Hoofdstuk 29

1.4K 70 2
                                    

Nauwfel :

Ik ben letterlijk gebroken door haar woorden. Ik kan het gewoon niet geloven. Al die moeite voor ons twee en hier zitten we dan. Met een einde. Niet te geloven dat dit echt gebeurd. Ik zie Intisar langzaam weg gaan. Omdat ik hier niet tegen kan, loop ik weg naar mijn auto. Daar ga ik zitten op de voordingen van de auto. Opeens komt Latifa naast ms zitten. Ik zie dat we precies hetzelfde aan hebben. Dat doet me direct denken aan die keer. Die keer met mij eb Intisar met onze matchende outfits. 'Gaat het, grote jongen?' vraagt Latifa.

Wat voor een vraag. Nee, het gaat niet. Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, ik dacht dat als ik van Aya verlost zou zijn, dat alles wel goed zou komen', zeg ik. 'Wat is dan het probleem?' wilt Latifa weten. 'Dat ze niet meer van me houdt, dat is het probleem', zeg ik en sta op. Ik stap mijn auto in en als Latifa vertrekt, rijd ik weg.

Jamal:

Mijn plan is geweldig! Het beste is nog dat ik niks heb moeten doen. Intisar heeft afscheid genomen van Nauwfel. Na zoveel jaar. Maar ik weet dat ze er snel achter gaat komen dat Nauwfel echt gescheiden is. Daar moet ik iets aan doen. 'Aya, we hebben ze beide nodig, bij jouw huis', zeg ik tegen mijn zusje. 'Jamal, is het niet genoeg zo? Intisar en Nauwfel horen bij elkaar, er is niks dat ze uit elkaar kunnen drijven', zegt Aya. Tss aan welke kant staat ze ook?! 'Zusje, ooit gehoord van: tot de dood ons scheidt?' vraag ik en automatisch grijns ik. Ik ga voorgoed een einde maken aan Nauwfel. Intisar is van mij. Al sinds het begin!

Intisar :

Ja, misschien heb ik wel spijt van mijn woorden. Maar Nauwfel en ik maken geen schijn van kans als we samen willen zijn. Als het niet het lot is dan kunnen we dat toch beter accepteren? Niet dan? Pff, ik weet niet. In de keuken komt Latifa op me af. 'Arme jongen', zegt Latifa. Ik kijk haar vreemd aan. Over wie heeft ze het? 'Nauwfel, hij geeft echt om je', zegt Latifa. Ik haal mijn schouders op. 'Nou en dan?' vraag ik. 'Ik hou ook van hem', zeg ik. 'Waarom zei je tegen hem van niet??!' vraagt Latifa histerisch. 'Omdat hij getrouwd is!!! Remember?' zeg ik boos. Latifa zucht Hoorbaar. 'Dat is hij niet!! Niet meer, dat wou hij je zeggen', zegt ze. Mijn mond valt open. Nauwfel is single??

Alleen WijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu