Capitolul XVII-cautarea disp. II

216 18 1
                                    

Cautarea diparutului II

Dupa ce terminase de vorbit la telefon, se duce catre dulapul cu haine sa se îmbrace adecvat "căutări". Isi scolare din dulap o bluza albastră deschis cu mainici lungi, o pereche de blugi negrei, iar in picioare o preche de adidasi roz cu alb.
Dupa ce se îmbracă, isi ia telefonul si si-l pune la incarcat. Se tranteste in pat pe spate gândindu-se.

Paul..nu îi sat in firea lui sa plece de acasă aşa...ore ce l- o fi apucat??

Atunci i-a venit o idee..SA IL SUNE!!!
Dar logic ca nu îi v-a răspunde..dar, totusi sa încerce...

Isi i-a telefonul, il avea pe Paul la apelare rapidă faci nu i-a luat mult sa il sune. Telefonul in cele sa sune in semn ca Paul nu avea telefonul inchis asa cum credea ea.

Telefonul a vribat. Paul a răspuns.

Daniela:Paul!! Spune ea cu o voce îngrijorată. Parcă nu l- a m-ai vazut de un catralion de ani.-Unde esti? Esti bine? Spune ea de parcă ar fi mama lui.

Paul:Sunt bine...Dar nu iti spun unde sunt..vocea lui imi alunga frica...mă simteam bine cam o auzea.

Daniela:De ce ai plecat? Il intreb eu mirată de fapta lui nepotrivită pentru el..

Paul:Pai.. părinti mei s-au certat, pentru prima dată..Si am fost devastat..

Nu stiu de ce dar ma luase un fior pe sila spinări..la auzul acel cuvinte, am sărit în picioare spunând

Daniela:Paul, spune unde esti! Îi spun eu cu o voce tremurta.

Paul:Uite...te inteleg dar, in scrisoarea lăsată părintilor mei, le-am spus ca am plecat de acasă, pentru ca eu s-au certat....Si nu m-ea spus unde am plecat..

Paul imi face nervi, spuanadu-mi ca nu vrea să îmi spuna unde este. Ăhhh!!!!! Ce este cu băiatul ăsta?!?!

Daniela:Ce imi faci tu mie Paul. Ii spu eu apoi adaug un of, la sfarsit pe proporție.

Din telefon se aude un mic râsete, dar foarte mic...

Paul:Daca vrei sa ne întâlnim, ne vedem astăzi, m-ai pe seară în parc,la fântâna argheziană..Ok?

Daniela:Ok...

Atunci închid telefonul. Ma uit la ceas. Era ora 13:50!!!!! Deja intarziasem!!! M-ai ales ca eu fac cam vreo 15 min. pana in parc.

Imi iau încă o bluza de trening si mio leg in jurul tăierii, cu intentia ca cand se v-a face m-ai frig sa m-îi iau pe mie.
Fug cat pot eu de repede catre sufragerie, o salut pe mama si îi spun ca am plecat. Ies pe usa întârziată si aleg, din ce in ce m-ai repede. Niciodată nu am alergat asa de repede... Ce o fi cu MINE???

Lăsăm asta la o parte, am ajuns la drstinatie. Toti erau acolo. Numai ca fetele erau separat si băieti erau la fel.
Vin eu spre ei si le spun.

Daniela:Ce e cu voi de statii asa de depărtati?? Va mâncat unul pe altul si nu stiu eu?

Nimeni nu raspunde, se pare ca era un raspuns pozitiv. Adică,ceva de genu "De, ne mâncăm intre noi, caci suntem canibali!"

Daniela:Puneti-va pe perechi! De can sunt eu asa de autoritară???

Toti se apropie încet unul de altul, m-ai ales ca i-am pus fata cu băiat.
Ma uit printre ei..Lucas nu venise...AM UITAT SA IL ANUNT!!!
Vai, ce proasta sunt!!

Iau repede telefonul si ii trimit UN mesaj:

"Buna Lucas, dacă te-as ruga sa vii pana in parc...este o urgentă dar spun ei ma mai tale ca este legat de Paul, o sa-si dee ea sema si m-ai spumei ca o sa stai m-ai mult.."

Pun la loc telefonul in buzunar si sunt atentă la grupul care iar se indepartau băieti de fete.

Daniela:Ce e cu voi?!? Spun eu incruntandu-mă la ei..-Puneti-vă inapoi pe perechi! Ma racnesc eu la ei...

Atunci Alexander se apropie periculos de mine si imi spune:

Alexander:Daca Lucas tot nu a venit, pot face echipă eu cu tine. Eu stiu locul perfect unde sa il cautam pe Lucas.

Atunci eu il împing pe Alexander de langa mine putând si eu sa respir. Si il intreb:

Daniela:M-ai exact unde? Ul intreb eu
cu un zâmbet fals.

Alexander:In pat la mine, sa sti cârstea foarte bine acolo, m-ai ales cu tine in pat. Iar pe fata i se arată un zâmbet din acela pervers.

Daniela:Cum sa nu, de ce nu o inviti pe fata acea roscata cu juvite blode, il intreb eu cu scârba.

Alex Nu a apucat sa raspundă caci Lucas ma prinde de talie si se aplecă cu capul pe umărul meu drep spunandu-mi in soaptă."Am venit".
El ma intarca cu fata spre le vrând da ma sărute dar eu fac un gest rapid si buzele lui se lipesc de orazul meu, acum imbujorat.
______________________________________

Acesta a fost capitolul XVII...sper ca va placut.
Nu uitati sa dati comm cu NEXT...pentru urmatorul capitol..caci nu are rost sa scriu o carte pe care nimeni nu o citeste. Si dacă ati da un vot mic...m-as bucata foarte mult...
Acest capitol este dedicat lui @LaryLarysa
Melodia
**Justin Biber-Love Yourself**
Nu ma judecati⬆

Clasa a VI-aUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum