Dankwoord

2.3K 82 8
                                    

Yo People

Ja dit is het dankwoord. Ik wil namelijk iedereen bedanken. Van alle stille lezers tot alle lezers die duidelijk van zich lieten horen. Van de lezers die het boek hebben geprobeerd Tot de lezers (mijn vrienden) die kan gedwongen heb om dit te lezen.

Ik zat erover na te denken om speciale mensen te bedanken maar ik dacht ik ben jullie allemaal dankbaar. Voor jullie stemmen lieve reactie. Ook gesprekken die we privé hebben gevoerd vond ik echt leuk. Echt allemaal bedankt. Toch wil ik een paar mensen bedanken.

@aye_killybear
@marjoli
En @LiIrAn

Iris en marjolinde echt thxx voor jullie steun en voor sommige namen. Jep😂 namen thxx iris voor de naam yara. 😘 (tot morgen op school rip)

Marit is gewoon boss❤

Ehm er komt  hierna nog een epiloog en ik ga morgen de info wel geven verder. Think and you will Find out. Ehm het epiloog is dan ook echt het einde jullie zien. Maar VERWIJDER HEM DAN NIET GELIJK UIT JE BIBLIOTHEEK WANT ER KOMT NOG INFO ERNA WAT JE ZEKER WILT WETEN!!

40 procent gaat het als nog verwijderen.

Ik kon me nog herinneren toen ik eerste stond

(Afbeelding deed het niet)

Ik heb jullie daar niet voor bedankt maar dat doe ik nu vandaar het dankwoord. Echt ik was zoo blij. Had dit nooit verwacht. En wil iedereen daarvoor bedanken!!! Thxx iedereen

Ik ben trouwens heel benieuwd wat jullie van dit boek vonden wat je jammer vond waar je blij om was Let me know.

Je hoort het wel! Laters

Sira
















I hope you like it

Adopted By The AlphaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu