Yüzüme yediğim rüzgar ile gözlerimi kapatma isteğim daha da çoğalıyordu . Sonsuxa dek kapamak isterdim gözlerimi . Temelli kapansın , kapansında herşeyi arkamda bırakiyim .
Sadece 5 yıl . Herşeyin başladığı zamandan bu yana sadece 5 yıl geçmişti . Ablam ölmüştü . Hemde bir nevi benim yüzümden . Daha sonra oradaki hayatımı bırakıp , beni çok sevdiğine inandığım babamın yanına gelmiştim .Bir süre iyiydi aslında . Babamla yaşayarak yeni bir hayat kuracaktım . Bradford'un ineği olmuştum . Kimseye bulaşmayan , bir kaç yakın arkadaşı olan . Alışveriş meraklısı olan . Kendi hayelleri arasında yaşayan bir kıza dönüşmütüm . 2 Yıl boyunca da bu şekilde yaşamıştım . Ta ki Okulumun yurt dışı gezisine katılmayı kabul ederek . Sadece güzel bir tatil istemiştim . Derslerden sonra güzel bir tatil .Katılmıştımda , okulun ayarladığı serviste sadece 1 yer boştu ve oraya oturmamla hayatım değişti .
Zayn Malik , Bradford'un kötü , acımasız ama bir o kadarda yakışıklı adamı . Yanımda oturuyordu . Arkadaşları da arkamızda . Onu hiç görmemiş ve sadece adını duymuştum . Çünkü biliyordum eğer onunla tanışırsam eski benin geri geleceğini az çok tahmin ediyordum . Yanılmamıştımda . İlk başta herşey iyiydi . Hep masum olabiliyordum . Ben o saçma duygu yüzünden kendimi kaybetmiştim . Ta ki en yakın arkadaşımın ölüm haberini alana dek . Ares , güzel yüzlü ve yaşamım boyunca tanıdığım en masum insan . Geri dönmüştüm , eski bene eski yaşamıma geri dönmüştüm ama bu sefer yanımda Ares değilde Zayn ve saz arkadaşları vardı . Onunla yeniden başlamaya karar vermiştik . Yeni bir ev yeni okul , yeni arkadaşlar . Ama bu hayt yeni bir insanı kaldırmamıştı . Bebeğim , daha masum olan küçük meleğim benden alınmıştı . Bununla kalmıyarak , güvendiğim tek adam bana ihanet edip bir kadınla beni aldatmıştı ya da gördüğüm kadarıyla öyle yapıyordu , o mevzu hayla tartışılırdı . Kaldıramadım ve bebeğimi benden alan adamla iş anlaşması yaptım ve onu terk ederek gittim . Isaac , bana hep yardım etti , bebeğimin ölümü ardından sonra o bana yardım etti , bebek katili bana yardım etti . Ama yanlız değildi . Babamdan sonra onu babam yerine koyduğum bir adam oldu ; Reid Veil .
Dean , Sammy , Igy ve Allison . Yeni hayat arkadaşlarım oldu . İntikamım için bana yardım ettiler. Bende onlara , aile olmuştuk . Gerçek bir aile . Kimse kimsenin arkasından iş çevirmiyordu , herkes birbirini seviyordu . Buna alie olmak diyorlardı ve bende ilk defa kendimi bir yere ait hissetmiştim . Zayn 'nin yanına daha güçlü ve kararlı olmaya çalışan biri olarak geri dönmüştüm . Bu sefer çevresi farklıydı . Küçüklüğünden beri taıdığı arkadaşları ileydi . Hepsi o kadar iyiydi ki aralarında ayrım bile yapmak imkansızdı . Onlara o kadar alıştım ki onlarda bir ailem olmuştu . Salaklık edip tekrar güzendim o adama . Hayatımın en güzel anarını ve en kötü anlarını yaşattmıştı bana ve her seferinde ona geri dönmüştü ben . Aptalın tekiğim biliyorum . Ama sadece sevdim . O benden Reid ' i bile aldı . Onu bile kandırdı ya da Reid beni kandırmıştı . Bilemiyorum ama artık bir çıkazdayım .
Öz babam ölmüştü , üzüldüğüm pek söylenemez ama annemin beni bu şekilde kadırması ağır geliyordu . O benim herşeyimdi , bir zamanlar . Ablam kadar olmasada değerliydi işte . Şimdi ise yaşadığını öğrenmiştim . Ne yapmalıydım , nasıl tepki vermeliydim ? Bilmiyorum , yoruldum artık . Şu 4 yılda yaşadığımı kimse yaşamamıştır . Ama ben hayla çevremdekilere güçlüyüm pozları veriyordum . Tabi ya ' Güçlü Kal ' Her zaman her yerde .
Arabanın hızını artırarak rüzgarın miktarını da en üst seviyeye çıkardım . Kendimi özgür hissediyordum .Kendim gibi hissediyordum özgür kalınca . Yarışları seviyordum , hızı seviyordum aslında araba ile ilgili her şeyi seviyordum . Bu benimözümde vardı . Ablamı almış olabilir ama ben istemediğim sürece kimse beni almaz . Zaten Tanrılar bakire bir mahkum istiyorlar . Ben onlardan değildim . Yorulmuştum , yaşadıklarımdan , hissettiklerimden , etrafımdaki binbir çeşit suratlı olan insanlardan ve güçlü kalmaktan , yoruldum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BadBoy's Life ☠ {Tamamen Değiştirilip Düzenleniyor}
Fanfictionİyi kızlar Kötü Çocukları sever , tamam biliyoruz . Peki ya Daha Kötü kızlar , kötü çocukları sever mi ? Saçma mı oldu ne . SPRING BREAK