Intisar:
Omdat ik niet weet wat ik moet zeggen, is het stil. Moet ik Jamal nu echt een kans geven? Maar waarom lijken zijn ouders dan zo nep? pff, ik vertrouw het niet. "Hoe was Jamal toen hij klein was?"vraag ik dan maar. Zijn ouders lijken opeens in de war door mijn vraag. Jamal lacht. "Kom op, gewoon eerlijk op antwoorden", zegt hij tegen zijn ouders. Dan krijg ik allemaal verhalen te horen. Waarom vind ik het dan zo moeilijk om dit te geloven?? Alsof alles gespeeld is! Omdat ik me geen raad weet, loop ik samen met Kamal naar de keuken. Ik zie dat Kamal dit niet leuk vind. "Wat moet ik zeggen?"vraag ik.
"Ik kan je niet zeggen wat je moet zeggen, dat is aan jou, maar als ik jou was zou ik eerst Nauwfel bellen", zegt Kamal. Ik kijk mijn broer vreemd aan. "Hoezo Nauwfel?? Aan hem heb ik nu niks te zeggen", zeg ik. Toch geeft Kamal me zijn telefoon. Ik zucht en bel Nauwfel op. "En??? Heeft ze ja gezegd??"hoor ik Nauwfel vragen. "Dus je wist al van Jamal??"vraag ik en kijk naar Kamal. Kamal doet alsof hij me niet ziet en kijkt rond. "Intisar?"vraagt Nauwfel. "Ja, ik ben het", zeg ik. "Wat ga je zeggen?"vraagt hij. "Wat denk je dat ik moet zeggen?"vraag ik. Opeens komt mijn moeder de keuken binnen. Ik zeg dat ik er zo aankom. "Ik kan niet zomaar zeggen dat je nee moet zeggen, want ik ben zelf getrouwd. Maar Inty, denk er echt verstandig over na", zegt Nauwfel. Oké, hier heb ik officieel niks aan. "Ik ga", zeg ik en geef de tel terug aan Kamal. Het wordt tijd dat ik eindelijk antwoord geef.
Nauwfel:
Grote kans dat ze nu ja gaat zeggen door mij. "Maar je zei dat hij gevaarlijk is?"vraag ik aan Kamal. "Jaa, hij is de gast die jou ook chanteert!!"zegt Kamal. Nee, dat geloof ik niet. "Geloof me! Wacht, ik stuur je pic", zegt Kamal. Hij hangt op. Na een tijd krijg ik een foto binnen. Aya begint opeens over mijn schouder mee te kijken. Vervelend. Ik zie opeens die Jamal gast. Jaa, dat is degene die me chanteerde!!! Ik moest wegblijven van Intisar en trouwen met Aya!! Ik heb het maar gedaan, omdat ik wist hoe gevaarlijk hij is!! Nee, Intisar mag niet met hem trouwen. Als ik naar Aya kijk, zie ik dat ze met grote ogen naar de foto kijkt. "Gaat het wel?"vraag ik. "Jaa, maar wat doet mijn broer's foto daar?"vraagt ze. Ik kijk van haar naar de foto. Jamal is haar broer???
JE LEEST
Alleen Wij
Lãng mạn~ Dit is het vervolg op Gewoon Wij Twee ~ Nauwfel: Ze weet het niet, maar zij bepaalt de dromen van mijn ziel. En haar liefde kleurt de inhoud van het leven dat ik wil. Voor haar ga ik het door het vuur! Het wordt een avontuur, een wondermooi verha...