7

5.3K 198 2
                                    

Poljubac je bio očajan i pun žudnje. Usne su se kretale brzo i jako. Jezik G. Styles'a je silovito ulazio u moja usta. Njegovo tijelo me još više guralo uza zid. Njegove su ruke putovale od mojeg struka do moje stražnjice, stiskajući je na što sam uzdahnula.

G. Styles me podignuo ne prekidajući poljubac i počeo hodati do nečega dok me nije položio na nešto mekano. Sada sam bila na crnom kožnom kauču sa G. Styles'om preko sebe.

Nagurao se na mene i promrmljao tiho 'jebem ti" i mali je jauk pobjegao s mojih usana. Njegove su usne putovale dolje od moje vilice do vrata nježno ljubeći. Još jedan jauk mi je pobjegao kada je pronašao moju osjetljivu točku na čeljusnoj kosti blizu lijevog uha.

Počela sam shvaćati da mi je on šef. Ja ne mogu napraviti ovo. Mi ne možemo napraviti ovo.

"G. Styles prekinite, molim vas" rekla sam tiho pokušavajući zadržati svoje jauke.

Odgovorio je vrlo jednostavnim riječima "začepi" i nastavio sisati moju osjetljivu točku i zabijati zube u moju kožu, ostavljajući trag.

"G. Styles molim vas.. Pre-" još jedan jauk mi je pobjegao te mi se nacerio.

"Ne., neću ti si moja" njegove su riječi poslale drhtavicu niz moju kralježnicu.

Glasan zvuk je zazvonio kroz kancelariju. Hvala Bogu.. Da nije zazvonilo vjerojatno bi završila sexajući se sa svojim šefom.

Promrmljao je nekoliko psovki i maknuo se s mene odlazeći do stola gdje mu je bio mobitel.

"Styles" prasnuo je u mobitel.

"Ne, zauzet sam." rekao je.

Da.. dobro.

"Zašto si dovraga to napravio" sada je vikao. Wow nikada nisam mislila da G. Styles izgleda toliko strašno kada je ljut.. i dalje vrlo zgodno.

Jesam li to upravo rekla.

G. Styles je vukao krajeve svoje kose. Izgledao je jako zbunjeno.

"Dobro, bit ću tamo za 10 minuta" progovorio je i završio poziv.

"Imam sastanak za 5 minuta, ali ovo nije gotovo" rekao je vidno ljut.

Čuo se mali klik koji je signalizirao da su se vrata otključala. Odmah sam izašla iz njegove kancelarije i otišla od njega, doslovno. Nisam se vratila u svoju kancelariju nego sam išla gdje su me nose vodile. Vodile su me do najbližeg kluba. Upravo sam odlučila da ću se napiti i leći. Da nisam tako dobro kao što mislite.

Naručila sam šest vodki.. to bi mi trebalo smiriti živce...

***

BOSS // Harry Styles - prijevod na hrvatskiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora