Megijedtem a hirtelen kicsapódó ajtó hagjától. A pisztolyt, amit a kezemben szorítottam, gyorsan a hátam mögé rejtettem.
-Te mégis hogyan.....?-nézett körbe zavarodottan. Idegesen felém jött. A szívem a félelemtől egyre gyorsabban kezdett el dobogni, szinte majdnem kiugrott a helyéről.
-Ne gyere közelebb vagy megöllek!-kiabáltam neki, s elő vettem a pisztolyt és felé tartottam.
A kezem remegett a félelemtől, de muszály erősnek lennem. Megtorpant, majd elmosolyodott és még közelebb jött. Már olyan közel volt,hogy a pisztoly vége a mellkasába fúródott.
-Húzd meg a ravaszt!-mosolygott tovább.
Nem csináltam semmit csak fogtam a remegő kezemben a pisztolyt.
-Tudtam, hogy nem mered megtenni. -nevetett fel.
-Fogd be! -kiabáltam. A sírás kerülgetett. Egy-két csepp le is gördült arcomról.
"Öld meg!" Szólalt meg egy hang a fejemben.
-Még ma megölsz? Látom, hogy félsz!
-Én.... nem félek!-mondtam.
-Ne hazudj. Hisz látom, ahogy remeg a kezed! -nevetett.
Hirtelen anyáék holtteste jelent meg szemeim előtt.
Miért emlékszem mindig vissza?
"Ezt én csinálom! Tud, hogy mit csinált a szüleiddel ez a pszichopata!" Valaki nevetett a fejemben. Mégis ki lehet az?
"Meg kell őt ölnöd! Máskülönben nem jutsz ki innen élve. Mond nem akarsz bosszút állni? Öld meg! Öld meg!" Egyre jobban visszhangzik a hang a fejemben.
Ekkor Adam, kihasználva a figyelmetlenségem, kicsavarta kezemből a pisztolyt, s eldobta. Majd gyomorszájon ütött, amitől a földre kerültem.
"Állj bosszút! Öld meg a késsel! " Szólalt meg újra.
-Igazad van, bosszút kell állnom.-válaszoltam a hangnak. Adam furcsán nézett rám. Biztosan azt hiszi, hogy be diliztem, de ez most ebben a pillanatban nem érdekel.
A földön térdeltem, Adam leguggolt elém, majd az állam alá nyúlt és felemelte a fejem. Kihasználva ezt a pillanatot a kést bele szúrtam a torkába.
Ő a földre került, s fulladozott. Én lenéztem a véres késre, s csak mosolyogtam. Élveztem.
Felálltam.
-Te.... bü.. dös... ku..ku...-nem hagytam, hogy befejezze a mondatott a kést bele szúrtam a mellkasába. Több és több szúrást ejtettem rajta. Őrült nevetésbe kezdtem, miközben szúrtam bele a kést.