15

5.2K 196 2
                                    

Harry'ev vozač otvorio je vrata i Harry je iskoračio van. Dao mi je ruku i pomogao mi da iziđem iz crnog Audi-a.

Wow koji džentlmen.

Odmah su me zabljesnula svijetla zbog slikanja Harry'a i očigledno mene..

"G. Styles, tko je ovo?"

"G. Styles, jeste li u vezi?"

"Je li istina da ste uložili novac kako biste djeci u bolnicama učinili život što ugodniji?"

"Jesu li glasine istinite, jeste li zauzeti?"

Milion pitanja je bilo postavljeno Harry'u, on ih je jednostavno ignorirao i napravio si put kroz novinare, vukući me sa njim.

Kada smo ušli u zgradu, par glava se okrenula prema nama. Osjećam se kao da ne pripadam ovdje. Neki čovjek me gledao sa emocijom koju nisam mogla razumjeti i žene su mi davale osuđujuće poglede s kojima su mi željele smrt. Osjetila sam kako mi se koža na leđima polako ježi zbog svih tih pogleda. Očekuju da će nešto napraviti ili reći..

Harry je dao muškarcima zloban pogled i oni su prestali gledati, ali to nije spriječilo žene ne gledaju u Harry'a sa gladnim očima.

Nekako sam se osjećala odvratno. Žene su ovdje sa svojim dečkima ili čak muževima već bulje u Harry'a..

Cijela soba i zgrada su bile nevjerojatne..

Bijeli mramorni pod i krvavo crveni zidovi izgledaju kao slike kuća iz onih modnih časopisa.

Ovo cijelo mjesto je oduzimalo dah.

Velike bijele vaze u kutovima sobe sa različitim svjetovima u njima.

Nema sumnje zašto se bal održava ovdje.

Harry'eva ruka se ušuljala oko mojega struka i približila me sebi. Počeli smo hodati prema jednom od okruglih stolova.

Oko toga stola je već sjedjelo par ljudi.

Žena u dugoj crnoj haljini, njena kosa je imala par sivih pramenova. Njen osmijeh je bio vrlo topao i podsjećao me na moju baku. Uvijek sretna i nasmijana.

Bila je također je mlađa žena, izgledala je mojih godina. Njena plava kosa bila je savršeno uvijena, a svijetlo plava haljina joj je savršena pristajala.

Pored nje bio je muškarac sa očima boje lješnjaka i crnom kosom, a sbog svog  crnog odijela izgledao je vrlo mišićavo.

Njegove usne su bile razvučene u topao osmijeh prema onoj curi. Kladim se da su zajedno.

Muškarac je ustao i pružio ruku Harry'u.

"Zayn"

"Harry"

Izgleda da su poslovni partneri jer se sigurno sjećam da je ime gospodina Malik'a bilo Zayn.

Pa ako su prve riječi uvjeti onda prepostavljam da su vrlo bliski.

Harry mi je odmaknuo stolicu i  pokazao da sjednem do plavuše. Sada sam bila između te cure i Harry'a.

"Ovo je moja žena Perrie" Zayn je pokazao na plavušu.

Ahh pa njeno ime je Perrie

"Ovo je moja cura Malory." Harry je rekla zbog čega sam se počela gušiti vinom.

Cura?

Harry, ubit ću te..

Harry je odmah počeo razgovarati sa Zaynom, vjerojatno da ignorira moje pitanje.

"Malory točno?" Perrie je pitala

"Da, ti si Perrie.."

"To sam ja.." nasmijala se

"Sviđa mi se tvoj naglasak, interesantan je" rekla je

"Hvala ti i usput, volim tvoju kosu, izgleda tako dobro.."

"Hvala ti." nasmijala se

Odmah smo počele pričati o svemu, najviše o ženskim stvarima.. Rekla smo jedna drugoj sramotne priče koje su se dogodile u našim životima, odakle smo došle, što volimo itd.

Zbilja mi se sviđalo razgovarati s njom, jer nisam imala nikakvih bliskih prijatelja u Londonu.

Osjećala sam se puno bolje razgovarajući s Perrie, ona je zbilja nevjerojatna osoba..

Prebacila sam pogled na pozornicu kada je muškarac pročistio grlo kako bi zadobio našu pažnju.

Predstavio se kao Richard Wonvoldemort.

Pričao je o tome kako je ponosan što su ljudi donirali gotovo 13 000 000$. Nisam se mogla fokusirati na čovjek koji je govorio... Moj fokus je bio na nećemu drugom.

Snažnom, visokom i zastrašujućem tijelu. Čokoladne smeđe oči i oštre linije čeljusti.

Primjetio je da buljim u njega i osmijeh se stvorio na njegovom besprijekornom licu.

Brzo sam okrenula glavu, ali sam i dalje mogla osjetiti njegov težak pogled na sebi.

Nekoliko trenutaka kasnije osjetila sam njegovu ruku na svojem koljenu.

Moje lice je pojurilo u njegovom smijeru, a smiješak je bio je zalijepljen za njegovo lice.

Njegova se ruka nekako uspjela zavući ispod moje haljine i penjala se gore.

Bilo je teško suzdržati se da da ne udarim.

Kada je njegova ruka bila opasno visoko, brzo sam se ustala i rekla mu da svima kaže da u kupaonicu.

Brzo sam se odmaknula od stola i uputila se prema kupaonici. Nakon 5 min. hodanja okolo konačno sam ju pronašla. Kada sam ušla unutra brzo sam pojurila prema umivaoniku stiskajući ruke na njemu.

Obrazi su mi bili crveni, neke kovče na krivom mjestu.

Kako je mogao, napraviti tako nešto u javnosti. Kako je mogao samo pomisliti na to.

Zašto im je rekao, da sam mu cura.

Upravo sada, nisam znala što misliti.

Nisam znala jesam li ljuta ili samo naživcirana.

Brzo skupljajući mislim, uzela sam dubok uzdah i vratila se za stol.

Kada sam se vraćala primjetila sam da su ljudi počeli plesati.

Kada sam došla do stola, Harry se ustala sa stolice i prišao mi

Koji k-

"Mogu li dobiti ovaj ples?" rekao je malo se saginjajući i pružajući mi svoju ruku.

Nisam odgovorila.

Da li bi trebala ili ne.

Pretpostavljam da je moje tijelo reagiralo samo i moja se ruka sama postavila na Harry'evu.

Podigao je glavu dajući mi osmijeh pokazujući rupicu.

Nije me briga koliko ljuta ili iživcirana sam bila, zbog pojave Harry'evih rupica sve je to otišlo. Vodio me do plesnog podija. Vodio je moje ruke na svoj vrat i čvrsto stavio svoje ruke oko mojega struka. Kao da se bojao da ću se izmaknuti. Započeli smo se polako njihati u ritmu muzike. Harry se malo sagnuo kako bi mi mogao šapnuti u uho.

"Izgledaš prekrasno večeras." zarumenila  sam se zbog njegovih riječi.

Dečki su mi i prije govorili da sam lijepa, ali te riječi iz Harry'evih usta zvuče drugačije.

Možda je to zbog njegovog dubokog, promuklog glasa.. Možda je to jer je to Harry.

"Hvala ti ti si također jedan od onih tko je izabrao haljinu pa se možeš malo potapšati po leđima." odgovorila sam, naslanjajući glavu na Harry'eva čvrsta prsa.

Mogla sam osjetiti duboko cerekanje zbog vibriranja njegovih prsa.

Ostatak večeri proveli smo plesajući u potpunoj tišini uživajući u društvu jedno drugog.

BOSS // Harry Styles - prijevod na hrvatskiWhere stories live. Discover now