oude vrouw

3.3K 189 34
                                    

P.O.V Layra

Voetstappen komen deze kant op.  Dat zal Rudy wel weer zijn. Altijd als hij boos ergens op is, reageert hij dat op mij af. Elke keer weer. Slaat, schopt, snijd hij mij. Zelfs met een zweep slaat hij mij.

Tot mijn verassing is het Rudy niet. Een bewaker met een oude vrouw. De vrouw gooit hij in de cel tegenover mij. Ik wil kijken of het goed gaat. Maar dat kan niet. Ik was even vergeten dat ik nog steeds in een kruis tegen de muur sta geboeid. De bewaker doet de deur dicht en loopt weg. De oude vrouw probeert op te staan maar ze valt weer om. 'Gaat het mevrouw' vraag ik bezorgt. Ze draait zich om. Ik geef haar een bezorgde blik. Waarom zouden zo'n oude vrouw opsluiten. Ze glimlacht tries terwijl ze knikt. 'Kind, hoe kom jij hier' zegt ze. Haar stem is zo'n lieve oma stem. 'Ik weet het eigenlijk zelf niet zo goed'. 'Ben je op het territorium geweest?' Vragend kijk ik haar aan. Ze schrikt. 'Je bent geen weerwolf'. Voorzichtig knik ik. 'You Never know'. Wie zegt dat toch de hele tijd? 'Ach meisje' ze heeft tranen in haar ogen. 'Hoe bent u hier terecht gekomen?' 'Ik ben tegen de alpha in gegeaan'. Ik knik 'Wat heeft u gedaan dan?'

'Ik heb een klein dochter. Het is zo'n lief meisje. Ze was met haar pop aan het spelen. Gewoon hier in de roedel. Haar vriendin kwam langs en ging ook met haar spelen. De luna kwam langs en vroeg wat ze aan het doen waren en van wie de mooie pop was. Ze zei dat die van haar was. De luna knikte en liep weg. Haar vriendin vroeg of ze de pop even mocht lenen. Ze knikte. Dus de vriendin kreeg de pop. Ze heeft de pop in de modder gegooid en vervolgens tegen de luna aan gegooid. Aangezien het niet haar pop was heeft ze gezegd dat mijn kleindochter het had gedaan. De Alpha was zo boos dat hij haar wouw opsluiten. Ik zei dat het niet haar schuld was. De Alpha werd boos omdat ik hem tegenspraak. Hij zei dat hij haar zou opsluiten. Ik wil as het hier niet mee eens. Dus zei ik dat ik wel in haar plaats ging. Bewakers pakte me vast en hielden me vast. De Alpha veranderde naar zijn wolf vorm en vermoorde mijn kleindochter' tranen stromen over haar wangen. 'Karlie' huilt ze. Zelf krijg ik tranen 'ze was nog maar 3'. Hoe kunnen  ze zo iets vreselijk doen. Deze alpha heeft gewoon geen hart.

De deur van mijn cel gaat open. Een vreselijk persoon komt binnen. 'Hey Layra, weet je Jonas is zo gefrustreerd dat je weg bent, dat hij een hele kamer heeft vernield. Ik weet niet wat je hebt gedaan maar hij wil mij niet' schreeuwt ze. Ze pakt een mes en loopt naar me toe. Ze begint me te snijden. Als ze klaar is pakt ze een zweep. Bloed stroomt zoals altijd weer naar beneden. Zwarte vlekjes springen voor mijn ogen. Hallo darkness my old Friend. Al snel word het helemaal zwart.

------------------------------------------------------

Yo People

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





WE STAAN OP #4!!!!!!!!!!!!! kan iemand me knijpen ik denk dat ik droom want we staan in de top 5!!!!!🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊💖💖💖💖💙💙💙💙💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💖💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖 ik heb een spook gezien i'm sure. En we hebben ook nog 700 stemmen🎊🎉🎊🎉🎊. Nog een keer goed nieuws! Het is weekend!!!!!!!🎊🎉💪

Sorry Dat ik vanochtend niet update maar ik was een beetje te laat opgestaan waardoor ik het hoofdstuk niet kon publiceren sorry. Dat was het laters.

Sira















I hope you like it

Adopted By The AlphaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu