4.rész

24 3 0
                                    

Újabb és újabb vágásokat ejt rajtam, amitől jobban felsikítok. Ő csak nevetve vágja bele húsomba a vértől eláztatott kést. Ez őrült! Ebben mi élvezhető van? Sírok és sikítok a fájdalomtól. Már a földön fekve tűröm, a fájdalmat, ami már egyre elviselhetetlenebb. Mikor befejezte pince sarkába dobta a véres kést.
-Jobb ha viselkedsz, mert ha nem rosszabb dolgokat fogok veled csinálni!-kiabálta. Komolyan.... ennél rosszabb még mi lehet?  Csak csendben sírtam. Nem mertem megszólalni, nehogy valamit csináljon. Kiment a pincéből,  s becsapta maga után a régi ajtót. Már vörösben pompázó,kisírt szemekkel néztem végig a vérrel borított kezemen. Miért én? Miért nem ellenkezdtem. Az ellenkezetem semmit sem ért volna? Nem tudom. Nem tudom, hogy mi lenne a megfelelô megoldás. Félek. Gyáva vagyok. Meg kell erősödnöm! Ezt nem hagyhatom!
Az agyam kattogott és  a fájdalom egyre erőteljesebben nyilalt bele kezeimbe. Remegtek. Újabb könnyeket engedtem el. A fájdalom a legrosszabb ebben a világban. Ettől akartak mindig megvédeni, de már nincs aki megvédjen. Meghaltak.
-A rohad, kurva élet!-ordítottam fel, s elsírtam magam. Újra. Oldalra feküdtem, s a kezemet a másikra helyztem. Ki kell szabadulnom innen!  Nem adhatom fel! Most nem!  Most az egyszer harcoljak én is!  De hogy kezdjem el?  Nem tudok erős maradni.
"Harcolj, ne add fel!  Küzdj!" szólalt meg egy hang a fejemben. Igaza van, nekem ezt kell tennem. Erőt vettem magamon, s állásra kényszerítettem testem. Remegő testtel álltam fel. Gyenge lábaimra nehezedtem, amik remegtek a súlytól. A lábaim nem bírták sokáig a nagy terhet. A földre rogyott a testem. Nem megy!
-A francba! -kiabáltam. Nagyokat szippantottam a büdös levegőbe és újra megpróbátam felállni. Nem most fogom feladni!  Soha nem adom fel! Újra a két lábamra nehezedtem. Gyengék, de nem engedhettem,hogy újra a földre kerüljek! A levegőt szaporábban vettem. A fájdalom teljes áthatol az egész testemen. A felsőmhöz nyúlok erőtlen kezeimmel. Megfogom az anyagott, s leszakítok egy darabot belőle. A nagy erő hatására a kezembe újra bele nyilalt az erős fájdalom. De nem foglalkoztam vele. Bekötöttem mindkét sebesült kezemet. Miután végeztem vele, körül néztem. Kerestem a megoldást a kiszabadulásomra.

My Past Of Shadow [Befejezett]Where stories live. Discover now