20

5K 180 0
                                    

"To je to za današnji sastanak." Harry je rekao te su se muškarci odmah požurili sa svojih sjedala, skupljajući svoje bilješke i pozivajući svoje žene da bi im rekli da će biti doma uskoro ili svoju djecu govoreći im da su na putu da ih pokupe iz škole.

Ja sam u drugu ruku završavala sa pisanjem bilješki i tech kada su svi bili vani bila sam u mogućnosti podignuti pogled sa papira i predahnuti. Ustala sam se i počela razvrstavati papire po redu. Osjećala sam da su se ogromne ruke smjestile na mojem struku dok su me nježno povlačile na čvrsta, ali topla prsa.

"Ne možeš ni zamisliti koliko te muškaraca gledalo kao komad mesa. Trebalo mi je puno napora da se ne ustanem i razbijem im lica." Rekao je dok su njegove ruke lagano stisnule moj struk.

"Onda možda ne bi trebala ići na sastanke. Mislim uvijek mi je dosadno i jedino pišem bilješke. Ne bi me začudilo da padnem kao-" Harry me prekinuo:" Ne, ići ćeš na sastanke jer želim da budeš tamo, poludio bih da nisi." Prošaptao je u moje uho i lagano poljubio moj vrat. Okrenula sam glavu i vidjela je da se Harry nasmijao. Gledati njega kako se smije izmamilo je osmijeh i na moje lice.

Prekinula sam trenutak i nastavila razvrstavati papire. Harry je otišao na svoje prijašnje mjesto i uzeo papire i mobitel.

"Sprema?" Pitao je kada je uzeo sve stvari.
"Da." Rekla sam i poljubila ga u obraz. Nasmijao se i poljubio mi čelo. To je bio jedini trenutak u kancelariji kada sam mu mogla pokazati svoju ljubav prema njemu. Jedino mjesto na kojem nas nitko nije mogao vidjeti, ali za kratko vrijeme.

Pa i njegova kancelarija također, ali je on većinu vremena bio na mobitelu, sa bizniskim partnerima ili pisajući papire. Izašli smo iz sobe za sastanke i otišli u njegovu kancelariju. Kada smo ušli Harry je otišao do radnog stola i bacio mape i papire na njega.

"Tako sam jebeno umoran.." naljutio se i naslonio na stola. Trljao je oči šakama i zabacio glavu. I tako je izgledao užasno zgodno, ali i umorno. Awww. Došla sam do njega, ali me nije vidio. Zagrlila sam ga i on je skočio od iznenađenja. Kada je shvatio što se događa, uzvratio je zagrljaj.

Njegove ogromne ruke spustile su se do moje stražnjice i stisnule. Ispustila sam nešto između izdaha i jecaja. Harry je zastenjao približio me sebi.

Njegova glava je pala na moj vrat, grubo sisajući kožu tamo i onda lizajući to mjesto da bi ublažio žar.

"Čekaj, čekaj Harry, netko bi mogao ući.." izdahnula sam i odgurnula se. Kao nagovještaj čulo se kucanje na vratima.

Harry se naljutio i rekao:"Uđi."

Sjela sam na kauč baš kada su se vrata otvorila, otkrivajući Louis'a.

Nasmijala sam mu se i pogledala kroz prozor. Svibanj je i počelo je biti toplije i toplije svaki dan.

"Hey Lou." Harry je rekao i zagrlio ga. Wow. Oni su tako bliski?

"Harry trebam malu uslugu od tebe." Louis je rekao, sa pogledom punim nade.

"Koja je.."

"Uhmm, htio sam pitati za slobodan ostatak dana, nekako imam spoj sa Eleanor i želim je zaprositi." Rekao je, sa očima punim ljubavi.

"Što još uvijek radiš ovdje." Harry je viknuo. "Vrati se kada ne budeš imao drugi odgovor osim Da." Nasmijao se.

Awwww tako slatkooo.

Louis se zahvalio i potrčao van.

"Bože, oni su već trebali biti vjenčani i imati djecu." Harry je promrmljao. Ovo me nasmijalo. Počela sam se nekontrolirano smijati i Harry'eva glava se okrenula prema meni. Podignuo je obrvu.

"T-ti si takva b-b-b-beba." Uspjela sam progovoriti dok se nisam opet počela smijati.

"Nisam. Uz to oni su zbilja trebali biti.." Harry je napućio usne.

"Dobro, dobro..... bebo." Nasmijala sam se i vidjela da se mali smiješak pojavio na Harry'evim usnama.

On je zbilja sladak..

**************************

BOSS // Harry Styles - prijevod na hrvatskiOù les histoires vivent. Découvrez maintenant