Din perspectiva Danielei
. Paul a dormit toata noaptea cu mine caci, furtuna a tinut aproape toata noaptea. De dimineata mama ne-a chemat la micul dejun.Mama ia spus lui Paul ca poate sa împrumute hainele fratelui meu, daca vrea. Paul îi multumeste si se duce in camera sa se schimbe.
Ma aseza pe scaunul de la langa masa si asteptat sa mancarea sa fie servită.
-Dominsoara Daniela, ce faceti? De ce nu o ajutati pe mama dumneavoastra la aranajul mesei, hă??
Nu ai cum sa nu recunosti vocea aceia. Adică, pe bune....altcineva nu avea in nici un caz sa fie decat Paul. Ma întorc spre acea persoană care mia facut observatie. Cand ma întorc complet, observ ca nu este Paul, este...este....TATA.
Dar ca arsă de pe scaun si ma reped la bratele lui. Imi era foarte dor de el...Nu l-am mai vazut de secole.(stati linistiti nu este vampir, este doar o expresie) Bratele lui puternice ma iau in brate ridicandu-mă putin de la sol. Iar eu scot un mic tipat de bucurie. Cand ajung inapoi cu picioare pe pământ, ma despart din îmbrătisarea lui si incep sa îl iau la interogatoriu.
-Cum se face ca esti aici? Cat stai? A venit si Mihai? De ce nu mi-ai spus ca vi? Sa sti ca sunt supărat pe tine!! Spun eu că si cum a omorât pe cineva si este la politie la interogatoriu...punând o intrebare după alta, fara sa las timp sa raspundă.
-Prima data trebuie sa ma duc la mama ta, am o surpriza pentru ea, apoi iti raspund la toate intrebarile pe care mi le adresezi, bine pisico?
Aprob usor din cap in semn ca da, si fac cativa pasi pre stanga ca sa poata sa intre pe usă.
Se duce pe furis in bucatarie si cand ajunge in dreputul mamei o prinde de talie si îi sopteste ceva la ureche. Nu am auzit ce, eu doar ce îi pandeam...
Mama se întoarce instant catre tata si il sărută cu patos. Sunt un cuplu asa de frumos.❤❤-Hello, m-ai sunt si eu pe aici.... Sun eu atrăgând atentia asupra mea.
-Vino încoace pisico. Spune tata cu zâmbetul pe buze.
Ma in drept catre ei si ii cuprind cum pot eu intr-o imbratisare.
Dupa ce se termina acest "act" de revedere. Mama îi spune tatei cu o voce superioară sa se aseze la masă. A sunat ceva de cenu:"Dragule, sezi la masă ca acum primesti haleala, ăăă...Si nu uita sa te speli pe labe."
Nu eu doar glumea....😂😂😂 Nu a-a întâmplat asa...
Mama i-a spus tatei sa se aseza la masă, ca singur nu a m-ai mâncat ceva de mult timp.
Doar nu credeati ca a fost chiar asa....
In fine....sa continuamNe asezam la masă si iar asteptam haleala sa vine la noi.
-Tot nu mi-ai raspuns la intrebari! Îi spun eu tatei prefăcîndu-ma supărat.
-Bine, pufulete....incepe.
-Pai, de ce ai venit, cat o sa stai, a venit si Mihai, cu ce ocazie ai venit? Iti ajung astea? Îi spun eu de parca eram o moară stricată hodorogita
-Ok, sa incep cu inceputul, am venit ca vroiam sa va revăd, o sa stau circa cam o săptămână, Mihai nu a venit, nu a putut, si cum am m-ai spus am venit ca sa vad. Si da, imi ajung intrebarile astea.
-Bine atunci, deci sa inteleg ca ai venit singur? Spun cu o presupunere ca raspunsul lui va fi pozitiv.
-Da ...Da' ce mare te-ai facut, m-ai ai putin sa m-a ajungi!
Eram sigură!! Mihai nu a m-ai venit de câtiva ani foarte bune.!!
Si da, imi era dor de el...
Vad ca tata cam vrea sa schimbe subiectul de fiecare data cand aduc vorba de Mihai...ciudat...TATA nu este o persoană care sa fie gen cat turnul Efel. Este aşa, m- ai pitic.
-Stiu, nu? Nici macar nu stiu cand am crescut aşa de mare.
-Gata cu intrebarile si mancati. Ne spune mama, iar noi ca doi soldatei cuminti ce suntem facem ce spune, si începem sa halim. Dar parca lipseste ceva...
-Mam' parca lipseste ceva, nu ti se pare si tie?...îi spun eu dând cu lingura prin bolul cu cereale si lapte.
-Ba da, dute si chiamă-l pe Paul...
Corect, el lipsea..ce face băiatul ăsta a stat in camera aia?
-Bine acum am plecat.îi spun si o rup la goană.
-Cine e Paul asta, spune tata,
oprindu-ma din drum.-Mam' îi spui tu? Eu ma duc sa-l chem...
-Bine îi spun eu...tu dute...imi spune apoi imi face semn sa o iau din loc.
Ies intr-o fugă din bucătărie cu gândul să ajung in camera noului meu musafir.
Bat la usa cea maro deschis, cu speranata de a raspunde Paul.
Imi îndrept mână ca sa m-ai bat odată dar nu apuc sa ating usa ca ea se deschise.-Bun, te-ai schimbat...acum haide jos, mâncarea este gata.
-Bine...imi spune Paul.
Ceva era diferit la el....pur si simplu acel zambet pe care il afiseza tot timpul disparuse...Gândul meu era sa il intreb ce a pătit de este supărat, dar LOL ca nu imi va raspuns...ci va spune: Nu sunt supărat, doar prost dispus". Dar prefer sa tac.
Can ajungem in fata buncatariei, Paul imi deschide usa. Lăsându-ma pe mine sa intru prima.
Cand ajungem acolo.....
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Fei fete sau băieti care imi cititi carte....😊😊 Inainte sa incepeti cu injuraturile ca nu am m-ai postat de mult timp desi am primit NEXT...am o explicatie.
Am fost asa atrasă de o carte care avea doua volume, incat nu am putu sa m-ai scriu deloc!! Nu va suparati pe mine....va astept parerile despre acest capitol....
Imi cer scuze daca a fost m-ai PLICTISITOR.....Dar inspiratia este cate odata praf....
Nu uitati sa dati Comm cu NEXT...Si un vot mititel...acolo aşa....m-as bucura foarte mult....
Melodia:
**Antonia-Vorbeste lumea**
Pa gărgăuni mei(replica luata de la Tequila)
Acesta melodie, adica nu cea de sus, cea de jos este pentru cei care urmăresc...Tequila, Zmenta,Anne Mary etc. pe Youtube...
**Youtube Vlogger feat. Marius Moga-O facem pentru voi**
Eu spun ca este detul de drăguță...ascultati-o...