~Louis Tomlinson~
Liam nemrég bejelentette,hogy a húga pár hétre ideköltözik hozzánk Londonba.Nagyon örültem,hisz szeretem a gyerekeket.Azt gondoltam hogy kb. 10-11 éves lehet.Aha,gondoltam én.Délután fél háromkor indult Liam a reptérre érte.Addig mi itthon vártuk őket,egy kis meglepetéssel akartuk fogadni az új lakót,mégse érezheti úgy,hogy nem törődünk vele már az első napján.Niall nagy szakácstudásával (mármint annyira nincs neki,de közülünk ő főz/süt a legelviselhetőbben)"sütöttünk" a kicsi lánynak tortát.Tök cuki lett:rózsaszin mázzal,pici virágokkal diszitettük.Hogy honnan jön és miért nem tudjuk.Li nem beszélt róla soha,csak hirtelen bejelentette,hogy ideköltözik egy kis időre.Nem kérdeztük a srácokkal majd elmondja,ha akarja.Hallottuk,hogy nyilik ajtó.Harry fölkapta a kezébe a tortát és gyors átszaladtunk a nappaliba.Az ajtóban a banda társunk és egy 20 év körüli (?) lány ácsorgott.Valami hippi-indián stilusú ruhája volt.Nem értek én annyira az ilyenekhez,de elég egyértelmű volt.A haja is be volt göndöritve és fejpánttal fogta le lágyan hulló haját.
Szegény elég furán nézett ránk.Hát ha úgy vesszük mi is furán néztünk rá,mert őszintén mondva nem erre számitottunk.Liam fuldoklott a röhögéstől,amikor meglátott minkett.
-Ti mit műveltek?-kérdezte a röhögése közepette.
-Azt mondtad a húgodat hozod,nem a csajod!-mentegetőzött Harry.
Niall és én csak vadul bólogattunk.Ekkor Li már majdnem a földön feküdt a röhögéstől.Nem értettünk semmit,de ahogy észrevettem a kiscsaj se.Kérdő pillantásokkal ajándékozta a bátyját,az csak legyintett mivel meg se birt szólalni a nagy kacagásától.Erre a lány elmosolyodott és igy nézte tovább tesóját,aki még mindig a padlón (!) folytatta a röhögőgörcsét.Tök édi volt,ahogy ott állt és ártatlan mosollyal nézte azt a hülyét,aki nem volt képes elmondani,hogy az egyetlen hugija nem 10 éves,hanem megvan már 20 is.Hát jól beégtünk előtte már az első találkozásnál.
-Hogy vagy?-kérdeztem elsőnek.
-Louis drága,nem érti.-mondta Liam mosolyogva.
-Hogy-hogy nem érti,süket?-kiváncsiskodott Harry.
-Hülye!Nem!-vágta rá Liam.
-Akkor meg mibaja?-érdeklődött Niall.
-Nemtud a nyelvünkön beszélni,Szerbiában élt eddig,azon belül Vajdaságban ahol magyarul tanult és úgy is beszél.
-De durva!Akkor mondhatok neki akármilyen hülyeséget?-viccelt Niall.
-Felőlem,de egy rossz szó és megöllek.-védte a hűgát.
Ezen jót nevettünk.A hippi még mindig értetlenül nézett minket,ezt Liam is észrevette,majd hozzáfordult,elkezdett neki hablatyolni magyarul,bár nekem kinainak tűnt.Egyszer csak hangos röhögésbe tört ki a lány.Nem értettük,hogy mit mondott neki Liam,de biztos valamit rólunk,mert egész végig minket nézett és ügy röhögött.
-Mit mondtál neki?-érdeklődtem.
-Nyugi Louis,nem azt mondtam neki,hogy mennyire birod az ilyen stilusú csajokat.
Hát ez marha jó.A többiek ezen csak jót kuncogtak,de még jó hogy nem értette a húga.
-Egyébként nem.Csak azt mondtam neki,hogy azt hittétek 10 éves lesz és neki csináltátok a tortát.-mondta komolyan.
Liam felkapta a bőröndjét és a vendégszoba felé vitte fel az emeletre.Ahogy elkerültek minket a kis hippi Harry fejét egyenesen a "műalkotásunkba" nyomta.Mit ne mondjak,nagyon vicces volt.
-Ezt te mondtad neki igaz?-kiabálta utánuk Hazza piskótás fejjel.Még a hajából is a krém csöpögött.
-Nem tudom,nem mindenre emlékszem én se.-azzal bevezette a vendégszobába csajszit.
.........
Mind lent voltunk és néztük a TV-t,közben beszélgettünk.
-Anita már alszik,de holnap itthon kell vele valakinek maradni,mert még a házat se ismeri.-mondta Liam.
-Szerintem Lou szivesen maradna vele kettesben-jelentette ki "nagyszerű" ötletét Harry.
-Ha-ha.Szerintem meg neked kéne maradnod.Nemártana neked még pár nyakonvágás.-piszkáltam vissza.
-Hát kössz,de inkább kihagynám.Az se volt valami kellemes.De a torta elég finom volt.-viccelődött tovább Hazza.
-Én szivesen itt maradnék vele.-bökte ki Niall.
De ahogy kimondta egyből meg is bánta,mert Li egy hatalmasat belevert a hátába és le is esett a kanapéról.Na ekkor szakadtunk a röhögéstől.Először Nie ment fel a szobájába ,mert nagyon fájlalta a hátát és azt mondta ki akarja pihenni magát holnapra.
-Lou te maradsz itthon holnap hugival.Neked úgy is elnézik ha nem jössz el meglátogatni a kis oroszlánokat.-jelentette ki Li.-De azért óvatosan bánj vele,mert láttam hogy nézel rá.-kacsintott felém.
Hazza elkezdett "húúú"-zni .Hát marha jó.Van olyan,amit a legjobb barátok nem vesznek észre az első alkalommal?!
~Anita szemszöge~
Este nembirtam aludni.Elég lassan tudok idegen helyen álomba szenderülni.Egy kicsit éhes lettem.Le akartam menni a konyhába egy kis nasira,de mivel megkértem a bátyót,hogy hagyjon magamra,ezért nem vezetett körbe,amit egy kicsit már megbántam.Mindegy,lemegyek a nappaliba onnan táncsak eljutok majd valahova,ahol tudok vacsizni.Lefelé mentem a lépcsőn,amikor megláttam,hogy valaki valamit nassol TV. nézés közben.Louis volt.
-Csőci.Megmutatnád merre van a konyha?-kérdeztem tőle.
-Helló.Itt jobbra az üvegajtó mögött.-utasitott.
Már majdnem odaértem az ajtóhoz,amikor utánam szólt:
-Várjál!Te mióta is tudsz angolul?
Basszus.Elfelejtettem,hogy nem beszélhetek igy.....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Never Be His Best (One Direction) [BEFEJEZETT]
ФанфикHagytam, hogy az út vezessen, egyszer sem álltam meg, mivel a dolgok olyankor érnek utol minket, amikor megtorpanunk.