Stajala sam u redu s G. Styles'om i čekala da nas zaštitari pregledaju. Stavili smo svoje jakne i prtljagu. G. Styles je bio iza mene dok sam išla prema metalnom detektoru. Na moje iznenađenje počelo je pištati. Koji vrag..???
"Gospođice.. molim vas pratite me" čovjek, vjerojatno u srednjim tridesetima je progovorio.
Počela sam hodati za njim dalje od linije.
"Molim vas raširite noge i stavite dlanove na ramena. Eww.. hoće li me on dirati? Baš kada je trebao staviti svoje prljave ruke na mene G. Styles je progovorio: "Ima li nekih problema?"
"Da, moramo provjeriti ima li nekih predmeta.." rekao je, ali ga je G. Styles prekinuo.
"Molim vas koristite mali detektor. Ne želim vaše ruke na svojoj ženi." Rekao je kroz čvrsto stisnute zube.
Je li on upravo rekao zaštitaru da sam ja njegova žena?
"Žao mi je gospodine. Donjet ću ga." rekao je i otišao na stol po njega.
Odmjerio mi je tijelo i zaustavilo se blizu mojeg pupka. Shvatila sam.
"Molim vas podignite majcu gospođice." rekao je. Podignula sam je i otkrila trbuh ma malom metalnom kuglicom u pupku.
"Ispričavam se. Pirsing je bio detektiran." rekla sam i povukla dolje svoju majcu. Zaštitar je kimnuo i otišao. Okrenula sam se da bih se susreala s G. Styles'om, njegove su oči bile tamnije nijanse zelene i držao je naše stvari.
Hodala sam do njega i on mi je dao odjeću i prtljagu.
"Hvala ti" rekla sam kada smo sjeli u avion.. Bio je to privatan let pa nitko drugi nije bio ovdje.
"Za što?" rekao je sa smiješkom na licu. Šupčina.
"Znaš.. spašavanja me od tog perverznjaka. Zbilja ne želim njegove ruke bilo gdje na meni" rekla sam
"Da ni ja." promrmlja, ali ja dobijem ideju da nisam trebala čuti to.
Neugodna tišina preuzeme sobu, ali hvala Bogu, stjuardesa ulazi unutra i govori nam da moramo zavezati pojaseve.
Osjećam G. Styles'ovo pomicanje i pogledam prema njemu. Nagnut je preko stola sa papirima.. Ne iznenađuje.
Njegove bujne kovrče su bile svuda okolo i moglo bi se reći da je vukao kosu konstantno. Obrve su mu se naborale u koncentraciji i njegove prekrasne usne su bile malo odvojene.
Letjeli smo već oko dva sata i još je osam ostalo. Cijelo ovo vrijeme G. Styles je radio. Nije maknuo oči sa papira cijelo vrijeme.
Ja sam se dopisivala sam prijeteljicom na mobitelu kada me njegov glas prekinuo.
"Kome pišeš?" G. Styles je pitao.
Odlučila sam ga malo zezati.
"Nekome.." povjerljivo sam odgovorila.
"I taj netko je?" Odgovorio je sa nagovještajem ljutnje u glasu.
"Žao mi je G. Styles, nisam voljna odgovoriti na to pitanje." Rekla sam sa malim smiješkom na usnama, sakrivnog zbog moje kose.
"O, to nije bilo pitanje." Rekao je konačno podižući pogled. Oči su mu bile tamnije, sa dozom ljubomore u njima. Ajmo dovesti ovu igru na novi level.
Ustala sam se i počela hodati prema njemu. Izgledao je vrlo zbunjeno zbog mojih pokreta. Došla sam iza njega i stavila svoje ruke na njegova ramena. Mogla sam osjećati njegovu napetost. Zagrlizla sam usnicu odlučujući učini više. Polako samo vodila svoju ruku do njegovog vrata i natrag na ramena. Polako sam putovala rukama preko njegovih prsa do tvrdog trbuha. Disanje mu je biko teško i brzo. Polako vodeći ruke natrag do njegovih ramena, nagnula sam se bliže njegovim uhu i šapnula : "Prijateljem"
"K-kakvim prijeteljem?" Pitao je mucajući. Nasmijala sam se kada sam vidjela da imam efekt na njega.
"Ženskim prijeteljem.. da vas ne znam bolje, mislila bih da ste ljubomorni G. Styles." Zacerekala sam se, maknuvši ruke s njegovih ramena.
Otišla sam od njega. Čula sam da je zarežao i u brzom trenutku bila sam okrenuta prema G. Styles'u.
Hodala sam unatrag dok nisam pala na jednu od plišanih stolica, G. Styles bio naslonjen iznad mene sa svake strane stolice.
Naslonio se bliže i priljibio glavu na moj vrat. Sada sam ja bila ta, koja se napaljuje.
"Ne zajebavaj me Malory.." prošaptao je i poljubio mi vrat. Zadržavala sam jecaj kada su njegove mekane, punšne usne putovale po mome vratu ostavljajući vruće poljupce. Nisam više mogla izdržati i jecaj je pobjegao s mojih usana kada je započeo si sisati baš pored moga uha.
"Nemaš pojma koliko te želim..." promrmljao je u moje uho, a njegove ruke su držale moje zglobove.
Moje ruke su prestale stiskati stolac i došle do njegove kose. Stisnula sam ih izazivajući jecaj G. Styles'a.
"G. Styles.. ne možemo.. Ja-" prekinuo me pritiskajući svoje usne na moje.
"Mogu i hoću." promrmljao je na mojim usnama. Ugurao je svoj jezik u moja usta i poljubio me strastveno i sa puno požude.
Njegove ruke putovale su niz moja leđa i stisnuo je. Njegove su ruke došle na moja bedra i podignule me, noge sam omotala oko njegovog struka.
Okrenuo se i sjeo na stolicu dok sam ja i dalje sjedila u njegovom krilu."G. Styles.. Nemojte.." rekla sam bez daha kada su njegove usne napale moj vrat.
"Da.." promrmljao je sisajući moj vrat. Gurnuo je bokove na mene i ja sam zastenjala. Nobočina u njegovim hlačama otežavala je stvari. Bilo je teško odoljeti mu, ali mi je um vrištao da ga odgurnem. On je moj šef. Ne mogu napraviti ovo.
Bilo je teško napraviti to. Možda čak nemoguće.
Moje misli su bile prekinute još jednim nabijajem i najljepšim jecajem koje sam ikad čula.
Nisam ga mogla odgurnuti.
Ali mi je trebalo da skupim svu svoju snagu da to napravim. Gurnula sam njegova ramena i brzo sišla s njega te posrnula natrag da se maknem od njega. Nisam mogla pročitati njegov izraz lica. Izgledao je.... povrijeđeno?
Pobjegla sam i pogledala u kupaonicu aviona.
Ne želim izaći van. Ne želim ga vidjeti. Samo se igrao sa mnom. Samo treba još jednu avanturu ali ne želim biti samo još jedna za njega.
Nakon deset minuta sjedenja na toaletu konačno sam otključala vrata i izašla u kabinu. Hvala Bogu da G. Styles nije bio nigdje na vidiku. Sjela sam u udobnu stolicu i moji kapci su se počeli spuštati. Skoro sam zaspala kad sam čula da je netko ušao unutra, ali sam se pretvarala da spavam. Prije nego me tama preuzela čula sam tiho 'Lijepo spavaj moj anđele' i onda sam se isključila.
'''''''''''''''''''''''''''''''''
YOU ARE READING
BOSS // Harry Styles - prijevod na hrvatski
FanfictionMalory White je mlada 20-ogodišnjakinja koja je upravo završila koledž i započela svoj samostalan život. Tko je znao da će biti tako teško? Živi u malom stanu i ima malo novaca koje je dobila od roditelja. Otkako je završila koledž počela je tražiti...