimi göğsüne koyup onu ittirdim .

" İğençsiniz ya , defolun gidin " diye cırladım . Louis hızla diğer tarafıma koşup oturdu . 

" Seni ne kadar özledim bilemezsin " dedi sırıtarak 

" Beyler kızı rahat bırakın " diye otaritel bir ses duydum , işte benim Woody 'im . Harry birazcık huysuzlanarak 

"Aman ne güzel Şerif Woody ' de geldi " dedi homurdanarak . Niall benden çaldığı Çikolatayı kemirmeyi kesip

" Bendeo Zaman Buzz Lightyear oluyorum " boşta olan elini hava kaldırıp yumruk işareti yaptı " Sonsuzluk ve ötesine " 

" Bakıyorumda keyfiniz yerinde " diye kalın bir ses duydum 

" Ve Frankeştayn ' da geldi " diye mırıldandım . Çocukların kıkırtıları bir yana Zayn ' nin sesizce kendisine sakin olmasını gerektiren bir kaç söz fisildadığını duyurdum . Odadaki sesizliğ Niall 'ın telefonu bozdu . 

" Evet... Hayır... Olmaz... Ne... Tamam... Bir yolunu bulucağım ... Kapa şu telefonu "

" Ne oldu Niall " diye sordu Liam

" Arayan Alex ' ti Misha alandaymış ve bizi çağırıyormuş " dedi 

Misha ' yı biliyordum . Isaac ile çok uğraşmıştı . Dean ve Sammy onu dövmekten bıkmıştı ama adam  sersemin tekiydi . Gene de uğraşırdı . Bir kaç ay önce başka bir ülkeye gittiğini duymuştık , şimdi ise geri gelmişti ve çocuklara sarmıştı . 

" Tamam gidiyoruz o zaman " dedi Zayn " ama ilk başta üstüme değiştiriyim " merdiveenlere doğru giderken arkasından baktım . Çok seksiydi ama konumuz bu değildi . Zayn beni bu eve getirdiğinden beri bırakın dışarı çıkmaya evin bahçesine çıkmama bile izin yoktu . Güvenli Değilmiş.  Bu sefer bende onlarla gidicektim . Hızla Harry ve Louis ' in kollarından ayrılıp merdivenleri çıktım . Kapıyı çalmadan bodozlama açmıştım . Tam üstüne siyah bir T- shitr giyiyordu 

" Hayır Darcy " dedi , o kadar mı belli ediorum . 

" Neden " 

" Oraya gelmiyeceksin "

 " ama evde çok sıkılıyorum " 

" Kendine bir eğlence bul "

" Gerçekten de mi ? evde " ellerimi havaya kadırdım " Buna eminmisin "

" Darcy "

" Lütfen , söz veriyorum yanından ayrılmayacağım " 

" Hayır " 

" Lütfen " 

" Darcy , hayır dedim " 

" Lütfen " yanıma gelip eli ile çenemi kavradı . 

" Eğer yanımdan ayrılırsan bırak bu evden çıkmayı , odadan bile çıkamazsın " dedi . Çenemdeki eli yavaşça aşağı kayarak elimi kavradı . Beni hızlı bir şekilde çekiştirerek dışarı çıkardı . Aşağı indiğimizde çocuklar yoktu . Zayn buna aldırmayarak hızla evden çıkıp garaja girdi . Onun en sevdiği arabalardan birini alarak alana doğru gittik

Alana geldiğimizde çocukların arabaları da buradaydı . Onların arasına park ettiğimde Zayn hızlıca dışarı çıktı . bende peşinden . Alan o kadar kalabalık tı ki bunun iki açıklaması vardı . Ya herkez son model arabalarıya hava atıyordu . Ya da az sonra büyük bir yarış olacaktı .

Çocuklar beni görünce afallasalarda toparlandılar . Karşıdan gelen irili yapılı adamı görünce Niall " Nerede " diye sordu bu Alex olmalıydı ." Bilmiyorum " 

" AAaa , beni mi arıyorsunuz çocuklar " dedi erkek sesi olamayacak kadar ince ve cırtlak bir ses . Evet bu kesinlikte Misha'ydı . " Beni mi özlediniz yoksa " dudaklarını büzerek sordu . Gözlerimiz buluşunca bir kaç adım  geriledi , şaşkınlıkla gözleri açıldı ama kısa sürede kendini toparladı .  " Darcy , seni burda görmek ne güzel " Zayn 'nin bir kaç saniye rahatsız edici bakışlarına maruz kaldıktan sonra derin bir nefes aldım . Evde konuşulcaklar konusu olacaktı .

" Ne istiyorsun Misha " diye sordu Harry . Misah Zayn ' nin bir kaç adım önüne yaklaşarak " Sence burada sizden , pardon Zayn den ne isteye bilirim " diye sordu . Liam söze karışarak

" Yine yenilmek mi istiyorsun " diye sordu . Misha kahkası ile etraf birazcık daha sesizleşti . 

" Deneyip görelim , Ha Malik " diye sordu 

" Sadece bir Yarış Misha , sonra siktirolup gidiceksin ." Misah zaferle sırıttı . 

" Ama bir şartım var " elini beni göstererek " Yanında o da olacak " dedi

" Hayır "

" Hadi ama Zayn yanında sadece oturacak " Zayn sinirle söyliyecekleri şeyleri yuttu . Misha daha da gülümseyerek  , Elini arabayı göstererek " Anlaştık başlasın o zaman " dedi . Zayn beni kolumdan kavrayarak arabaya sürükledi . Harika yanında oturacaktım . Ne güzel .

-_-_-_-_-_-

Misha arabasıyla bize her yaklaştığında Zayn arabanın sınırlarını çok zorluyordu . Şu lanet olası yarış bitince , güzelim arabadan Özür Dilemeyi pilanlıyordum . Misha tekrar biz yaklaştığında Zayn arabayı bir kez daha zorladı . Arabayı o kadar çok zorluyordu ki Matorun patmasaından kormaya başladım artık . 

 Bu yolun sonuna geldiğimizde dönmek için Zayn el frenini çekti ve dönüşünü kolaylaştırdı . Diğer Caddeye girdiğimzde . Kıçımızın dibinden ayrılmayan Misha bir anda ortadan kaybldu . Zayn bunu faretse de durmadı . Bitiş çizgisi olarak belirledikleri yere doğru sürmeye devam etti . 

Yarışı bitirmek üzereyken Bş , sesiz ve Karanlık Caddeyi Sren sesleri ve ışıkları havasını bozdu 

" Siktir " diye tısladı Zayn . Yumruğunu Dreksiyona vurarak hızını olabildiğince artırdı " Polis !" 

BadBoy's Life ☠ {Tamamen Değiştirilip Düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin