Moje savršeno jutro u utorak je bilo prekinuto sa dosadnim alarmom koji me probudio. Sa glasnim jecajem, udarila sam alarm i pao je na pod. Čula sam zvuk lomljenja i pogledala gdje je moj alarm pao. Pa sada nije alarm, to je samo komad plastike i neki mali detalji. Super, sada trebam novu budilicu. Ljuto, izvukla sam se iz kreveta i otišla u kuhinju gdje sam uključila stroj za kavu i krenula u kupaonicu. Skinula sam svoju mekanu piđamu i kratko se otuširala. Oprala sam kosu sa šamponom prije primjene regeneratora. Dok je moja kosa bila puno regeneratora, obrijala sam i oprala tijelo. Isprala sam regenerator i izašla iz vrućeg tuša u hladnu kupaonicu. Uzela sam jedan ručnik i omotala ga oko tijela i uzela još jedan ručnik i omotala ga oko svoje tamno smeđe kose.
Otišla sam u svoju sobu i otvorila ormar da bi izabrala odjeću koju ću danas nositi. Kunem se da je previše odjeće u mojem ormaru, a neka od njih čak padne van kada otvorim vrata, ali nikada ne mogu pronaći ništa za obući. Konačno, odlučila sam nositi crne uske hlače, sa bijelom bluzom dugačkih rukava i crne štikle. Bacila sam komade odjeće na krevet znajući da se trebam obući nakon što pojedem jer će se možda uprljati. Uvijek nešto uspije pasti na moju odjeću kada jedem, a taj dan obično imam nešto vrlo važno. U ovom slučaju, imam intervju danas.. u tvrtki koja se zove Styles & Empire nikada prije nisam vidjela šefa, ali znam da se zove Harry Styles. Nadam se da će proći dobro i da ću dobiti ovaj posao jer ga zbilja trebam. Uskoro će mi ponestati novaca koji su mi roditelji dali.
Prije nego sam otišla u kuhinju jesti, zamijenila sam ručnik sa ogrtačem te otišla u kuhinju. Vratila sam se u kuhinju i završila pripremanje kave. Uzela sam malo jagoda iz hladnjaka, narezala ih na male komadiće i stavila u zdjelu. Uzela sam svoje pahuljice i dodala ih i onda dodala mlijeko. Njam! Pojela sam doručak i popila kavu dok sam čitala Cosmopolitan. Završila sam s jelom i stavila zdjelu i šalicu u sudoper prije nego sam otišla ravno u sobu opet i obukla se u izabranu odjeću. Osušila sam kosu i izravnala ju te napravila visoki rep. Stavila sam malo tuša, maskare i sjajilo boje kože.
Nabacila sam crni kaput otkako je malo hladno zadnjih par dana. To je zbilja čudno jer je travanj. Zaključala sam svoj stan i otišla dolje stepenicama do predvorja i onda van u hladan zrak New Yorka.
Kako zgrada tvrtke nije daleko, odlučila sam hodati.
***
Nakon 20-ominutnog hodanja bila sam ispred Styles & Empire zgrade.
Zgrada je bila zbilja velika i prelijepa. Prozori su bili jako sjajni i mogao si vidjeti neke radnike kako pričaju jedni s drugima blizu prozora i neke kako sjede za stolom blizu njih i mogao si vidjeti hrpe dokumenata na njima. Ušla sam u zgradu i predvorje je bilo puno zaposlenih ljudi koji su razgovarali da svojim mobitelima i dizala su išla gore dolje, izgledajući kao da nikad neće stati. Ušla sam u dizalo i brzo primjetila da je bilo puno ljudi. Žena najbliža kontrolnoj ploči dizala stisnula je najviši kat koji je bio broj 27.
Sretno za mene, to je bio isti kat na koji ja idem. Žena mi se nasmijala i ja sam se malo nasmiješila njoj. Imala je dugu plavu kosu i pletenice sa strane. Imala je crnu usku suknju do koljena i svijetlo crvenu bluzu i mogao si vidjeti njen crni grudnjak kroz nju. Ozbiljno, je li se ova cura obukla za posao ili nešto drugo? Prije nego smo došli do zadnjeg kata dizalo je stalo par puta gdje su ljudi izašli i ušli. Konačno, bili smo na zadnjem katu i vrata su se otvorila, izašla sam i mogla sam osjetiti da mi se dlanovi znoje. Nervozna sam. Žena sa dugom plavom kosom sjedila je iza okruglog stola. O, shvatila sam, ona radi registraciju. Moram je pitati za razgovor.
"Oprostite ovdje sam zbog intervjua... gdje-"
"Gospodim Styles neće sudjelovati u razgovoru. Umjesto, bit ćete intervjuirani od Ronalda. Ako on bude mislio da ste dovoljno dobri možete raditi ovdje." nasmijala se i ja sam kimnula.
***
Nakon razgovora olaknulo mi je su velike šanse da ću raditi ovdje.
"Još jedna stvar. Morate upoznati gospodina Styles'a sada!" rekla je, izgledajući malo, zabrinuto. Zašto bi bila zabrinuta?
"Dobro" rekla sam i kimnula glavom.
Dok smo hodali do njegove kancelarije bila sam vrlo nervozna. Što ako mu se ne svidim?
"Karakter gospodina Stylesa je malo težak, ali sam siguna da će te obaviti izvrsan posao."
Stale smo ispred veliki crnih dvokrilnih vrata. Pokucale smo i otvorile vrata.
"G. Styles.. nova tajnica je ovdje." Ronaldo je rekao.
G. Styles je stajao ispred velikog prozora kroz koji si mogao vidjeti grad i njegova leđa okrenuta prema nama. Imao je smeđu kovrčavu kosu i nosio je crno odijelo.
Okrenuo se i da je njegov pogled mogao ubiti, već bi bila mrtva. Imao je najljepše zelene oči i njegovo tijelo... i sve... bio je prelijep..
"Pa.." počeo je
"P-pozdrav moje ime je Malody White ja ću biti vaša nova tajnica."
"Vidim.."
"Veselim se što ću raditi s vama."
"Hmm.." sada je stajao ispred stola i rekao, "Dobro. Možemo probati s tobom, ali ako napraviš jednu grešku budi sigurna da ću se pobrinuti da ne nađeš posao u ovoj državi opet." Wow da li zbilja ima toliku moć?
"Razumijem."
"Super, počinješ sutra ujutro u 8. Nemoj kasniti" rekao je, a onda nastavio "O, i sutra ujutro je veliki sastanak nemoj dopustiti da me itko ometa dok sam na tom sastanku."
"Dobro."
"Sada možeš ići."
Izašla sam iz njegove kancelarije i otišla ravno u dizalo. Nema sumnje da je tražio novu tajnicu, sigurna sam da je prošla pobjegla od ovog šupka.
***
Kada sam došla doma bacila sam se na krevet i zaspala.
..................
YOU ARE READING
BOSS // Harry Styles - prijevod na hrvatski
FanfictionMalory White je mlada 20-ogodišnjakinja koja je upravo završila koledž i započela svoj samostalan život. Tko je znao da će biti tako teško? Živi u malom stanu i ima malo novaca koje je dobila od roditelja. Otkako je završila koledž počela je tražiti...