Capitolul I-Intalnirea cu colegi in prima zi de scoală

1.5K 51 35
                                    

Întâlnirea cu colegi in prima zi de scoala..

( Sa stiti ca acest capitol este m-ai plictisitor, puteti sări la partea cu descrierea colegilor, care este c-am pe la mijlocul capiolului, apoi la ultima parte... :))

Din perspectiva Sidoniei

A veni si prima zii de scoala de clasa a VI-a... PLICTISITOR!!!(sa va spun si de ce...)
Pentru ca presupun ca si la voi la inceput de an directorul tine un discurs....blablabla....infine...sa trecem la poveste..
Am intrat in clasa. Toti colegii mei erau acolo..
Băieti

Alex➡ Băiatul care este cel mai înalt din clasa (are 1.78!!!!) SI ARE DOAR 12ANI !!!!
Cosmin➡El este cel care este mai gentălmen cu fetele(Cate o data)
Marian➡esteacel gen de băiat care e grăbit tot timpul...Si scrie in chineza de pe alta planetă....daca ma întelegeti...
Andrei➡cel care are multe, dar multe cosuri pe fata si este un bun fotbalist..
Mihăiţă (sau Miţă)➡el este cel m-ai timid. Nu prea vorbește cu fetele sau cu băieti...este m-ai retras...(Si frumos...blond cu ochi căprui...Nu vă faceti impresii gresite!! 😊 )
Radu➡ochelaristul clasei...(aragaz cu păru ochii, pot spune)este acel băiat care se trezeste in timbul orei sa spuna ceva de genu: "Da bă, da, da " adica pe BUNE! Cine zice asa ceva???
Si m-ai si comentează la profesori...
Costin➡tot un fel de Radu dar m.ai politicos...Si m-ai t..
Stefan➡un "copil" care presupun ca se incadreaza in grupa lui Radu....(adică de prosti)
David ➡este acel băiat care are voce de fată..si pitigaiata
Daniel ➡acel băiat care este clovnul clasei..este singurul băiat aproape normal....
Iulian➡este acel băiat care este piticul clasei..si care înjură cel m-ai mult...
Fete

Ioana➡este acea fata care este prietenoasă cu toata lumea..este CMBP-MEA...
Dana➡asa fata care se crede sefa claseii...(eu sunt sefa clasei de UN an)
Mădălina ➡ace fata care este alintata...si ea vrea tot...
Oana ➡acea fată care canta intruna...si te sacaie la cap...
Larisa➡este fata care rade incontinuu, face glume neîncetat si este o bună prietena.....dar cate o data enervantă..
Petronela➡este acea fata care tot timpul trebuie ea sa aiba dreptate...
Sidonia(eu)➡sunt acea fata tupeista care iti spun de ce are de spus in fata dar si ciudata cate o data...

Fiecare sau asezant in banci.....si ...A venit doamna de mate....(blaaaa)😖😖😖.....
Doamna a inceput sa ne dicteze foarte repede...Simiteam ca mi se rupe mâna!!
Vă scutesc de plictiseala (blablablabla)
A venit pauza....

Cred ca nu v.am spus dar Danei îi plăcea de Alex....dar ea credea ca nu stie nimeni...dar ca sa vezi eu stiam!
Alex se da pe langa Dana..

ALEX: Hei...

Dana:hei...

ALEX: Vrei....dar de odata se baga Oana

Oana: ce faceti guys??

ALEX: Bine, inainte sa apari tu...

Dana:Nimic, nimic...

Oana: Ok...vad ca sunt in plus..hai ca plec....iubiteilor....

Dana si ALEX: Nu suntem iubitei!!!!

Oana: in fine...

Fetele se aduna la o masa (in afara de Dana care era cu ALEX)si incep sa vorbească..

Oana: Fetelor, stiti ca Dana e cu Alex??

Larisa:Nu cred!! Glumesti nu ??😏😏

Ioana:Fetelor hai sa nu ne băgăm unde nu ne fierbe oala...😥

Fetele: De ce nu????

Ioana: Ziceam si eu.....faceti cum vreti...

Si cum vorbeau fetele vine si Dana....

Dana: Hei, ce faceti?

Fetele:NIMIKKKK!!!

DANA: Voi ascundeti ceva?

Madalina: Ce ai fată...

Se suna de intrare.....incepe ora de Bio. Va scutesc din nou de plictiseala..
(Blablabla, chestii neinteresante, blablabla)

Se suna de pauza....de data asta Alex nu m.ai vine la Dana ramane cu baietii...Dana se duce cu Madalina la baie..
Orele se continuie si era timpul sa vina casă. Pe drum Alex scapa un biletel, ghiciţi pentru cine era??

Dana il vazuse dar nu il arata nimănui...cand ajunse acasa Dana debia atunci il deschise...
Pe el scria:

" Acest biletel este pentru fata visurilor mele...Dana...

Eu nu pot sa.ti spun cine sunt doar ca iti spun atat....eu te privesc tot timpul...dar eu nu stiu daca tu ma observi...presupun ca pentru tine sunt doar un invisibil...dar eu vreau sa stiu daca tu simti ceva pt. mine...pentru ca eu simt..."

Cu drag,
Cineva drag..X


De unde stiu ce scria in bilet? Treaba mea, curiosilor.
Hihihihi.

Dupa ce Dana citise biletelul...


Gata capitolul I .....vreau sa vad comentarii si păreri si niste ideii pt. poveste... vreau sa va las in suspans...sper sa va placa povestea mea....😁

Clasa a VI-aUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum