Bila sam usred pauze za ručak kada je moj službeni mobitel zazvonio. Ustala sam i otišla do stola i uzela mobitel.
"Halo?" pitala sam
"Gospođice White. Molim vas dođite u moju kancelariju." G. Styles je rekao i poklopio.
Stavila sam zadnji komad krastavca u usta i hodala do kancelarije G. Styles'a. Bože, nadam se da nije zbig onog jučer. Pokucala sam i čula tiho 'uđite' kao odgovor.
Otvorila sam velika crna vrata i ulazeći unutra zatvorila ih.
Došla sam bliže do stola G. Styles'a i sjela u jednu od crnih kožnih stolica.
Napokon me G. Styles pogledao i nasmiješio mi se. Bože, mrzim taj smješak. Želim ga samo ošamariti.
"Jesi li završila izvješća koja su trebala biti na mome stolu ujutro?" pitao je, podižući obrvu.
"Koja izvješća?" pitala sam. Bilo je tako puno izvješća da sam mogla napuniti bazen i plivati u njima.
"Onaj o DevoP?" pitao je i njegov je ton postao iritirajući.
"Pa htjela sam vam ih dati, ali je vaša kancelarija bila zaključana pa sam vam ih poslala e-mailom." odgovorila sam. Hvala Bogu da nismo pričali o onome jučer..
"Dobro.. kada si već tu moram razgovarati s tobom o nečemu." njegov smješak koji je odavao sve mu je već bio na licu.
Ne.. ne.. ne.. nastavila sam ponavljati u svojoj glavi.
"Sada što je bila ona rasprava jučer?" pitao je, naslanjajući se u svoju stolicu.
Bila sam tako, tako blizu da ne pričamo o onome jučer.. moj um je ponavljao..
"Pa ne mogu spavati kada onaj antipatičan zvuk dolazi i stana odma pored mojeg." rekla sam, križajući ruke.
Smješak G. Styles'a se samo povećavao te je rekao "Pa nije moja krivica što si izabrala živjeti vrata pored." rekao je, ustajući.
"O ne laskajte si G. Styles da sam znala da živite vrata pored, nikada ne bih uzela u obzir da živim tamo." odgovorila sam i ustala sam spremna da odem. Trebala sam otvoriti vrata, ali se nisu pomaknula. Pokušala sam opet, ali ništa. Osjetila sam prisutnost G. Styles'a iza sebe. Okrenula sam se i on je bio bliže nego što sam mislila.
Obje njegove ruke su bila na vratima, zarobljavajući me. Njegov dah je bio težak i oči su mu bile tamne.
"Nisam završio razgovor." progovorio je, a njegov je glas bio dublji sada.
"Pa ja jesam pa me molim vas pustite." promucala sam.
"Ne. Nisam završio." rekao je dok me njegovo tijelo prekrivalo. Jezik mu je polako prelazio preko donje usne. Pogledao me duboko u oči i onda u usne pa opet u oči. Hoće li me poljubiti?
Moje pitanje je dobilo odgovor kada su mu se usne spojile s mojima.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ESTÁS LEYENDO
BOSS // Harry Styles - prijevod na hrvatski
FanficMalory White je mlada 20-ogodišnjakinja koja je upravo završila koledž i započela svoj samostalan život. Tko je znao da će biti tako teško? Živi u malom stanu i ima malo novaca koje je dobila od roditelja. Otkako je završila koledž počela je tražiti...