Capitolul VII

372 20 2
                                    

                  O certa încurcată
                 O gluma amuzantă

Dana: Ce vrei?

Alex: Vino cu mine...trebuie sa vorbim!

Dana: Data trecuta cand am vorbit, ai fost un NESIMTIT!!!!

Alex: Haide, si nu mai comenta!!!

Dana: Nu vreau! Nu ma poti obligă!!

Paul: A spus ca nu vrea să vină, asa ca o lasi in pace!

Alex: Si daca nu vreau??!!

Paul: Nu uita soricel, ca daca te iau de coadă faci înconjurul lumii in 0,3 secunde!

Alex: Vai tremur de frică😱😱!spune Alex cu nepăsare.

Atunci Paul il ia de o mână si il arunca in fântâna, zicandui:

Paul: Poate vrei sa faci si tu o baie, ca cam mirosi....

Copii ai inceput sa râdă😂😂😂!!!! Si Dana îi face o poza zicandui:

Dana: Ai sa fii vedetă pe internet!!

Alex: Nu, te rog!!! Am sa ma fac se ras!!!

Paul: Deja teai facut...

Grupul pleaca acasă amuzati la casele lor....Paul  o conduse pe Dana pana in fata portii:

Dana: Mersi pentru dispozitia bună..

Paul: Cu placere...

Dana: Ă....vroiam sa te intreb...stii ceva , nu mai conteaza...

Paul: Spune, te ascult...

Dana: Tu in ce clasa esti...😥

Paul: A VIII- A...

Dana: Ouuu...bine..

Paul: De ce?

Dana: Curiozitatea....

Dana intra pe poartă grăbită..Paul pleaca mirat spunând in gândul lui:

     "Oare de ce mi fii intrebat asta.???"

Paul nu isi mai bate mult capul si cand ajunge acasă, o saluta pe mama lui si fuge repede in camera lui...
Vroia sa vada dacă a primit un raspuns la mesajul trimis.

Ouuuu, nu va m spus??? Paul a fost acela care a trimis mesajul catre Dana cu numele Anonim..

Asa, sa continuam povestea...

Nu a găsit nimic...nici un fel de mesaj....Paul a fost trist credea ca Dana nu îi va raspunde, ca va crede că este un mesaj de la vreun sphipat...

Acasă la Dana

Dana nici bine nu intra pe usa ca
intro frctinune de secundă ajunge in camera ei, parcă jurnalul ia zburat direct in mâinile sale....
A inceput sa scrie:

"Dragă jurnalule...astazi a fost o zi tristă DAR si frumoasa....(aici Dana incepe sa povesteaca ziua de astazi....)
Sfârsit

Dana deschide calculatorul si observa ca a uitat sa raspunda la mesajul ciudat...incep sa il citească...observa ca in acel mesaj erau lucrutri asemanatorea cu ce îi place ei...

Dana raspunde mesajului

Dana: OMG!!!! Si mie îmi plac catelusii la nebunie si verdele este culoarea mea preferată...Dar nu imi plac  zambilele😥 dar ADOR TRANDAFIRI!!!😁😁
     Nu imi vine sa cred ca iti plac aceleasi lucruri ca si mie!!!!
   Chiar as vrea sa ne cunoastemm..vreau sa stiu mai multe despre tine...

Acasă la Paul

Paul citeste o carte cu benzi desenate....Dar de odata aude un zgomot ca si ar primi un mesaj(stiti voi de care). Repede se îndreaptă catre calculator...observa ca a primit un mesaj. Era de la DANA!!!!
       Imediat la citit, apoi a inceput sa sara de bucuri zicând:

Paul: Yes! Yes!!

   .  Afară se întunecase...la toate casele nu mai vedeai pic de lumină...

      Vine ziua binecuvântată de SÂMBĂTA...

       Dana se trezeste....Dar cu greuuuuu.....intra in  baie pentru un binevenit dus..apa cadă parca o inviorau. Iese din baie cu o pofta de viata nemai pomenită..isi usucă părul repede si deschide ferastra larggggg ca sa poata intra aerul curat....

    Cand sa se uite pe gem observa fereastră lui Paul deschisă...ea se ascunde după gem ca nu cumva sa o vada..trage cu ochiul pe fereastra cea largă si il vede pe Paul care îi lua un tricou gri cu albastru...Dana se inrosise, caci il vede pe Paul pe jumatate gol.
       Dana se uita pe fereastra încercând să o închidă dar Paul o vede si îi face cu mana.
       Dana îi răspunde cu un micut salut, zambind slab si cu obraji imbujorati

Paul: Doar, nu mai văzut...

Dana raspunde printr un gest din cap in semn de da..Paul se inroseste. Cei doi închid ferstrile amândoi odată..

Imi cer miiiii de SCUZE ca nu am mai postat de mult!!!!!....mam lenevit foarte mult...promit ca am sa postez cat pot eu de des....Dar nu promit ca am sa postez in fiecare zi!! În capitolul VIII Dana..Stati dar de ce sa va zic???? Citi capitolul VIII si o sa vedeti...
            

Clasa a VI-aUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum