Glasno lupanje me izluđivalo. Čulo se oko 15 minuta. Znam da mi je onaj stari čovjek rekao da bi moglo biti zvukova od susjeda, ali nikada nisam mislila da će biti ovako loše.. Jednostavno to više nisam mogla podnositi.. Ustala sam iz kreveta i obukla svoji rozi donji dio piđame i crni svileni gornji dio. Dok sam spavala bilo mi je jako vruće pa sam je skinula i potpuno sam sigurna da neću ići tamo samo u piđami pa sam obukla i crnu vestu i šarene čarape. Sigurna sam da izgledam kao teenegerka u piđami i s kosom u svakom mogućem smjeru. I dalje nisam imala krevet pa sam spavala na kauču koji sam kupila i radnici su ga preselili ovdje.. u moj dnevni boravak.. otključala sam vrata i išla do vrata koja su čudno bila crna sa zlatnim brojevima '52' na njima. Pokucala sam. Više kao lupila dlanom po tvrdom drvetu.. nakon trenutka čula sam vućenje nogu iza vrata. Onda sam čula teške korake iza vrata i nakon kratkog 'klik' zvuk otvaranja vrata i psovanja...
"G. Styles?" Nema šanse. NEMA jebene šanse da je on moj novi susjed. Mogla sam osjetiti kako struja izlazi iz moje glave, bijes je kipio iz mene..
"Gospođice White.. kakvo iznenađenje." rekao je, skenirajući me pd glave do pete. Osjećala sam se nesigurno kada je njegov pogled išao gore dolje po mojem tijelu i čula sam da je oštro uzdahnuo.. I dalje me je odmjeravao pa sam prekrižila ruke na prsima. "Mogu li ti pomoći?" pitao je, grickajući svoju donju usnu.
Dovraga to je bilo sexy.. Ne, čekaj saberi se. Ljuta si.."Da." odgovorila sam i on je naslonio svoje golo rame na okvir vrata. Jedino sam primijetila da nije nosio majcu, samo crne Calvin Klein bokserice.. wow imao je tetovaže..
"Možeš li me prestati odmjeravati" G. Styles je prekinuo moje razmišljanje. Zarumenila sam se i rekla "Može li dosadno lupanje iz vašeg stana prestati" pitala sam
"Neki ljudi žele imati dobar san" rekla sam približavajući mu se. "O stvarno, pa imaš dosta vremena za spavanje. Posao počinje u 8..""Pa ne želim biti tako nadrkana kao vi cijeli dan." rekla sam i njegov izraz lica se pretvorio u smješak. Zbilja, kako ovo može biti zabavno?..
"Što vi to trebalo značiti?" rekao je, približavajući se..
"To znači da neki ljudi ne žele biti ljuti cijeli dan... jer nisu imali dobar san." rekla sam malo glasnije ovaj put..
"Pa misliš da se ne mogu jebati u vlastitom domu?" pitao je podižući obrvu.., "To je sramota.." podsmijehnuo se i znala sam da još nije završio "Onda mislim da bi trebao otići u tvoj stan" rekao je i zgrabio me za struk gurajući me na sebe. Uzdah je pobjegao sa mojih usana i moje ruke su ubrzo bile ba njegovim prsima želeći ga odgurnuti, ali on se nije pomakuo "I jebati tebe umjesto.." prošaptao je u moje uho, a njegov je dah slao drhtavicu niz moju kičmu. Njegova ruka je putovala od mojeg struka do moje guzice, stiščući je.
"Molim vas maknite se s mene" promucala sam
"Ali meni se ovo sviđa.. tebi ne?" prošaptao je na moje uho dok mu je ruka i dalje bila na mojoj guzici.
"Baby dolaziš li?" mali visoki glas je pitao od iza..
"Da, vrati se u sobu" G. Styles je rekao i konačno me pustio.
"Završiti ćemo ovaj razgovor sutra." rekao je i okrenuo se ulazeći u svoj stan i zaključavajući vrata. Ušla sam u svoj stan i nekako sam bila u potpunosti razbuđena. Nisam više mogla spavati. Hvala Bogu više nije bilo nikakvih zvukova od 'TOGA', ali i dalje nisam mogla spavati.. Bacala sam se i okretala na kauču i onda konačno shvatila da više neću zaspati pa sam se ustala i otišla u kuhinju. Novi aparat za kavu koju sam kupila jučer došao je vrlo zgodno.. Pritisnula sam gumb na kojemu je pisalo 'Caffe Latte' i aparat je počeo raditi moju kavu. Dok sam presvlačila odjeću u neku staru majcu i trenirku moje misli su otputovale do G. Styles'a.. Zašto je takav prema meni.. Ne želim biti njegova igračka za jebanje kao što je ona cura u stanu vjerojatno bila.. Odlučila sam da bih mogla početi farbati drugi kat. Uzela sam svoje piće, limenku boje i otišla gore. Otpila sam gutljaj svojeg pića i zavezala kosu u rep. Otvorila sam limenku i uvaljala valjak u boju. Odlučila sam ofarbati svoju sobu u svijetlo narančasto.. više kao pastelnu boju. Želim da mi u sobi bude ugodno koliko god je moguće. Farbanje je zapravo bilo jako naporno i nakon 2 sata osjetila sam da su mi se kapci počeli spuštati. Ofarbala sam samo pola sobe. Zatvorila sam limenku boje i skinula obojenu odjeću. Udobno sam se smjestila na kauču i zaspala.
YOU ARE READING
BOSS // Harry Styles - prijevod na hrvatski
FanfictionMalory White je mlada 20-ogodišnjakinja koja je upravo završila koledž i započela svoj samostalan život. Tko je znao da će biti tako teško? Živi u malom stanu i ima malo novaca koje je dobila od roditelja. Otkako je završila koledž počela je tražiti...