Dankwoord

204 14 11
                                    

Sommige hadden dit misschien zien aankomen, of sommige totaal niet maar ik kan met trots en een klein beetje spijt aankondigen dat ik het eerste deel van de Return reeks heb afgerond!Met bloed, zweet en tranen heb ik dit boek geschreven

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Sommige hadden dit misschien zien aankomen, of sommige totaal niet maar ik kan met trots en een klein beetje spijt aankondigen dat ik het eerste deel van de Return reeks heb afgerond!
Met bloed, zweet en tranen heb ik dit boek geschreven. Maar uiteraard met heel veel plezier en het was geweldig om mijn fantasie zijn werk te laten doen. Ik had nooit verwacht dat ik echt fatsoenlijk een boek kon schrijven, ook al is fatsoenlijk een groot woord. 

Ik was begonnen met een klein hoofdstukje en uiteindelijk zijn het er meer en meer geworden tot mijn laatste hoofdstuk. 

Ik wil iedereen stuk voor stuk bedanken die lieve commentaar heeft gegeven en de nodige tips. Ik ben er bijna zeker van dat ze zelf wel weten over wie ik het heb, dus ja voel je maar aangesproken!

Natuurlijk zal er nog veel aangepast worden, zoals schrijffoutjes en dergelijke, maar het idee, de inhoud en het geheel is klaar. En dat is het belangrijkste.

Ik wil ook met heel veel plezier en blijdschap het volgende deel aankondigen.  
Beter gezegd: de titel. De titel van het tweede boek zal zijn, Prepare. 

Binnenkort zal de korte inhoud vrijgegeven worden dus nog even wachten. Maar misschien kan je het zelf al wat verzinnen.

Nog één maal, hartstikke bedankt! Zonder jullie was ik waarschijnlijk al lang gestopt met schrijven. 

ReturnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu