Hoofdstuk 14

1.4K 81 0
                                    

Kamal:

Tazzz, mijn kleine zusje is vermist!! Ik vermoord die Tariq!! Omdat de politie ons niet wil helpen, lopen we naar buiten. Ik kijk naar Nauwfel die diep in gedachten is. "Waar denk je aan?"vraag ik. Nauwfel kijkt mijn kant op. "Er is één iemand die meer weet", zegt Nauwfel. "Oh ja? Wie dan?"wil ik weten. "Aya", zegt hij kort en krachtig. "Kom, laten we die bitch dan een lesje leren", zeg ik zonder na te denken. We rijden naar het huis van Nauwfel. Hij doet de deur open en roept dat Aya moet komen. Ze komt naar ons toe. "Waar is mijn zusje???"vraag ik boos.

"Wooww, weet ik niet", zegt Aya. Ik wil haar zo graag bij haar kraag pakken, maar ik heb geduld en ik ben een man. Ik sla geen meiden. "Niet liegen!! Zeg me waar ze is of ik snij je keel de dood in", zeg ik. Misschien is dat niet zo slim van me om dat te zeggen, na dat hele gedoe met Karim en dat ik hem zogezegd vermoord had. De dader loopt nog steeds op vrije voeten, maar ze weten wie hij is en ze zoeken hem. Ik ben nog steeds bang van de dader. Hij wilt mijn zusje, zo veel is duidelijk. Hij wilt haar zo graag dat hij zelfs Nauwfel heeft bedreigt. Nauwfel is daarom met Aya getrouwd, omdat hij niet wil dat Intisar iets slechts overkomt.

"Ik zag haar laatst bij Tariq, leuk om te weten dat je zusje een hoer is", hoor ik Aya zeggen. Ik lach sarcastisch. "Wat hebben jullie met haar gedaan??"vraagt Nauwfel. Zijn geduld is blijkbaar ook op. Aya haalt haar schouders op. "Ik ging toen weg, waarom vraag je aan Tariq niet waar ze is", zegt Aya en zonder iets te zeggen loopt ze weg.

Ik neem afscheid van Nauwfel. Hij wilt het zelf doen, zelf achter Tariq aan gaan. Ik ga naar huis en bel Latifa op. "Waarom bel je zo laat?"hoor ik haar slaperig zeggen. "Ik wou ff je stem zeggen", zeg ik en automatisch glimlach is als ik haar stem hoor. Toch kan ik niet stommen met aan Intisar te denken. Mijn zusje. "Kamal?? Gaat het wel?"vraagt Latifa. Ze merkt direct aan mijn stem dat er iets is. "Ik ehh, pff, ik weet niet waar mijn zusje is", leg ik uit. Ik vertel haar alles en als ik klaar ben, wacht ik op haar reactie. Het is stil, maar dan zegt ze: "Ik denk dat ik weet waar je zusje is."

Alleen WijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu