4

5.5K 202 5
                                    

Posao završava u 6 navečer. Ostala sam dadatnih sat vremena da nisam ni skužila. I sada je G. Styles ovdje... Što dovraga sada on želi od mene.

"Dobro je vidjeti da si još ovdje. Trebam te da razvrstaš ove fajlove" rekao je i stavio ih na stol.. "I molim te nazovi kompaniju FerityDop i otkaži moj sastanak koji je bio planiran za sutra." kaže i okrene se kako bi izašao iz moje kancelarije.

"Zašto?.. Moj posao je završio prije sat vremena. Samo sam nadoknađivala neki posao" rekla sam

"Nije me briga.. samo to napravi, obećajem da ću ti uračunati to u plaću"

Naljutila sam se i obišla stol te sjela u stolicu.

"O i možda bi ga voljela napraviti brzo zato što je danas kratak dan i zaključavaju sve u 19:20" kaže "I nema izlaza van do sljedećeg jutra."

"Ne mogu to napraviti u 15 minuta G. Styles"

"Bolje da to napraviš ili je tvoja greška." i sa time izađe iz moje kancelarije.

Brzo sam napravila sve što je G. Styles tražio i i dalje imala 4 minute suvišne. Brzo sam nabacila svoj tanki kaput  i otišla u kancelariju G. Styles'a. Stavila sam ih na stol i izašla.

---

Kada sam konačno bila doma bacila sam svoje cipele i kaput. Spustila sam se na kauč.

Osjećala sam se tako umorno.. Kao da sam bila u kampu za debele.. Baš kada sam trebala zatvoriti oči moj mobitel je počeo zvoniti....

"Halo?" pitala sam nesigurna tko zove

"Halo gospođice White, zovem u vezi stana.. Zaboravio sam spomenuti da jedan mladić živi u susjednom stanu i ima kratke živce. On posjeduje neku veliku kompaniju.. hoćete li moći.. živjeti sa time?"

"Umm da, siguna sam da ću se snaći, bolje nego živjeti ovdje u svakom slučaju."

"Pa onda je sve sređeno, možete se useliti sutra ako želite..."

"Useliti ću se za nekoliko dana jer sam bila jako zaposlena zadnjih par dana."

"Okej.. doviđenja"

"Laku noć."

................

Sve su kutije konačno bile spakirane i bila sam spremna za odlazak. Nakon godine dana življenja ovdje bila sam željna za iseljenjem iz ovog sranja koje sam zvala domom... Vrijeme ide i nove stvari dolaze.. Hvala Bogu da prodavač stana bio tako dobar da mi dao da se vozim s njime. Novi stan malo bliže poslu pa je to znatan plus već. Nakon desetominutne vožnje bila sam ispred narančasto smeđeg bloka zgrada. Izgledalo je kao da bogataši žive ovdje, ali cijena za stan nije bila tako velika. Mislim da su veći i manji stanovi ovdje..

Vidjela sam vrata svog stana. Jednostavna tamno smeđa vrata sa zlatnim brojevima na njima "53". Moj stan je bio na četvrtom katu. Bila sam tako željna da vidim svoj novi stan da su mi ključevi ispali dok sam ih pokušala ugurati u rupu.

Moj stan je izgledao bolje nego sam očekivala.. Pod je bio od tamno smeđeg drveta. Prva stvar koju sam vidjela kada sam ušla bio je veliki hodnik koji će mi biti spavaća soba. Bilo je svijetlo sive boje sa crnim detaljima.. Ušla sam malo dublje i ugledala kuhinju.. isti sivi zidovi sa crnim pločicama i crnim brojilom..

Također sam vidjela kupaonicu i otišla gore. Stepenice su bile beživotne. Morati ću pofarbati zidove i napraviti još neki posao ovdje. Sav moj movi namještaj je već bio ovdje osim što je bio dolje.. Da trebala sam novi namještaj jer je stari bio očito star i malo pokidan. Mislim da je dobro što je namještaj dolje jer ga neću morati prekrivati kada ću fabrati zidove.

Pa u svakom slučaju pošto je petak otići ću kupiti farbu danas jer je tek 12 sati. Da pitala sam G. Styles'a da mi da slobodan dan zbog preseljenja.

..........................

Nakon cijelog dana šopingiranja i kupovanja novih stvari za stan i neku odjeću konačno sam došla doma. Skoro sam zaspala kada čula sam lupanje na zidu.

"""""""""""""""""""""""""""""""

BOSS // Harry Styles - prijevod na hrvatskiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora