weg

4.5K 211 12
                                    

P.O.V Jonas

'Jonas wil jij Layra even roepen. We gaan namelijk eten' zegt mijn moeder. 'Is goed'. Ik loop naar buiten en ruik in de lucht. Waar is mijn vanille rozenblaadjes mate. Hmm ze ruikt zo lekker. Ik volg haar geur en kom bij een meertje aan de rand van het territorium. Ik ruik nog een keer. Het ruikt hier naar naar naar. Ik ruik nog een keer.

'Vampier'. Niet alleen vampier ook bloed. Ohw crap dit is niet goed. Dit is alles behalve goed. 'Jij sukkel idioot'. Zo jij bent er ook weer. 'Dit niet de timing onze verrukkelijk mate is weg en jij gaat leuk zitten praten'. Ik praat niet ik denk en Hoezo ik zei 1 zin. 'Jonas!' Alex! 'Ga nu op zoek naar mijn prachtige mate'. Onze prachtige mate. Ik hoor Alex vloeken in mijn hoofd. Oké waar is hij naartoe. Wacht ze is niet hier dus die vampier moet haar mee hebben genomen. Ohw als ik die vieze bloedzuiger te pakken heb is hij er zo geweest.

Ik ben al een uur aan het zoeken en heb nog niks gevonden. Ik loop richting huis maar stop als ik geritsel in de bosjes hoor. 'Wie is daar?' er komt een donkere bruine wolf te voorschijn. Mijn beste vriend en gelukkig ook de toekomstige bèta. Ik verander ook in een wolf en via de mindlink leg ik hem uit wat er is gebeurt. 'Wat je mate is ontvoerd'. 'Ja door een vampier, we moeten haar vinden'. 'Je kan op me rekenen bro'. We beginnen te rennen en al snel zijn we niet meer in het territorium.

'Rouge gebied' waarschuwt hij me. Ik ruik de geur van de smerige bloedzuiger. 'Volg me' zeg ik. We rennen de geur achterna en komen bij een huisje terecht. Het huisje is oud en verrot. Het ruikt hier naar Layra. Ze moet hier zijn. 'Ik beuk de deur straks in jij gaat op zoek naar Layra en ik dek je'. 'Is goed je mag van mij losgaan. Vermoord iedereen die je wilt behalve mij en Layra natuurlijk'. Ik hoor een oké en hij beukt de deur in.

Snel ren ik erin. De eerste deur die ik zie open ik. Een oude man kijkt mij. Aan. Ik vlieg hem om de hals en ruk zijn hoofd eraf. Dood. 'Dat krijg je als je mijn mate hebt' zegt Alex. Deur 2 niks. Deur 3 een soort vergaderzaal met een brief open. Ik neem de brief in mijn bek en open de volgende deur. Een gevangenis. Er zitten weerwolven in. Ik open de deuren met mijn bek. Wat makkelijk gaat aangezien je van de buitenkant de deurklink alleen omlaag hoef te doen. Via de binnenkant kan dat niet want het is van zilver. Layra is hier niet. Alle weerwolven zijn in hun wolvenvorm naar buiten gerend. De laatste deur. Ik open de deur en er staan ketenen. Met bloed ik ruik er aan. Layra's bloed. Op de grond ligt een briefje. Met de woorden erop:'Te laat'

------------------------------------------------------

Yo People

Een nieuw deel. Yeey. Ik ben heel blij net de 1k. Natuurlijk niet te vergeten de stemmen. Tja ik ben nu dit aan schrijven, Terwijl ik random liedjes luister😉, en dat met het feit dat ik meezing wat fals klinkt. 😉. Help mijn mobiel is nog 3 procent.

Sira









I hope you like it

Adopted By The AlphaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu