Este nyolcor ébredtem fel. Mikor felébredtem először Harryt pillantottam meg magam mellett. Ott ült az ágyam szélen.
- Audrey! Mielőtt megkérdeznéd, hogy mit keresek itt, légyszives hallgass végig. Szóvl azért vagyok itt, mert szeretnék bocsánatot kérni tőled. Nekem is lehetett volna annyi eszem, hogy nem tehesz meg. Kérlek bocsáss meg. Így átgondolva tényleg nem kellett volna. Egész nap ezen gondolkodtam. És sírtam folyamatosan. Bocsánatot kérek még egyszer.
- Jó. Ahogy mondtad, ami megtörtént azt már nem lehet visszacsinálni. Semmi baj Harry. Nem mondjuk el senkinek. Ez a kettőnk titka marad. Oké?
Csak bólintott. Megöleltük egymást, majd beszélgettünk még egy órát. 11 órakor lefeküdtem. Gyorsan el is aludtam.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Reggel az órám csipogására ébredtem. 6 óra volt. Elmentem lezuhanyozni. Fél órán keresztül folyattam magamra a vizet. Majd kiválasztottam a ruhámat. Egy sötétkék farmer, egy virágos póló és egy kék szandál mellett maradtam. Majd kiengedve hagytam a hátam közepéig érő hajamat. Aztán feldobtam egy kis sminket. Csak szemhéjpúdert és szempillaspirált. Mikor elkészültem leszaladtam a konyhába.
- Szia Liz. Lehetne egy kérdésem?- Szia kincsem. Hát persze. Mit szeretnél?
- Csak azt, hogy szeretnék ma elmenni fodrászhoz, mert ombre hajat szeretnék. Elmehetek?
- Az milyen kicsim?
- Olyan, hogy barna a hajam színe és a végét egy kicsit kivilágosítják. És olyan szőkés lesz.
- Persze. Már értem. Elmehetsz. Adok egy kis pénzt hozzá. Mond meg Harrynek, hogy vigyen el. Plusz ez után még szaladjatok el a plázába és vegyél magadnak valamit.
- Köszönöm, Liz.
Felszaladtam Harry szobájához. Bekopogtam, majd benyitottam.
- Harry! Jó reggelt! Mikot indulunk?
- Mindjárt!
- Ma suli után elvinnél fodrászhoz meg a plázába?
- Igen.
- Köszönöm Harry!- nyomtam egy puszit az arcára.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tíz perc múlva végre elindultunk. Vettünk magunknak reggelit, majd bementünk a suliba. Még fél nyolc sem volt, tehát ráértünk. Beültem a terembe, és beszélgettem Abbyvel. Addig-addig beszélgettünk, hogy becsöngettek.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hosszú és unalmas napot szenvedtünk át. Az órák is olyan unalmasak voltak.Sziasztok!
Remélem tetszett nektek ez a rész is. Nem lett rövid, de túl hosszú sem. Még mindig köszönöm azoknak, akik követik a részeket.
Puszi: KittiFehr
YOU ARE READING
Forever (Harry Styles)- befejezett
FanfictionAudrey Scott vagyok. Árvaházban nevelkedtem, de akkor....