Capitolul XII-Placarea acasă

265 16 6
                                    

                     Plecarea acasă

Apoi Alex ia dat un pun in nas direct lui Paul.
-Ce legătură ai tu cu Dana?zicea Alex nervos.
-Este prietena mea! Ai fost un fraieri ca ai parasit-o!
-Stai! Tu de unde sti ca am parsit-o?
-Pai, mia spus Dana..
-Asta trebuia sa fie o gluma de 1 aprilie, am vrut sa vorbesc cu el la fântâna arteziană in parc, dar nu m-ai lasat, idiotule!!
-Usor,usor...nu stiam frate..scuze.
-Si acum ce o as fac?
-Recuceresti-o!
Atunci Lucas intervine:
-Mai incet băieti, cum adica sa o recucereasca? Poate nu stiti Dar cu mine a avut primul sarut!
Paul si Alex:
-Ce!!!?!?!?!?!?  Spun ei furiosi.
Da, ce? Nu va vine a crede? Spune Lucas triumfător.
Atunci Alex si Paul sar la Lucas.

Dana se trezeste din vis, speriată.
In gândul ei:
Oau, asta da vis...oare asa sa fie..?
No, Alex este un idiot....Nu poteca sa fie asa...sau, putea?
Bun sa lăsăm asta la o parte...Paul este drăguț..Dar si Lucas este drăguț...cei drept ca ma cam atrag amândoi.
SI NU STIU CE SA FAC!!!!!
Hei, cititorilor vreau parerea voastră cu cine sa rămână Dana, cu Lucas sau cu Paul..

Dana se scoală din pat...se îmbracă cu ceva lejer. Isi lua rochia ei preferă albastră cu bretele, in papuci sandale cu platforme, iar părul il lasă în voia lui...(logic ca la pieptănat.)
Se plimbă pe afară, dar vine mama ei la ea si îi zice:
Mama:Hei scumpo! Si o sărută pe frunte..

Dana: Da mamă, ce e?

Mama: Plecam acasă mai devreme!

Dana: Pe bune!!+!?!?!?!?!?

Mama: Da....hai dute si fati bagajele..

Dana:Deja sunt facute nu am scos nici o haina de acolo, le am lăsat în bagaj...

Mama: Bine, o sa vina si Lucas cu noi Mama lui are masina mica si multe bagaje...

Dana: Deci o sa vina in masina cu noi?

Mama:Da cam asa ceva..

Dana:Bine..

    Dana isi aduce geamatanul si il Pune in portbagaj. Se sui in masina, Lucas era deja acolo....

Dana: Hei...

Lucas: Hei...

Dana: Mm...Paul vreoiam sa te intreb...ou pardon,  Lucas vreoiam sa te intreb tu unde stai?

Lucas: Pe strada trandafirilor, nr. 768

Dana: Aceea este casă din fata casei mele!!

Lucas: Super....Dar cine este Paul?Întreabă el curios..

Dana: Este vecinul meu...este nou in cartier....

Lucas: Ou...

Dana: Casa acea in care zici tu ca stai, nu am vazut pe nimeni sa intre sau sa iese..

Lucas: Da...pentru ca am construit casă si am plecat in Italia.

Dana: Deci, sti italiana....

Lucas: Cam asa ceva...

Dana: Cum se zice, la pisica..

Lucas: Tu sei una gato...piccola e bella.

Dana: Eu team intrebat cum se spune la pisica nu tot dictionarul italian...
Da ce ai spus acolo?

Lucas:Tu esti o pisicuta mica si frumoasă...

Dana se inrosi putin....

Ea isi ia castile si le pune in urechi...se uita la Lucas si îi oferă o cască, Lucas o acceptă zâmbind.

Melodia incepe sa cânte..ei asculteau
***What's UP-Piesa mea de dor**

Si fredonau ei acolo...la in moment dat Dana cască si închise ochi.....ea isi lasă capul usor pe umărul lui Lucas.

Întâmplări de acasă

Paul dupa ce a plecat Dana, sa trântit in pat oftand.

Ioana se gândea ce ar trebui sa facă cand se va intali cu Paul.

Paul se îmbracă. El isi ia un tricou negru, o pereche de blugi albastri inchis, si in picioare o pereche de tenisi albi.

Ioana vede era timpul sa mergea in parc sa se întâlnească cu Paul asa cum ia promis Danei.
Ioana isi ia ceva pe ea lejer o cămasa rosie cu buline negre, o pereche de pantaloni cam până la genunchi, si in picioare o pereche de sandale negre cu albe.
Paul plecase in parc. In mana avea un trandafir rosu.
Ioana ajunse in parc se ajeaza pe banca stabilită.
Paul ajunse si el acolo. Se asează pe bancă. Paul isi face curaj si incepe o conversatie:

-....

Gata capitolul XII...sper ca va plăcut....inca nu am ales cu cine sa fie Dana...dar o sa fie lucruri complicate....
Melodia este inclusa in text....

Clasa a VI-aUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum