7. Hirtelen fordulat

834 30 3
                                    

Leültem mellé az ágyra és megkérdeztem:
- Harry, miért nyaltad meg az ajkadat, amikor én bejöttem a szobába?
- Nem is csináltam semmi ilyesmit.- mondta, úgy hogy közben egy hatalmas mosoly jelent meg az arcán.
- Amit láttam azt láttam.
- Jó. Beismerem.
Ekkor már csak azt vettem észre, hogy az ágyon fekszem, és Harry az ajkaimra van tapadva. Majd akkor eszméltem fel legközelebb, amikor visszacsókoltam.
Rájöttem mit tettem, ezért eltoltam magamtól. Szembe találtam magam Harry értetlenkedő arckifejezésével.
- Audrey, miért toltál el magadtól?- mondta egy kicsit idegesen, de mégis halkan.
- Harry, mi testvérek vagyunk
- És akkor mi van? Nem lehet viszonyom a tesómmal?- lehetett hallani a hangjában, hogy már nagyon mérges és ideges.
Kiviharzott úgy a szobából, hogy még az ajtót is becsapta maga után. És akkor kitört belőlem a zokogás. Nagy nehezen megnyugodtam, majd úgy döntöttem, hogy átmegyek Harry szobájába.
Kopogtam, majd hallottam ahogy közeledik az ajtó felé. Majdnem visszacsapta az ajtót, amikor meglátott, de a lábammal gátoltam.
- Mit akarsz?- ennyire mogorván még nem beszélt velem eddig.
- Harry, csak meg kellene beszélnünk az előbbieket.
- Mit akarsz rajta megbeszélni? Először visszacsókolsz, aztán meg elutasítasz!
- Sajnálom. Át sem gondoltam!
Ekkor sírva fakadtam, amit Harry is észre vett. Felkapott az ölébe, és bevitt a szobájába. Elkezdte simogatni a hátamat. Az egész arcomat és nyakamat puszikkal kezdte el behinteni. Én meg csak bújtam hozzá, és a könnyeimmel áztattam fekete pólóját.
- Cica, nyugodj meg kérlek.
- Ho...honnan jö...jött a ci... cica?
- Hát nem tudom.
- Ne hívj így légyszi.
- Akkor úgy jó lesz, hogy baby?- a fülembe búgta ezeket a szavakat, úgy hogy közben a szájával a fülem szélét érintette. Az egész testemen borzongás futott át. Azt hiszem nagyon beleestem Harrybe.
Lefeküdtünk az ágyra. Alul voltam. Elkezdte puszikkal behinteni a nyakamat. Egyre haladt felfelé. Majd rátapadt az ajkamra. Hirtelen abba hagyta. Hogy csinálhatja ezt velem? Kikészít minden mozdulatával. Ekkor észrevettem azt a hatalmas vigyort a képén. Nem tudtam elképzelni, hogy mire készül. De nem is kellett. Ugyanis a következő másodpercben kiderült, hogy mit szeretne. Elkezdte szívni a nyakamon azt az érzékeny részt, amit én nyögésekkel díjaztam.
A nagy kezét felfelé vezette a hasamon. Persze a póló alatt. Megborzongtam. Már a következő lépése az lett volna, hogy leveszi a pólómat.
- Harry, kérlek állj le!- próbálkoztam, hogy hátha esetleg abba hagyná.
De nem tette.
- Kérlek, Harry!- mondtam egy kicsit erélyesebben.
- Mi a baj baba? Már majdnem sírsz.
- Bocsi Harry. De én eddig még....szóval....izé...- nem bírtam kinyögni a mondandóm. De nem is kellett, mert befejezte helyettem.
- Szóval te még nem feküdtél le senkivel? Audrey te még szűz vagy?- akkora csodálkozás volt az arcán, hogy az álla majdnem a padlót verdeste.
Én meg olyan vörös voltam, mint a paradicsom.
- Nem, Harry. Én még nem feküdtem le senkivel.
- Bocsánat, hogy zavarba hoztalak.
- Semmi gond Harry.

Tudom, hogy gagyi rész lett, de ez a rész lett eddig a leghosszabb. Azért remélem, hogy tetszik. Tudjátok még kezdő vagyok és nem olyan érdekesek a részek, mint egy gyakorlottabb írónál. Bocsika ezért. De sajnos nem tudok mit csinálni ezzel.
Puszi: Kitti

Forever (Harry Styles)- befejezettDove le storie prendono vita. Scoprilo ora