Dupa ce Dana citise bileteul se întreba de la cine este oare, ca de la ALEX nu avea cum sa fie caci lui îi plăcea de Larisa...(asa credea ea). Asa ca a inceput sa scrie si ea un bilet"Pentru domnul misterios
Domnule X vreau sa.ti spun ca daca mi.ai spune cine esti ti.ai dezvaluii sentimentele pt. tine...dar daca esti cine cred eu ca esti....atunci iti spun că mie imi place de tine...dar pentru tine sunt invizibilă, as vrea sa fiu si eu bagata in seamă....daca m.ai vrei sa imi scrii lasă biletelele tale in hol la prima fereastră...
Cu curiozitate,
Dana...Dana plecase la scoală in preuna cu fetele....la scoală s-au intalnit cu băieti....dar in fine fetele nu au băgat baetii in seamă...Ioana era cea m.ai bună preietena a ei..cu care vb. tot timpul..
Ora începuse.....la ora de desen toată lumea face ce vrea....Dana s.ia cerut voie la baie( ea vroia sa vada daca a primit un biletel in locul stiut..). A iesit pe hol , a găsit un biletel cu numele ei pe el..."Pentru Dana" ea l.a luat dar nu a apucat sa.l deschidă caci in urma ei venise Cosmin(el o plăcea pe Dana, dar în secret)
Cosmin:Ce faci? Tu parca nu te ducei la baie?
Dana: Ba da, dar ....tocmai am venit!! (Dana il mintise pe Cosmin, ea nici nu apuca sa sa se duca la baie)
Cosmin: Bine...eu am plecat...ciao!!
Dana:Ciao si ...Tie???😕😕
Dar vedeti voi...Ca Dana intrase in clasa dar scăpase biletelul jos.
Naspa ca Cosmin la găsit si a citi tot si a prins o ciudă pe Alex. În bilet scria
Pentru Dana❤❤
"Dragă Dana eu sunt un băiat cunoscut de tine nu stiu daca sa.ti spun daca cine sunt ...dar am sa.ti spun sunt....Al......ghiceste tu...Si cine credeai ca sunt...???"
Cu drag,
Curiosul X💏
Dana cand a ajuns în clasă s.ia dat seama ca nu m.ai are bileteul....Ea in pauza a fugit sa caute biletul...ce noroc ca l.a găsit ( dar vedeti voi Cosimin cum era el invidios a schimbat biletul cu unul
facut de el) in el scria:"Dragă Dana"
"Dragă Dana, vezi tu....eu nu vreau sa.ti rănesc sentimentele....dar eu nu te m.ai plac o plac pe Larisa.....este iubirea vietii mele...sunt sigur ca ai sa gaiesti băiatul potrivit la momentul potrivit...eu sunt Alex."
Cu nedrag,
Alex
Dana a fost distrusă. Inima ei a fost FRÂNTĂ!!
Alex se duse langa Dana...Alex: Hei, Dana!
Dana nu.l băgase inseamna si plecă..
Alex:Oare ce o fii avand??
Si fetele au observat ca Dana era tristă.....
Larisa a stiu ca Dana s.a certat cu Alex . Acesta era momentul ei sa se dee pe lângă Alex.Larisa: Hei, iubire!!
Alex: Eu nu sunt iubirea ta!!!
Larisa: Cum sa nu..
Alex:Da bine...hai ca eu am plecat...
Larisa: Sa te întorci!!😘😘
Oana nu avea pe nimeni.....ea era singura...
Dana ajunse in fata porti Dar Alex o prinse din urma si o prinse de mână...
Alex: Dana, stai!!
Dana: Ce vrei, oricum nu iti pasa de mine!!
Alex: Ba nu, uite biletele au fost de la mine!!
Dana: Se vede ca sunt de la tine!!
Cum ai putu sa.mi spui ca nu ma placi!! Am crezuit ca ma placi dra mi.ai frânt inima!!! Dobitocule!Alex: Eu nu am scris nimic ...ultimul mesaj al meu a fost asa::
Pentru Dana
" Gata!! M.am hotărât să.ti spun cine sunt ...sunt ALEX!! Din toti deauna te.Am placut!! Dar tu nu ma băgau in seamă...vroiam sa o las baltă...pentru ca credem ca nu ma placi...dar acum ca stiu adevarul....Vrei sa fii IUBITA MEA??"
Cu iubire,
AlexxxxxxGata cu caplitolul II....sper sa va placa....vreti sa aflati ce se va întâmpla cu relatia dintre ALEX si Dana?....asteptati capitolul III si o sa vedeti...sper sa va placă si urmatorul meu capitol...