Hoofdstuk 24

1.4K 73 0
                                    

Nauwfel:

Zodra ik weet dat het de broer is van Aya, bel ik Intisar op. Maar ze antwoord niet. Altijd. Ik geef het op. Het heeft geen zin, misschien houdt Jamal echt veel van Inty. Misschien veel meer dan mij. Misschien is het hun lot om samen te eindigen. Zij en Jamal, ik en Aya. Toch kan ik er niet tegen. Niet tegen dat een ander man MIJN Intisar gaat aanraken. Vandaag sta ik vroeg op voor mijn werk. Aya slaapt nog en ik zie aan haar dat ze moe is en pijn heeft. Zelf weet ik niet waarom ze pijn heeft, en hoe hard ik haar ook haat, ik begin me zorgen te maken. "Ben je gisteren naar een dokter gegaan?"vraag ik. Aya knikt. "Zal ik je anders nu opnieuw brengen?"stel ik voor. Aya schudt haar hoofd. "Hoeft niet, het gaat wel", zegt ze.

Goed dan. Ik loop naar buiten. Het is een mooie dag. De zon schijnt, ik hoor vogels fluiten. Perfecte dag... om naar Intisar te gaan! Ik rijd naar haar huis en ik zie dat ze haar auto in stapt. Snel stap ik mijn auto uit en ren naar haar toe. Als ze me ziet, stapt ze ook haar auto uit. "Nauwfel??"vraagt ze alsof ze niet kan geloven dat ze me ziet. "Ik hou van je Intisar!!"roep ik. Geen idee waar ik het lef vandaag haal. Ik zie Kamal opeens uit het raam kijken. Maar ik geef er geen aandacht aan. "Ik hou zoveel van je en sta niet toe dat een ander je heeft!"ga ik door. "Terwijl jij, wacht ff, zelf getrouwd bent", zegt Intisar. Oké, daar heeft ze een punt in. "Maar ik deed het voor jou! Omdat die stomme woeshoem mij chanteerde!"zeg ik. Intisar kijkt me vreemd aan. "Welke woeshoem?"vraagt ze. Oké, hier komt die dan. "Jamal", antwoord ik.

Intisar lacht. "Ben je nu zo zielig dat je gaat liegen over Jamal?"vraagt ze. Ik schud mijn hoofd. "Nee! Ik ben echt serieus, vraag aan Kamal! En Jamal is de broer van Aya, vraag maar aan haar", zeg ik. Als ze dat hoort, zie ik haar verbaasd kijken. "De broer van Aya?? Maar zijn zus was gestorven", zegt ze. Ik lach. "Misschien dood voor hem", is mijn commentaar. "Ik moet gaan, straks kom ik nog te laat", zegt Intisar en stapt terug in haar auto. Neee, waarom luistert ze toch gewoon niet?? Ik probeer haar nog te helpen!! Als die Jamal maar niet denkt dat hij vrij spel heeft. Wilt hij een spel spelen, nou dan spelen we lekker mee!

Alleen WijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu