P.O.V Layra
De volgende dag word ik wakker nog steeds in een smerige kamer. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij veranderde in een wolf. Wacht maar wat als het half mens half wolf is. Zijn kleren scheurde wel.. wacht dat betekent dat weerwolven dus bestaan!!! Als ik op een ander tijdstip en een ander moment dat had geweten was ik nu heel blij. Nu vind ik het angstaanjagend. Maar als hij dat is dan zouden er meer moeten zijn. Anders zou hij hier niet zo rondlopen en veranderen. Maar wacht als dat zo is dan leven ze dus in een roedel.... wacht dan is Isabella dus ook... precies opdat moment komt de jongen van vorige keer de cel in.
'Goeiemorgen slet'. 'Pardon?!' 'Je hebt me wel gehoord' snauwt hij. 'Wie ben je?' 'Ik ben Rudy'. 'Een weerwolf?' 'Hoe weet je dat?' 'Ehm hallo. Ik zit hier in een gevangenis waar net voor mijn ogen een mens veranderd naar een wolf en dan ga jij vragen hoe ik dat weet?! Als ze hier over weerwolf dingen praten! Je hebt me in een weerwolf gevangenis gezet!' Nadat ik dat gezegd had pakt hij een zweep en begint me te slaan. 'Hoe durf je zo tegen me te praten'. Ik weet als ik nu iets zeg dat hij dan niet gaat stoppen. 'Ik ben niet de enige hoor die een weerwolf is' zegt hij. 'Weet je Jonas, Mike, Casper, Lisana, Charlot, Thobias. Ze zijn allemaal weerwolven. Ze hebben je allemaal bedrogen' nog een keer slaat hij me. 'Hoe weet jij hun namen?' 'Ik stel hier de vragen'. Ik moet even weg maar ik kom terug' hij loopt weg.
Als dat zo is dan hebben ze allemaal gelogen. Ze zijn allemaal weerwolven. 'Hun zijn niet de enige'. Huh weer die stem. Wie nog meer dan? Geen reactie. Hallo? Niks. Het zal wel.
Dit verklaart wel heel veel. De honden die de hele tijd los liepen. Dat zijn geen honden maar wolven weerwolven om precies te zijn. Hoe Tobias alpha werd genoemd en Charlot luna. Jonas oogkleur die veranderde. Zijn dwingende stem. Ik krijg tranen in mijn ogen. Ze hebben gelogen. Allemaal gelogen. Ze hebben het gewoon verborgen. Vertrouwen ze mij niet?
Isabella verschijnt weer voor mijn cel. Ze loopt er in en pakt een zweep. Ik kan helemaal niks doen deze boeien hebben mij gewoon vastgeplakt aan de muur. Ze grijnst wetend dat ik niks kan terug Doen. 'Dit is voor het omgaan met mijn mate!' Slag. 'Dit is voor dat je op zijn schoot zat!' Slag. 'Dit is omdat je hem aanraakte' slag. 'En dit is voor dat je niet dood ging' slag. 'Dit is omdat ik je niet mag' slag. Ze glimlacht en loopt de cel uit doet de deur weer op slot. 'Ik ga nu naar mijn mate Jonas' glimlacht ze en huppelt weg.
Mate die gedachten blijven de hele tijd in mijn hoofd spoken. Weerwolven hebben een mate. Een zielsverwant. Isabella zei dat Jonas haar mate is. Als dat zo is waarom ging Jonas dan zoveel met mij om. Hij heeft me zelfs gekust. Wacht de tintelingen! Hij is mijn mate... Hij heeft gewoon tegen me gelogen. Waarom... als hij het had uitgelegd zou ik het echt wel begrijpen. Tranen vallen op de grond.
Nu kijkt ik pas naar de wonden door Isabella en Rudy. Bloed stroomt nog van mijn huid. Mijn armen, benen zelfs op mijn buik zie je wonden. Mijn kleren zijn op sommige plekken al gescheurd vanwege de Zweepslagen.
De deur van mijn cel piept. 'Hey Layra zullen wat plezier beleven?' Vraagt Rudy. Ik schud mijn hoofd. 'Ach je huilt. Laten we daar iets tegen doen' hij pakt een mes en grijnst. Langzaam loopt hij op mij af. Wanneer hij mijn gezicht wil snijden, maak ik me klaar om op hem te spugen. Hij ziet het en legt zijn hand op mijn mond. 'Dat is niet zo aardig sletje'. Ik kijk hem boos aan. Dit is zo smerig maar het moet maar. 'Iel likte je nou mijn hand?' snel haalt hij zijn hand van mijn mond. Nu ben ik degene die grijnst. Hij loopt naar de rechterkant van de cel en pakt een soort doek. Als hij terug is stopt hij het in mijn mond. Ik wil de doek uit spugen maar daar is hij te groot voor. Nu grijnst Rudy weer. Hij klemt zijn hand om de mes en snijd in mijn hoofd. Ik voel het bloed naar beneden druipen. Waar heb ik dit allemaal aan verdiend!
------------------------------------------------------
Yo People
Ik had het al gepubliceerd maar het is niet goed gegaan vandaar nog een keer.
We staan op #6!!!!!!!!!🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉 en nog een keer goed nieuws. We hebben 6k!!!!!!🎊🎉🎊🎉🎊🎉
Sorry trouwens voor de cliffhanger van het vorige hoofdstuk. I'm a meany.
Dit is trouwens de laatste dag dat je kan schrijven wat ik moet doen. Ze het onder #10 neer.
Ohw en ik heb voor jullie nog een vraag wat is jullie rooster? Waarom ik dat vraag? 1. Omdat ik nieuwsgierig ben. 2. Ik heb zoveel uitval dat ik vandaag vrij ben. 3. Ik heb de helft va 'n de vakken Nog niet dus ik denk dat andere klassen alweer Frans hebben. Maar ik heb nog geen Frans....wij hebben überhaupt nog geen Frans docent. Laat het me weten.
Laters.Sira
I hope you like it
JE LEEST
Adopted By The Alpha
Werewolf'Hmm ik wil haar' zegt de man. Waarom ik haat dit ik ken die man niet eens. 'Oké kom maar mee' zegt de verzorging vrouw. 'Eh Hallo ik besta ook nog' zeg ik boos. 'Eh hey ik ben je nieuwe vader' zegt de man. 'Ik ben 15, je kan me niet wijs maken dat...