17

4.7K 194 2
                                    

"Dobro jutro G. Styles." rekla sam kada sam prošla kroz vrata njegove kancelarije donoseći mu kavu. Poslije toga dana ništa nije bilo isto. On, doslovno, bježi od mene. Nije htio da idem s njim na sastanke, nije mi rekao skoro ništa, sav moj posao i instrukcije su zapisane i nije mi uputio više od dvije ili tri riječi na dan.

Sve je bilo 'kava' 'van' i 'hvala'. Bar je bio dovoljno pristojan da bi mi se zahvalio...

Mahnuo je rukom i dao znak da odem. Ova tišina i postupanje će me zbilja ubiti. Okrećući se na štikli, izašla sam iz njegove kancelarije i nakon zatvaranja vrata, ispustila sam dugi izdah, kojeg nisam znala da sam držala u sebi. Spustila sam se na svoju ludu zelenu stolicu i zatvorila oči. Previše misli se vrtilo u mojoj glavi i činilo me zbunjenom. Ne mogu vjerovati da radim ovo, ali otići ću sa posla. Da curo čula si me. Uzela sam jaknu i brzo isključila kompjuter. Tri su sata. 3 sata prije nego što moj posao zbilja završava. Oh pa.. Izašla sam iz kancelarije i vidjela Harry'a kako viče na neke radnike. Njegov pogled je susreo moj, ali sam ja brzo maknula pogled i ušla u kancelariju, brzo sam skinula jaknu i dotrčala do kompjutera. Kada sam pritisnula tipku za paljenje, vrata moje kancelarije su se otvorila i ljuti Harry je stajao na ulazu. Moje disanje se ubrzalo kada sam osjetila njegov ljuti, ali nekako meki pogled na sebi. Nisam se usudila pogledati u njegove oči. Bila sam uplašena. Ušao je u moju kancelariju i zalupio vratima iza sebe, zbog čega sam poskočila.

Čula sam da se koraci približuju, ali nisu stali kod moga stola. Hodao je oko moga stola i stao iza mojih leđa. Drhtavica se spustila niz moju kralježnicu, kada sam osjetila ljutnju koja je zračila iz njega.

"Ja-.." nisam uspjela dovršiti rečenicu jer je harry'ev glas buknuo kroz kancelariju.

"Gdje si išla." nisam odgovorila, samo sam nastavila buljiti u svoje nokte koji su se činili zanimljiviji sada.

"GDJE SI JEBENO IŠLA?" Sada je vikao zbog čega sam poskočila i pogledala u njega. Zbog ljutnje u njima njegove oči su izgledale gotovo skroz crne.

Dobro, dosta mi je ovoga.

" I zašto vas je uopće briga? Slušajte G. Styles i slušajte pažljivo. Nisam čula više od tri riječi u ovih nekoliko dana, i svo to 'ti si moja' sranje čini me ludom. Nikada neću pripadati sebičnom, punim sebe egomanijaku koji mi je šef. Ukoliko si bio je zbunjen ovih nekoliko dana objasnit ću ti nešto. Mi smo samo suradnici, ti si moje šef. NISMO NIŠTA VIŠE, NIŠTA MANJE. Nismo u vezi, dovraga jedva smo prijatelji. Ne možeš vikati na mene, kada je tvoja greška." Ustala sam i sve mu to viknula, suze pokušavaju pobjeći iz mojih očiju. Stao je blizu mene i pokušao me uhvatiti. Moja ruka je razmišljala sama kada sam čula glasan udarac i moja ruka je počela peckati.....

Ja...

Ja sam.......

Ja sam upravo ošamarila Harry'a Styles'a.

Shvaćajući što sam upravo napravila, brzo sam pobjegla iz kancelarije i trčala niz hodnik. Nisam išla dizalom, samo sam trčala po stepenicama u hladne londonske ulice... Istrčala sam iz zgrade na ulicu. Mogla sam samo zamisliti koliko odvratno sada izgledam. Nakon nekog vremena bila sam ispred vrata svoga stana. Jebeno super... Ostavila sam jaknu u kancelariji, gdje, su naravno, bili ključevi moga stana. Samo pomisao na vraćanje tamo učinila je moju krv da vrije. Isto tako neću sjediti ovdje.. Njegov stan je odma pored mojeg..

Uzdišući okrenula sam se na štikli i udarila u tvrda prsa. Miris mi se uvukao u nosnice i nisam trebala ni pogledati, znala sam tko je.

Izbjegavajući njegovo lice pokušala sam ga zaobići. Nije mi dopustio. Naravno.

Opet sam ga pokušala zaobići, ali je samo blokirao moj put. OPET.

"Možeš li se jebeno maknuti sa moga puta" prosiktala sam.

"Ma-.."

"Jebeno zaboravi moje ime, papiri otkazi otkazu će biti na tvome stolu sutra." Rekla sam prekidajući ga.

Nježno je uhvatio moju nadlakticu i povukao me da vrata svojeg stana. Otključao je i uveo me unutra, zaključavajući vrata. Nije pustio moju ruku dok me vodio do crvenog kauča. Prije nego što sam išta mogla reći pustio je moju ruku samo da bi ne obje njegove mogle povući u zagrljaj... Reći da sam bila iznenađena bilo bi razumljivo. Podignuo me i posjeo na kraj crvenog kauča, dok je on stajao između mojih nogu, njegovo lice bilo je zabijeno u moj vrat.

"Tako mi je žao, tako žao.." promrmljao je u moj vrat, njegove usne su ga dodirivale u procesu.

Moje ruke su se podigle i omotale oko njegovog vrata, uzvraćajući zagrljaj.

Podignuo je glavu i pogledao me u oči, njegove oči su bile tako tužne, nikada nisam vidjela Harry'a ovakvog. To je iskreno trgalo moje srce i ljutnja od maloprije je nestala.. Jednostavno nisam mogla ostati ljuta na njega. Gotovo je bolno biti ljut na njega.

"U redu je Harry, ali molim te budi iskren sa mnom.." rekla sam stavljajući ruke u njegove smeđe kovrče. "Zašto si se ponašao tako, cijelo vrijeme, otkako smo se vratili sa puta.?"

Uzdahnuo je i rekao "Jednostavno ne mogu podnjeti, da nisi moja, nisam mogao podnijeti činjenicu da te ne mogu držati u rukama.." priznao je, tijelo mu se još malo opustilo, nije više tako kruto..

Bila je duga tišina.. i tamo je bilo jedno pitanje, koje je okrenulo moj život naopačke. :"Malory, molim te budi moja djevojka."

.-.-.-...-..-.-.-.-.-.-..-.-..-.-.-.-..-...-...-.-.-..-.-......-.--..-.-..-.-.-.-..-.

BOSS // Harry Styles - prijevod na hrvatskiWhere stories live. Discover now