Intisar :
Ik draag vanaf vandaag officieel hoofddoek. Het staat me wel. Volgens Isra dan. 'Weet je zeker dat het mooi is?' vraag ik. Morgen is het terug school. Voor mijn opleiding moet ik maar drie jaar studeren. Dus dit jaar is bijna voorbij, dan nog twee te gaan. 'Het staat je echt geweldig!!' zegt Isra blij. Dan zal ik haar maar geloven. We gaan vanavond weg. Naar de winkel van Nauwfel. Ik moet er goed uitzien als hij me tegen komt. We rijden dan in mijn auto weg en als we daar aankomen, durf ik niet uit te stappen. 'Ik wil niet', zeg ik. Isra kijkt me geïrriteerd aan. 'Kom op, we zijn er nu dus het is al te laat', zegt ze en sleurt me de auto uit.
Het is er echt verbetert. Ik herinner me nog vroeger in het begin van deze winkel. Nu is het niet normaal verbeterd.
Nauwfel :
Ik zie opeens Intisar om zich heen kijken in mijn winkel. Automatisch begint mijn hart sneller te kloppen. Mattiee, deze chick is for life! Ik loop naar hun toe. Er valt me opeens iets op aan Inty. 'Heee, je draagt hoofddoek', zeg ik. Man staat haar wel vind ik. 'Mooi', zeg ik goedkeurend. 'Wat brengt je naar mijn domein?' vraag ik dan. 'OMGGGH MOET JE DIE HANDTAS ZIEN!!' horen we opeens Isra zeggen en we moeten lachen. Isra loopt naar die handtas en begint ernaar te staren. 'Die handtas mag je hebben als je wil, van het huis', zeg ik lachend. Isra gelooft me niet, maar ik ben echt serieus.
'Ik vroeg me eigenlijk iets af', zegt Intisar. Ik kijk haar vragend aan. 'Waarom ben je eigenlijk met Aya getrouwd?' wil ze weten. Nee, ni deze vraag. Ik haal mijn schouders op. 'Gewoon, omdat het zo moest gaan', zeg ik. Ik kan haar niet de echte waarheid vertellen. Nog niet.
Intisar :
Wat een stomme excuus. Was dees je??? Ik kijk naar Isra en doe teken dat we weg gaan maar ze negeert me. Als ik word gebeld neem ik op. 'Intisar, nu moeten we dringend praten', hoor ik Tariq zeggen. Ik zeg dat ik onderweg ben. Pfff, nu is het zo ver.
Ik neem snel afscheid en loop naar mijn auto. Isra blijft nog bij Nauwfel en ik rijd naar de afgesproken plaats. Ik zie Tariq opstaan als hij me ziet. 'Ons plan', doet hij me herinneren. Ik knik. 'Maar eerst heb ik nog een vraag voor je', zegt Tariq. Ik knik weer. 'Als je Nauwfel zo hard haat, wat deed je dan bij hem?'vraagt Tariq. Oh shit! Ik ben gepakt.
JE LEEST
Alleen Wij
Romance~ Dit is het vervolg op Gewoon Wij Twee ~ Nauwfel: Ze weet het niet, maar zij bepaalt de dromen van mijn ziel. En haar liefde kleurt de inhoud van het leven dat ik wil. Voor haar ga ik het door het vuur! Het wordt een avontuur, een wondermooi verha...