PREPARE + bucketlist

168 11 7
                                    

Jawel, hier is mijn (beloofde) hysterische bericht met de aankondiging dat Prepare online staat! 

Ik moet eerlijk toegeven, ik heb jullie lang laten wachten. Ik heb mézelf lang laten wachten. 
Ik wilde het al meteen online zetten, maar iets hield mij tegen. Mijn verstand (ja, ik heb dat). Ik moest eerst een aantal hoofdstukken hebben, vooraleer ik het plaatste. 

EN NU HEB IK ENKELE HOOFDSTUKKEN.

Nu ben ik echt crazy, want Return is nog steeds vrij populair in de ranklijst terwijl ik niets meer heb geschreven. Zelfs als hij niet populair zou zijn geweest, was ik nog steeds trots op mijn kleine boekje.

Wel, zoals jullie zien is het niet een al té hysterische aankondiging geworden. Dus bij deze:

JONGENS, PREPARE STAAT ONLINE. CHECK HET SNEL, WANT OMG HET LANGVERWACHTE DEEL IS ER! 
IK HOOP DAT JULLIE ER EVENVEEL (OF MEER) ZULLEN VAN GENIETEN. 
HEEL VEEL LIEFDE. 

Zo dat gezegd zijnde, heb ik nog iets klein te doen. 

@Princess_L_ heeft mij al een hele lange tijd terug genomineerd voor een bucketlist te maken. 


Voor de gene die nog steeds aan het lezen zijn, zie hier mijn korte (maar krachtige) bucketlist die nadertijd eens zal veranderen.


1. Wereldreis maken met vriendinnen.

2. Mijn studies slagen zonder een jaar over te doen (please God, sta mij bij).

3. De job waarvan ik droom kan beoefenen.

4. Mijn hoogtevrees overwinnen en samen met mijn broer uit een vliegtuig springen. (Nee, ik wil nog niet dood dus met een parachute) 

5. Samen met mijn vriendinnen op kot gaan.

6. Mijn kamer eindelijk is renoveren. (Serieus, ik wil dit al lang) -> BEN ER AAN BEZIG.

7. Een heel liedje, perfect en foutloos kunnen zingen. (Vals mag)

8. Alle Barbie films nog eens zien. (Ja, ik hou van kinderfilms)

9. Een record behalen (maakt zelfs niet uit van wat, als het maar niet iets vies is)

10. Mijn gsm een keer niet laten vallen. (Dit is een onmogelijke zaak)

11. Een tattoo zetten met een boodschap, uiteraard. (Samen met een persoon die veel voor mij betekend: bijvoorbeeld mijn broer, maar hij vindt dat belachelijk :( )

12. Naar Hawaii gaan (zie wereldreis)

13. Canadaaaaaa

14. Thailand (waar is het geld?)

15. Gelukkig leven

16. Een machtig feest gegeven (misschien trouwfeest?)

17. Op een hoverboard rijden. (Feitelijk heb ik dit al gedaan, maar minder dan twee minuten dus dat telt niet) 

18. Naar lagelonenlanden gaan zodat ik kinderen daar kan helpen, vrijwilligerswerk dus. 

19. NEW YORK BITCHESSS 

20. Disney marathon!

21. Nog een keer naar Disney land gaan (met vriendinnen)

22. Über lange vakantie met friends

23. Een lyrics kunnen maken

24. Boek, liefst een reeks, uitbrengen

25. Een reis maken in Amerika (deze mag er binnenkort af! Dit is serieus een werkelijke droom)✔

26. Een hotdog kopen van een hotdog kraampje in Amerika. (Vraag mij niet waarom, maar dit is gewoon superduper cool.)

27. Eén dag meemaken zonder één enkel probleem

28. Wereldreis alleen maken

29. Eens erdoor zijn voor een Franse toets (werkelijk onmogelijk bij mij)


Zo, dat is het ongeveer. Natuurlijk komen er nog bij, of gaan er weg. 

Om dit bericht te eindigen, neem zeker een kijkje naar het tweede deel van de Return reeks. 

Dikke kus, 

Ikke.


ReturnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu