Ondanks dat dit boek al helemaal af is - los van het feit dat ik nog niet alles heb verbeterd - maak ik toch snel een "hoofdstuk" over het vervolg, Prepare.
Ik had jullie al eerder vermeld dat er een deel twee komt van de Return reeks. Je hebt dit boek nog niet zien verschijnen, omdat ik er volop mee bezig ben. Ik wil het pas plaatsen nadat ik een aantal hoofdstukken heb.
Ik wil jullie de cover wel al eens laten zien, maar let op: deze cover is niet de vaste cover. Ik heb deze gemaakt zodat ik er al eentje had, ik ben namelijk niet goed in covers maken. Deze past ook niet binnen de Return reeks.
Mijn lieve LotteRosanne is de enige echte aan het maken die aansluit aan Return en het derde deel.Wat ik jullie stiekem ook wil meegeven is al de kleine, korte inhoud. Deze kan misschien ook nog veranderen, maar dan krijg/heb je al een idee.
Cover
LotteRosanne haar cover
Immens veel dankjewel en al de rechten behoren tot haar!
Korte inhoud
Aly weet wie ze is, maar of dat ze het werkelijk geloofd is nog een andere vraag. Nu richt ze zich alleen nog maar op het vinden van Tray en Ratel, nadat Mels en zij eindelijk Ragna hebben bereikt na vele obstakels. Met twee antwoorden - raadsels om precies te zijn - moeten zij hun doel weten te bereiken.
En dan moet ze haar lot al deels vervullen, het verzamelen van de draken, wezens waarvan ze eerst dacht dat deze niet bestonden.
Ondertussen is er nog steeds de geheimzinnige Meester, zal hij of zij zichzelf bekend maken of wil de Meester gevonden worden?
Hopelijk bevalt de inhoud jullie en kijken jullie er al naar uit om het volgende deel te lezen!
Wanneer ik hem plaats, zal ik nog een nieuw "hoofdstuk" maken die waarschijnlijk heel hysterisch zal zijn met de mededeling dat hij online staat.
JE LEEST
Return
FantasyDeel 1 van de opkomende reeks. Eerste verhaal hierop gepubliceerd. [Nog bewerken] De eerste hoofdstukken zijn wat minder, even doorbijten en (dit vind ik persoonlijk) dan zal het beter worden. Geef dit boek een kans :) Aly is een doodgewoon meisje...