P.O.V Layra
Het is 5 uur mijn ouders zouden nu toch thuis moeten zijn? Ze zeiden dat ze een probleem hadden en dat ze snel weg moesten maar snel terug zouden zijn. Ik ga naar beneden en pak wat drinken. Hmm dat is beter. Waar blijven ze toch ze waren om 1 uur weg gegaan dan moeten ze er nu toch weer zijn. Ik voel me nu echt bezorgd. Oké er is vast een reden waarom ze zo laat zijn. Ik ga maar TV kijken.
Ik kijk op de klok half zeven, laat ik maar eten pakken. Yes er ligt pizza in de vriezer. Ik loop naar de oven en doe hem aan.
Hehe dat ding piept eindelijk ik leg mijn pizza erin en ga weer op de bank zitten.
'Piep, piep'. Klaar en het ruikt echt lekker. Vrijdag ik houd ervan, als mijn ouders er waren tenminste. Ik eet snel mijn pizza op en kijk of ik nog iets voor school moet doen. Eindelijk klaar.
Ik doet mijn oordopjes in en gaat muziek luisteren.
Fixing up a car,
Driving in it again.Searching for the water, hoping for the Rain.
Up&up.
Up&up.
See a Pearl formulier, a Diamond in the rough.
See a bord soaring high above the flood.
It's in your blood, it's in your blood.
Underneath the storm an umbrella is staking.
Sitting with the boys takes alway the pain.
Up&up,
Up&up it's saying.We're going to get it get get it together right now.
Going to get it get it somehow.
Going to get it get it together and flower.
Oh oh oh oh oh oh.
We're going to get it get it together i know.
Going to get it get together and flow.
Going to get it get it together and go.
Up&up&up.
🎸🎶
🎶🎸
Lying in the gutter, aiming for the moon.
Trying to empty the ocean with a spoon.
Up&up&up.
See the forest there in every seed.
Just need love Just need love.
When the going is rough saying.
We're going to get it get it together right now.
going to get it together somehow.
going to get it get it together and flower.
Oh oh oh oh oh oh.
we're going to get it get it together i know.
going to get it together and flow.
Going to get it together and go.
And you can say what is, or fight for it.
Close youre minder and take a risk.
You can say it's mine and clench your first.
Or see each sunrise as a gift.
🎶🎸
🎸🎶
We're goingto get it get it together right now.
going to get it get it together somehow.
going to get it get it together and flower.
Oh oh oh oh oh oh.
we're going to get it get it together i know.
going to get it get it together and flow.
Up&up&up.
We're going to get it get it together right now.
going to get it get it together somehow.
going to get it get it together and flower.
Oh oh oh oh oh oh.
we're going to get it get it together i know.
going to get it get it together and flow.
Going to get it get it together and go.
Up&up&up.
Fixing up a car, drive in it again.
When youre in pain.When you think you had enough.
Don't ever give up.
De deurbel gaat. Daar zijn ze ik heb echt lang gewacht. Ze zijn echt niet zo lang weg toch? Het is inmiddels tien uur. De deurbel gaat. Eindelijk ze zijn er dat duurde lang. Ik doe de deur open twee politie agenten staan voor de deur. 'We moeten met je praten' zegt de politie vrouw. 'Eh dat kan denk ik'. 'Mooi zo laat je kamer maar even zien'. 'Wacht jullie zij toch wel echte politie agenten?' Ze knikt en laat een pasje zien. Elena staat erop. Het is een officiële politie kaart die iedereen bij zich heeft als bewijs. Ik knik goedkeurend en we lopen naar boven.
'Waarom zijn jullie hier?' 'ehmm dat is moeilijk om te zeggen' vertelt ze. 'Oké? Zeg maar het kan echt niet zo erg zijn' zeg ik. 'Ehh ja ehh hoe zeg ik dit. We hebben je ouders dood in een bos gevonden'.
------------------------------------------------------
Volg me op instagram: siraantje
Okay dit is echt een heel slecht hoofdstuk. De rest is beter dus ik hoop dat je niet gelijk afkapt bij de eerste paar hoofdstukken. Want daar komen nog niet echt weerwolven in voor. Pas bij hoofdstuk 6 echt.Yo People
Het was vanochtend volle maan dus de ik dacht ik publiceer het eerste hoofdstuk. En net was het de bloedrode maan. Dus de ideale dag om een weerwolven boek te publiceren. Hier een foto.Ik weet niet of je het goed kan zien maar dat was het. Vertel het in de comments of jullie iets gezien hebben en of jullie het een leuk hoofdstuk vinden.
Sira
I hope you like it
JE LEEST
Adopted By The Alpha
Werewolf'Hmm ik wil haar' zegt de man. Waarom ik haat dit ik ken die man niet eens. 'Oké kom maar mee' zegt de verzorging vrouw. 'Eh Hallo ik besta ook nog' zeg ik boos. 'Eh hey ik ben je nieuwe vader' zegt de man. 'Ik ben 15, je kan me niet wijs maken dat...