Capitolul XXIII-Luni

233 18 2
                                    

Luni

Un zgomot se aude. Frate parca nu se m-ai opreste!!!! Întind mână spre noptieră sperând să opresc zgomotul insuportabil. Dau de ceva mare si aproximativ rotund. Il lovesc in speranta de al face sa tacă naibi din gură!!
Aleluia!!! S-a oprit! În sfarsit nu imi m-ai bat creierii să ignore sunetul.

Ma ridic in șezut, pentru a vedea cat este ceasul. 6:30!!!! De ce mama naibii sunt trează la ora asta??! Lăsând asta la o parte, se pare ca nenea Somnu' e zgârcit si nu m-ai vrea sa vină în înapoi. Zgârcitul!!
Ma îndrept catre fereastra pentru a lua putin aer. Cand deschid fereastra, observ ca si a lui Paul este deschisă. Hmm, se pare ca nu sunt singura care e atât de ciudata sa se trezească asa devreme! Ma uit m-ai atent si il observ se pare ca cauta prin dulap. Incercam sa îi atrage atenția:

-Neaţa' Paul! Ii spun eu iar el se întoarce către mine, iar un imi afisez zâmbetul fermecător(😊😊)

-Neaţa' si tie somnoroas-o! Cand ai de gand sa te îmbraci? doar daca nu cumva vrei sa vii la scoală in pijamale.. Îi spune el zâmbind.

-Ce scoală!?!??! În ce zi suntem astăzi?? Intreb eu panicată.

Cand au trecut atât de repede zilele astea???

Pai, ai cam fost ocupată cu alte treburi.

Pe bune? Acum intervii si tu?

Da, mi se pare ca ăsta a fost momentrul potrivit sa intervin.

M-ai taci!

-Azi e luni, somnorilă! Imi spune el si un chicot se aude.

-Au, nu, nu,nu,nu,nu!!!!! Nici macar nu mi-am facut geanta!!!! Spun si incep sa fiu din ce in ce m-ai agitată.

-Pai, eu am terminat sa ma îmbrac si de facut geanta, te pot ajuta daca vrei....bate el un apropo.

-Mersi mult dar cred ca o sa am destul timp.

-Ok, cand esti gata să îmi trimit un mesaj, ok? Imi spune el părând relaxat.

Cum poate sa fie asa de relaxat, când eu sunt asa de panicată??

Păi este problema ta, nu al lui.

O pe bune? Iar tu?

Dap. Nu uita ca sunt subconștientul tau, si tot timpul voi fi aici. Si in plus el a cerut sa te ajute, dar tu, sigura pe tine, ai refuzat! Bravo!

M-ai taci! Începi să enervezi foarte mult.

-Bine, s-a facut. Pa..

Primesc si de la el pun "pa" , adică "pe m-ai curând" si închid fereastra.
Fug catre dulapul de haine. Imi iau uniforma de pe umeras, ce consta in blugi, cămasa,caravată, o jacheta de piele de deasupra.
Ma indrep catre baie sa fac un dus rapid.

****
O jumatate de oră am stat la dus. Ies din baie si ma îmbrac repede.
M-ai am de făcut neneorocitul ăla de ghiozdan! Din fericire nu stiu cum, si nu stiu când, mi-am facut temele! Ieee!!!

Asa, imi fac geanta. Dau de vreo 10 ori cu peria prin păr, si reusesc sa-l pieptăn bine. Dupa ce terminde prins părul intr-o coadă de cal prinsă m-ai in sus. Dupa asta, imi incalt tenisi mei gri cu dantelă, si imi pun telefonul in blugi negri, nu inainte de ai trmite un mesaj lui PAul cu "Sunt gata".
Imi iau ghiozdanul si cobor in fugă la parter. Scot telefonul sa vad cat e ceasul. 7:30, m-ai am timp destul.

Clasa a VI-aUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum