Zrake sunca osvjetljavale su ogromnu spavaću sobu zbog čega nije izgledala tako velika već malo i udobno.
Otvarajući oči, prva stvar koju sam vidjela bille su velike crne zavjese koje su prekrivale prozore.
Realnost me pogodila kada sam cula duboki jecaj pored mene. Naglo sam okrenula glavu te vidjela grčkog Boga bez majce, kojega su stvorili anđeli, kako gura glavu dublje u jastuk. Harry. Njegova ruka bila je prebačega preko mojeg trbuha, držajući me čvrsto uza sebe. Svaki put kada sam se pomaknula njegov stisak postao je još čvršći, te me gurao na sebe. Izgledao je slatko sa kosom u svakom mogućem smjeru, napućenim usnama i skupljenim obrvama.
Pokušala sam se izvuči iz njegovih ruku, ali bezuspješno, još me više približio pa sam doslovno bila na njemu.
"Harry.." prošaptala sam dok sam lagano tresla njegovo rame. Podignuo je glavu na kojoj je bio pospani izraz lica. Lijeno se nasmijao te je njegova glava ponovni pala na jastuk zbog čega sam se zacerekala. Opet je podignuo glavu sa zbunjenim izrazom lica,
"Što je tako smiješno?" Pitao je glasom koji je bio dubok i hrapav od spavanja. Bio je tako privlačan, omg, tako sexy..
"Ništa, samo... tvoj izraz lica.. kada ti se spava.." govorila sam, dok me nije prekinuo
"Znaš šta bi moglo pomoći razbuditi mi?" pitao je. Krenula sam reći kava ili čaj, ali nisam bila u mogućnosti odgovoriti na pitanje. Brzo se preokrenuo na mene, držajući svoju težinu samo na svojim rukama.
"Pa mislim da moramo saznati.." rekao je kada je otisnuo svoje usne na moje, ne snažno, ali bio je to sladak, nježan poljubac.. Pa u početku.
Mogla sam osjetiti osmijeh na mojim usnama, a njegove usne..... One su tako mekane...
Izgubila sam se u njegovim usnama tako da sam mu zaboravila uzvratiti poljubac. Njegov duboki glas vratio me u stvarnost.
"Uzvrati mi poljubac." Zahtijevao je, njegov glas je tako dubok zbog požude koja je bila očigledna. Zašto ne vezati ovog muškarca, tako da mu ne dam odmah ono što želi. Osim toga ja sam cura, a ne pas koji će ispuniti svaku naredbu. Malo se naljutio i pritisnuo me još više k sebi.
"Rekao sam uzvrati mi poljubac." Zarežao je
"Ja nisam pas, Harry.." prošaptala sam tako tiho da ne bih bila iznenađena da me nije čuo.
"Napravi to" prošaptao je u moje usne. Opet se spustio svoje usne na moje i trebalo mi je par trenutaka da uzvratim poljubac.. Sladak, nevin poljubac pretvorio se u onaj vrući poljubac pun požude.
Pritisnuo me još jače sebi, tako da se mogla osjetiti njegovu privatnu stvar na svojoj. Jecaji su padali sa mojih usana, tako meko kao poezija.
Spori tihi jecaj pao je sa njegovih usana. Njegove usne doputovali su do mojeg vrata i počele ostavljati nemarne poljupce dok nije stao i počeo sisati. Jecaj je pao sa mojih usana i čula sam da je zarežao u moj vrat. A najgori dio je, to me tako napaljuje..
Dva sloja tkanine između nas nisu pomogla. Mogla sam osjetiti njegovu erekciju pritisnutu uz mene, pokušavajući dobiti pažnje koliko je moguće. I radilo je...
Njegove ruke putovale su mojim tijelom dok mi nisu stale na mojoj stražnjici. Blago ju je stisnuo, zbog čega sam dahtala što ga je potaklo da čini više.
Ne govori široko tijelo bilo je iznad moga malenoga kada je počeo vuči moju majcu. Podigao je moju majcu ostavljajući nemarne poljupce na mome trbuhu zbog čega sam se naježila.
"Mmmm, koliko želim da možemo ostati ovdje cijeli dan bebo, da te jebem toliko da susjedi znaju koliko dobro se osjećaš.." prošaptao je u moje uho lagano ga grickajući, " ali nažalost moram raditi i imam nekoliko sastanaka pa bolje da prestanem upravo sada prije nego što bude prekasno.." rekao je gledajući me sa požudom u očima. napućila sam usne zbog čega se Harry nasmijao.
