Dobro možda odlazak u bar i opijanje nije bila dobra ideja. Glava me ubijala i moj arogantan šef se cijeli dan dere na mene i govori da sam spora. Wow nije moja greška što nije dobio 'nešto' sinoć. Kada već govorimo o tome. . Činjenica da sam se probudila gola u nečijem krevetu dokazuje, da sam ja radila nešto sinoć. Nije da se žalim, ali ne sjećam se ničega.
Bila sam spremna početi jesti kada je moj službeni mobitel zazvonio. Otišla sam do stola i javila se. "Halo? Kako vam mogu pomo-" bila sam prekinuta glasom G. Styles'a
Dovuci svoje dupe ovdje i ponesi dokument o narudžbama DevoP za zadnja dva mjeseca" rekao je i odmah poklopio.
Mislim da sam bila u pravu s time da nije sinoć dobio ništa.
Spustila sam dolje svoj kolačić i otišla do njegove kancelarije. Pokucala sam dva puta dok nisam čula ljuto 'uđi'. Da budem iskrena ne želim ući unutra. Možda bih se mogla sakriti ispod nečijeg stola. . Ili u ormar s potrepštinama. Pa testirati ću to poslije. Moram pronaći neka dobra mjesta za skrivanje. Otvorila sam vrata G. Styles'ove kancelarije i susrela se s ljutim šefom. Hodao je od jednog kraja sobe do drugug. Izgledao je jako frustrirano. Donekle je teško vidjeti ga u takvom stanju.
Prostrijelio me pogledom, a oči su mu bile tamno zelene. Odmjeravao me i stavio ruku na kuk. Da li je nešto krivo sa mojom odjećom? Ne mislim da bi trebalo biti. Nosim jednostavnu crvenu bluzu dugačkih rukava i crne uske hlače sa mojim crnim štiklama. Prišla sam bliže G. Styles'u i dala mu dokumente. Baš kada sam htjela maknuti ruku sa papira, G. Styles uzeo je moju ruku i podignuo me za butine. Stavio me na svoj stol između njegovih nogu. Njegov dah je bio težak na mojem ramenu i njegovo zurenje vrlo, vrlo mračno. Nisam gledala u savršenog Grčkog Boga ispred sebe, pokušavala sam ne gledati u njega, ali dovraga to je teško.
"Pogledaj me" prošaptao je u moje uho i njegov topao dah stvarao je leptiriće u mojem trbuhu.
Nisam pogledala. Njegovi prsti lagano su prolazili mojim obrazom krećući prema bradi. Njegovi prsti držali su moju bradu i nježno je okrenuli da pogledam u njegovom smjeru.
"Molim te,... pogledaj me." rekao je skoro očajnički. Izgledao je povrijeđeno.
Moje oči su polako putovale do njegovih savršenih zelenih.
"Malory, želim da odeš doma, sada i spakiraš torbe. Odlazimo iz grada na tjedan dana. Imam dobrotvorni bal sutra u Californiji i želim da budeš moja pratnja. Također imamo nekoliko sastanaka tamo. Budi spremna u pet navečer. Dovest ću nekoga da te pokupi." završio je i dalje držući svoj duboki pogled na meni.
"D-da... G. Styles... Ja ćć-u ići sa-da" nisam se mogla zaustaviti od mucanja. Bila sam tako napaljena.. ja samo.. ughhh..
Poljubio mi je vrat i odmaknuo se od mene.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Trenutno sam pakirala kofer. Ubacila sam nekoliko bluza, majci, hula-hopki i također svoje potrepštine...
Moram nešto pojesti prije nego što odem. Brzo sam pogledala na sat. 4:17..
Ok.
Možda bih trebala naručiti nešto.
Ne.. Predugo.
Uzela sam jagode, kupine, jogurt, žitarice i banane. Napravit ću jebeno dobru večeru. Stavila sam bobice u zdjeli i narezala banane. Stavila sam banane u zdjelu i prelila jogurt preko voća. Stavila sam žitarice u zdjelu i sve promiješala.
I čovječe, ovo je ukusno.
Završila sam s jelom i oprala zdjelu. Baš kada sam htjela otići u kupaonicu, zvono se oglasilo.
Otvorila sam vrata i vidjela starijeg čovjeka sa crnim smokingom.
"Dobar dan Gosp. White. Bit ću vaš vozač danas. Jeste li spremni?" pitao je ljubazno.
"Umm da.. Pričekajte malo."
"Da Gosp. White. Čekat ću vas u autu." Odgovorio je i otišao.
Brzo sam otrčala u kupaonicu i obavila svoj posao.
Već sam se presvukla u drugu robu. Mornarske traperice i žuta lepršavu majcu.
Stavila sam crne tenisice i jaknu. Uzela sam svoj kofer i izašla van. Nakon zaključavanja vrata otišla sam dolje po stepenicama do auta.
Vozač je već otvorio vrata i ja sam sjela unutra. Uzeo je moj kofer i stavio ga u gepek.
Sjeo je unutra i krenuli smo prema aerodromu.
VOUS LISEZ
BOSS // Harry Styles - prijevod na hrvatski
FanfictionMalory White je mlada 20-ogodišnjakinja koja je upravo završila koledž i započela svoj samostalan život. Tko je znao da će biti tako teško? Živi u malom stanu i ima malo novaca koje je dobila od roditelja. Otkako je završila koledž počela je tražiti...