"Trebam hladan tuš ako me razumiješ." Harry mi je namignuo prije nego što se ustao i otišao u kupaonicu.
Nakon 5 minuta sjedenja na krevetu odlučila sam se spremiti. Pronašla sam mjesto na koje je Harry stavio moje stvari i uzela ključeve dok sam u drugu ruku uzela stvari. Tiho sam izašla iz njegovog stana i tiho ušla u svoj. Prva stvar koja mi je pala na pamet bio je tuš. Ostavila sam svoje stvari otišla u kupaonicu. Stavila sam vodu na pravu temperaturu te se skinula i ušla pod tuš. Voda je odmah opustila moje napete mišiće. Obrijala sam noge i oprala kosu šamponom od kupine. I onda brzo oprala tijelo sa gelom za tuširanje od kokosa.
Oprala sam tijelo još jednom prije izlaženja iz tuša.
Omotala sam jedan ručnik oko svoga tijela, a drugi oko kose. Vraćajući se u dnevnu sobu gdje su mi krevet i kofer, uzela sam nekoliko komada robe, vraćajući se u kupaonicu. Stavila sam ih na ormarić i pogledala se u ogledalo. Stavila se malo maskare tuša za oči i sjajila. Zahvalna sam da imam odličnu kožu i da ne moram koristiti BB kremu tako često. Nakon što sam završila sa time osušila sam kosu i uvila joj vrhove. Krenula sam obući se, ali sam čula glasno kucanje prije nego što su se vrata otvorila.
Krenula sam provjeriti što ili tko je došao, ali sam samo vidjela Harrya kako gleda u mene. Onda sam shvatila ja nosim samo ručnik oko mojeg golog tijela. Brzo sam se okrenula i vratila u kupaonicu dok se nije pojavila ruka i gurnula me zid. Počeo me grubo ljubiti i onda su njegove usne putovale niz moj vrat."Ti si takav zajebant." Promrmljao je u moju kožu.
Njegove usne su se vratile na moj vrat dok nisu došle do moga uha."Takav zajebant, baby girl."
Lagano je sisao kožu iza moga uha, zbog čega sam morala zagristi usnicu da bih suspregnula jecaj. Polako se odmaknuo i rekao :"Bolje se obuci prije nego što se neću moći kontrolirati." Hrapavo je rekao i vratio se u dnevnu sobu spuštajući se na kauč.
Vratila sam se u kupaonicu i brzo obukla svoj outfit.
Vratila sam se u dnevnu sobu i otišla u kuhinju. Uzela sam bananu i vratila se Harry'u.
"Spremna, ljepotice?" Rekao je zbog čega sam se zarumenila.
Kimnula sam ne vjerujući svome glasu.
Ustao se sa kauča i otišao do vrata. Brzo sam uzela jaknu i ključeve prije izlaženja van i zaključavanja vrata. Obukla sam jaknu i počela hodati sa Harry'em.
Došli smo do njegovog crnog Audi'a A8. Otključao je auto i otvorio vrata za mene.
Nasmijala sam se i zahvalila mu. Otišao je do vozačevog mjesta i tek sada sam shvatila što nosi. Crni kaput i ispod toga gepardska majica, uske hlače i smeđi remen. Da budem iskrena, te uske hlače su izgledale kao svečane hlače uparene sa tim svečanim cipelama.
Ušao je u auto i uključio ga. Pogledao me prije nego što se nagnuo i mekano poljubio moje usne.
"Danas će biti teško zato što nikome ne mogu pokazati što osjećam prema tebi." Uzdahnuo je i pogledao me. Da ni ja nisam bila sretna s tom činjenicom.
"Pustimo to još nekoliko tjedana i onda ako itko bude imao problema s tim što smo u vezi može se pozdraviti sa svojim poslom." Nasmijao se i brzo me poljubio u obraz. Počeo je voziti, a ja se nisam mogla pomoći da se ne nasmijem na te riječi.---------------------------------
ESTÁS LEYENDO
BOSS // Harry Styles - prijevod na hrvatski
FanficMalory White je mlada 20-ogodišnjakinja koja je upravo završila koledž i započela svoj samostalan život. Tko je znao da će biti tako teško? Živi u malom stanu i ima malo novaca koje je dobila od roditelja. Otkako je završila koledž počela je tražiti...